Beantwoord

Klacht ingediend vanwege missend geld

  • 22 July 2019
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

In het kort,ik zou een tegoed vanwege toestelkosten terug krijgen,nu heeft kpn dat naar een verkeerd rekening nr gestort en zegt er niks aan te kunnen doen,ik zal een officiele klacht gaan indienen en jullie in beschuldiging stellen van diefstal..Het had simpel kunnen zijn door gewoon jullie fout op te lossen.Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie geworden

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 July 2019, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Nellie1975 . Welkom op het forum.
Wat een vervelende gang van zaken! Ik vind het heel jammer om te lezen dat je zo'n nare ervaring met ons hebt.
Ik wil graag met je naar een oplossing kijken. Mocht je al een klacht hebben ingediend is het raadzaam om even de reactie af te wachten. Zo niet, kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je het via andere ingang hebt kunnen oplossen. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.