Klacht, Klacht en nog eens klacht!

• 1 maart 2012
  • 0 reacties
  • 2686 keer bekeken

Dit is een mooie verhaal waar een film over gemaakt kan worden..

Het is begonnen in juli 2010! Ja echt ik voel me raar als ik dat zeg.

Wij zijn al sinds juli 2010 bezig betreft een extra nummer. Sinds de eerste klacht hebben wij toegekend gekregen dat we dat extra nummer niet gebruiken en dus ook niet voor hoeven te betalen. Het gaat over een bedrag van 2,50 euro.Het bedrag wordt nog steeds sindsdien in onze factuur verwerkt. Wij hebben deze nooit aangevraagd of gebruikt of we kunnen het niet eens gebruiken. Nog mooier het betreft een 010 nummer terwijl wij in utrecht wonen..Op de dag van vandaag 1 maart 2012 wordt het bedrag nog steeds elke maand van onze rekening afgeboekt.

Ok ok we zijn dus al bijna 2 jaar bezig..wat een dosis geduld hebben wij en nee we hebben ook geen lot gewonnen. Wij zijn net als trouwe honden die braaf zitten te wachten tot dat we tot een oplossing komen. We hebben wel 80duizend keren de kpn aan de lijn gehad. en ook 80 duizend keren hebben ze een mail gestuurd dat het nummer eruit zou worden gehaald....

leuk zo een automatische email ....die niks eruit haalt...enfin...

mr De Middelkoop zou vorig jaar december 2011 zelf bellen om de situatie uit teleggen..ahaha een telecom bedrijf die niet kan bellen dus...want MENEER heeft NOOIT gebeld...ook hiervan heb ik emailen bewaard waarop men zegt dat er contact zouden worden opgenomen...

echt zat zijn wij het dus...hmm zoveelste klachten hebben wij al doorgegeven maar het blijkt dat KPN beter samen kan werken met HANS ANDERS ook voor gehoorapparaten...want of ze zijn echt werkelijk doof of ze doen alsof ze doof zijn...

Ok vanuit onze kant hebben wij wel TIG keren geprobeerd om tot een oplossing te komen ...

dus wat te doen nu? rechtbijstand? consumentenbond? ok das in werking gesteld..

maar we hebben eerst van de afgelopen 2 maanden de AUTOMATISCHE INCASSO  teruggehaald!!

misschien dat jullie dan wel wakker worden....aaahhhh verrekt....weer een automatische email met een bericht of we de achterstand zo snel mogelijk willen betalen anders wordt de abonnement opgeheven....ahaaa dus jullie zijn wel wakker?? maar in leven of niet? of gaat alles weer automatisch...

ZAT ZAT EN NOG EENS ZAT ZIJN WIJ HET NA BIJNA 2 JAAR...

al is het geen leuke verhaal....maar ik heb nu mijn verhaal op het internet over KPN gedaan..

ach wie kan het ook schelen is niet jullie portemonee toch...

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer