Klacht klantenservice KPN Verhuizing

• 9 mei 2012
  • 2 reacties
  • 8169 keer bekeken

De medewerkers van de klantenservice zijn incompetent en doen beloftes die ze niet nakomen.

KPN heeft zelf de verkeerde verhuisdatum van ons in zijn systemen opgenomen (14 mei ipv 25 mei). Wij hebben op 18 april aan de klantenservicemedewerker doorgegeven dat onze aansluiting (internet + bellen) op vrijdag 25 mei moet verhuizen, de medewerker zou dit doorvoeren en we zouden hiervan nog een bevestiging krijgen. Op 29 april krijgen we opeens een mailtje dat onze aansluiting op 14 mei verhuist wordt (later horen we dat dit de standaardtermijn van 14 dagen is als de klant geen wensdatum aangeeft). Er is door ons verschillende malen gebeld om dit aan te passen. Direct op 29 april  en daarna ook nog op 2 mei en 3 mei.  Alle keren werd door de medewerker gemeld dat het aangepast zou worden/of aangepast was en dat we een bevestiging zouden krijgen.
De bevestiging bleef uit: vandaag weer gebeld (9 mei ) en tot onze grote verrassing wordt er vandaag gemeld dat maandag 14 mei onze aansluiting (internet en bellen) verhuist en dat hier niets meer aan gedaan kan worden. Wat hebben die klantenservicemedewerkers dan al die keren gedaan? Na nog 3 kwartier bellen (zelf is er niemand die ons iets aanbiedt: "'nee er is niets meer aan te doen"", wel wordt toegegeven dat de KPN een fout heeft gemaakt), krijgen we uiteindelijk 1 dongel aangeboden met een limiet (die we wel eerst moeten betalen, maar dit bedrag krijgen we weer terug is ons beloofd:---> maar we hebben niet zulke goede ervaringen met de beloftes van KPN).

Dus uiteindelijk betalen we voor een internet/bellen verbinding die we niet kunnen gebruiken en moeten we met het hele gezin (met 2 kinderen die op de middelbare school zitten)  internetten met 1 dongel met een limiet waarvan het heel dubieus is of we de kosten hiervan terug krijgen. Wat een waardeloze service, terwijl de KPN zelf een fout maakt (hoe moeilijk kan het zijn om even een verhuisdatum aan te passen; blijkbaar voor KPN heel moeilijk)

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Geachte M576,

Ik wil graag uitzoeken wat ik voor u kan doen. Kunt u mij in een privébericht uw huidige en toekomstige postcode, huisnummer en naam contractant doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Danny

Beste KPN,

Ik ben echt ten einde raad. Vorige week vrijdag zou mijn verhuizing worden doorgevoerd. Op het oude adres is het signaal afgevoerd en op het nieuwe adres zou het worden opgevoerd. Echter blijkt nu dat op het nieuwe adres een fout is gemaakt op de centrale in onze buurt. Werd me verteld dat een kabel niet goed was aangesloten door de monteur. Hiervoor heeft de klantenservice een ticket aangemaakt en het kan 2 werkdagen duren voordat het word opgepakt. Dit kan toch niet!!! KPN maakt een fout en ik mag op de blaren zitten. Tevens boden ze me ook geen alternatief zodat ik zelf ma zo slim ben geweest om even snel mijn oude digitenne te activeren.

Echter het probleem is nu nog steeds niet opgelost en de klantenservice wil er ook geen prio aan geven. De kans is dus aanwezig dat ik met kerst geen internet en tv van KPN heb. Wat een drama dienstverlening is dit zeg. KPN schrijft wel mooi de activatiekosten af die bij de verhuizing horen van mijn rekening maar wil niet mijn probleem adequaat oplossen. Ben nu al jarenlang klant van KPN ma zit nu echt te denken om alles op te zeggen. Ze kunnen me geeneens aangeven wanneer mijn probleem word opgepakt. Ik wil zsm weer connectie hebben!!!

Reageer