Beantwoord

klacht KPN klantenservice medewerkers meten met 2 maten

  • 2 August 2020
  • 11 reacties
  • 205 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi ,mijn naam is Paul ik heb 2 mobiele abbo 1 datasim , en glasvezel en in de laatste hebben we al 3 weken gezeur. Ik heb een EB10a en deze haalt de 1000/500 niet (ook niet in de buurt) en als we dan eindelijk verbinding hebben dan soms na 10 soms na 40 dan 20 maar internet gaat plat dus wat doe ik ik bel KPN vraag of ik AUB een EB12 mag want heb veel wifi6 in huis en wil stabiel netwerk. Enige wat kon was naar de winkel voor een swap maar mn vrouw werkt die uren dus das lastig , u dan? nee ik lig op de bank met morfine dus dat lukt niet. Nou ik zet het in het systeem kijk maar wanneer ze kan…… Later die avond facebook messenger KPN Hallo enz verhaal beste mevrouw daar zegt keihard u gaat nooit een EB12 krijgen deze krijgen alleen de nieuwe klanten , maar mevrouw leg verhaal uit kortom niets mee te maken kon ze ook niet helpen moest maar uitzoeken en zorgen dat Ik inmiddels exemplaar 4 of 5 zou krijgen van de 10a sorry maar NEE ik had 500/500 alles haalde we , en nu we halen soms 400/120 dan weer 500/300 maar we hebben 1000/500 zegt ze dan neem je toch 500/500 sorry wat? nee ik wil **** gewoon internet het ligt nu 3 weken op zn reet elke dag weer valt het ding terug naar factory settings uit zich zelf erg fijn KPN GOEDE HULP SUPER!!!!!

mn beste vriend had ik aan de telefoon ook kpn klant had nog een router in zn huis boven met kpn glas settings erin vrouw heeft die aangesloten nu en wat denkt u 950/700 dus WTF is er met jullie boxen wat ik lees dat de 10a niet eens throughput heeft om 1gb internet door te kunnen geven.

die bewuste router is een asus AX-11000 van €424 bij bol.com dus die kan het wel nu heb ik dus 3 dagen en dan moet hij hem weer terug mn 10A heeft al een label die gaat maandag opgestuurd naar KPN want die is toch gaar.

Maar nu is mijn abbo eind aug`2020 afgelopen dus zoals het er nu uitziet word het gedag zeggen en naar een bedrijf wat wel zn klanten wil tegemoet komen en helpen.

Ook een mobiel is op aflopen ook die stop ik reden ik wil geholpen worden en dit kost me 65 euro per maand en ik krijg er alleen hoofdpijn van en niet via internet dus KPN wat gaat jullie doen.

Gaan jullie me nog eens vertellen hoe goed jullie *** 10A box werkt want wat mij betreft kan je er een kachel mee aansteken. Sorry maar ik ben uitgelachten door uw medewerkers , ik ben u bent niet zo belangrijk voor ons als u denkt… en deze we beloven u een eb12 om daarna u te zeggen dat ik maar de EB12 snel moet vergeten en een bol.com router uit mn eigen zak betalen!!!!! SORRY maar dit vind ik te ver gaan en als ik klaag over 3 weken geen internet had ik moeten mailen ipv bellen HALLO GEEN INTERNET IK KAN NIETS ZONDER INTERNET ik heb paar keer 0800-0402 gebeld en 2 maal is mij een eb12 beloofd en de stand nu NIETS NIETS NIETS GEEN INTERNET GEEN **** alleen wel eind augustus dat mn contract erop zit dus als ik opzeg krijg ik als ik weer nieuwe klant word dan wel een`eb12 of ****  jullie me dan nog , ik betaal op tijd ik heb 3 weken Niets ik bel en nu ineens word er gezegd kunnen er niets van zien sorry  ik ben er een Keer Klaar mee of kom met een hele goede oplossing waar zeker geen EB9,EB10 OF EB10ai in voorkomt maar EB12 en anders laten we dan maar opzeggen en dan ook alles van internet tot mobiel alles van KPN eruit want zo boos en in de kou gezet door jullie BAH

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

icon

Beste antwoord door paultje1971 14 August 2020, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@paultje1971 Welkom op het forum. Wat vervelend dat je internetverbinding niet goed werkt, ik kan mij voorstellen dat het erg irritant is als je verbinding steeds wegvalt. En als je dan ook nog verschillende verhalen van de klantenservice hoort kan ik mij voorstellen dat dit helemaal frustrerend is. Ik zou je wel willen vragen op je taalgebruik te letten, in dit geval heb ik je reactie aangepast. Het is een openbaar forum dus vandaar. Ik zou graag met je mee kijken wat er aan de hand kan zijn en of er iets is dat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit gaan. 

Reputatie 1

Hoeft gelukkig niet meer het is erg netjes opgelost 

Reputatie 7

Wat was die oplossing en welke snelheid haal je nu?

Reputatie 1

Er in een slotje oo

Reputatie 7

Er in een slotje oo

Waar zit een slotje op?

Je zou een hoop mensen kunnen helpen door aan te geven wat de oplossing was en welke snelheid je nu haalt.

Reputatie 1

Gehaalde snelheid met eigen aanschaf router na het aanbod om toch te blijven dan maar 300 euro op marktplaats maar haal nu 980 down en 677 up dus das fikse verbetering tov de 200 en 120 en die ook uitval hadden dus tja kan soms raar lopen! Ben wel iets geholpen het is een ASUS AX11000 met WiFi 6

met vlan 6 op internet en pppoe kpn met wachtwoord taart (maakt niet uit schijnbaar) als de pppoe maar iets ziet is het ok je zit immers al op de betaalde snelweg zeg maar. Dus na wat hulp van een vriend van me hebben we de boel aangesloten en domme was we hadden de router gekocht omdat we naar ziggo zouden gaan, En ik krijg van kpn de 12 toegestuurd alsnog gelukkig want ik ga hem zeker gebruiken want ze zeggen de zelfde snelheden te behalen en dan is het swap en de andere op marktplaats terug maar de beste blijft staan dus ben erg benieuwd en ze hebben wel excuses gemaakt ik kan niet heel diep ingaan op wat er gebeurd is maar laten we zeggen er zijn een paar dingen gezegd die mij deden opzeggen en ok kpn was wel zo  eerlijk om excuses te maken en ik heb ze gepakt met de korting die ze voorstelde als ik ziggo zou annuleren dus dat heb ik gedaan! mn abbo is eigenlijk gigabit 1000/500

dus als ik 980 en 677 haal is dat qua download 20 te weinig maar dat word goed gecompenseerd door de upload die 177 hoger is dus happy jup !

 

en ik bedoelde er kan een slotje op met dit topic kan gesloten worden haha 

 

 


 

 

Badge

Ik heb nog nooit de router Gebruikt die geleverd wordt “ koop zelf een hele goede en je hebt nooit problemen 

Reputatie 1

Ik wilde dat ook wel maar ze hadden me verteld dat kan niet en mag niet dus ik braaf de EB 10 erop boem

stuk enz enz tot 10a ook stuk naja werkte niet met hoge data snelheden schijnbaar bekend issue toen kwam m’n beste maatje met het idee ik zie dat er op marktplaats een goeie staat koop heb haal hem voor je super lief geld terug gegeven natuurlijk dat was de AX 11000 maar wauw wat een beest en wat een instellingen ik heb 3 WiFi dingen WiFi 2.4 WiFi 5-1 WiFi 5-2 dus alles gaat ook snel m’n iPhone 11 Pro Max draadloos 900mb 60m van de router dacht eerst iemand zit me in de maling te nemen haha maar hij weet wat goed is hij werkt in netwerken dus gelukkig goeie help en we hadden dus al 4 weken geen internet omdat elke box een 10 was en die deden het niet met dat nieuwe abbo 1000/500 we haalden een fractie dan zeg je je hebt toch internet , dachten wij ook maar steeds als je noem ff bol.com intypte dan kon hij ploeg weg op rood weg internet enz zo 4 weken door gekomen pffff idd hell maarja tis nu opgelost ik wou dat ik dat ax11000 ding 10 keer eerder had en het lullige is hii (vriend) zei al kpn zit je met de box is wel wat omheen te doen maar dat kost wel wat wil je het goed doen en dat heeft ie gedaan voor ons nu (best beetje trots op resultaat)

Badge

Goed gedaan, vaak zijn die meegeleverde dingen hopeloos verouderd moet tenslotte goedkoop en veel mensen klagen niet omdat ze het niet in de gaten hebben maar als je duren spullen in huis gebruikt ( we zullen geen namen noemen) dan is een eigen router beter.

Reputatie 1

Goed gedaan, vaak zijn die meegeleverde dingen hopeloos verouderd moet tenslotte goedkoop en veel mensen klagen niet omdat ze het niet in de gaten hebben maar als je duren spullen in huis gebruikt ( we zullen geen namen noemen) dan is een eigen router beter.

Klopt wel wat je zegt ik hem een zg slimme woning uit 1905 dus zelf alles slim gemaakt hoop solderen maar heb alles en elke kamer waar ik kom weet de hoofd huis computer waar ik ben in welke kamer dus kan daarop de verlichting als het onder -X lux is aan of een beetje aan zetten, zelfde voor m’n vrouw ook was voor haar even wennen als ze terug komt vd boodschappen dat de voordeur open werd gedaan en ze kon gelijk door lopen (elektrische dranger ivm Nuki V2 en wat kleine aanpassingen aan de bridge gemaak. Dus uitkomst nest hello doet de deur bel bepaalde mensen als mijn arts enz hebben gezicht herkenning opgeslagen op centrale huis computer en die koppelt icm met een simpele raspberry pie icm software dat gratis van Amazon is wat hun in hun winkels gebruiken dat gaat even stapje verder zoekt online naar gezicht op foto data bases zoals Facebook,Google,enz enz en als er een hit is zal Google doodleuk de naam van de herkende persoon roepen met er achter aan staat in de voortuin of heeft aangebeld tis voor mij als hobby begonnen met als rot tussen Doortje dat ik nu aan de morfine op de bank lig met zes spuiten per dag dus balen ja maar blij dat ik al zo ver ben nu met het huis enz laten we Zeggen de vaatwasser en wasmachine doen ook mee harmony hub voor de audio video icm met een chromecast ultra dus zeg hey Google ik wil de blacklist verder kijken en hij zet de tv aan de Apple TV en gaat dan ook verder waar ik was :) of je kan voor de kleine die is 6 nu komt naar beneden en zegt hey Google goeie morgen heb routine voor hem gemaakt dat ie speciaal zijn naam zegt dus “goeie morgen *naam* lekker geslapen wil je wat kijken op tv? Dan heeft hij een antwoord keuze zegt ie niets gebeurd er niets zegt hij ja zegt Google wat zou je willen kijken ? Zegt hij inspector gadget , Google zegt dan ok *naam* daar komt *gevraagd programma* veel plezier en gelijk ook even slokje drinken! Dus ja word met de dag meer en meer dan ik had geplant maar ja ze maken het ook wel heel leuk om alles aan elkaar te knopen en als alles dan ook nog eens zo werkt dat z’n wekker gaat en Google herkend dat geluid als wekker van *persoon* doet dan rustig lampen aan en ook de trap lampen enz dus ja lekker bezig achter de MacBook programmering na programmering er in te knallen en ja veel testen maar joh op de bank liggen voel je je zo nutteloos dus ben blij dat ik iets te doen heb gr paul

Badge

Succes er mee.