Beantwoord

klacht: KPN maakt fout door abonnement te beëindigen ipv verlengen, hierdoor geen internet, tv meer!

  • 15 juni 2019
  • 35 reacties
  • 728 keer bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag @RvanCaam, ik begrijp dat alle diensten gelukkig zijn hersteld. Nogmaals excuses voor de manier waarop dit is verlopen. Als we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen zien we je graag terug op het forum.
@Joran

De monteur is 3 uur! bezig geweest omdat er administratief nog steeds helemaal niets van klopte. Dat betekent dus ook weer 3 snipper uren opnemen.

Verder werkte het 4g modem niet, omdat de medewerker welke het "nieuwe" abbonement weer aan heeft gemaakt dit vergeten was..

Er zou weer een nieuw 4g modem verzonden worden, deze wordt echter pas 2 juli weer geactiveerd. Een dag later blijkt het huidige 4g modem echter ineens weer te werken!
Ik moet het nieuwe 4g modem maar weer retour zenden kreeg ik te horen.. Maar ik hou mn hart vast wat er 2 juli gaat gebeuren!

Verder is een excuus wel het minste wat kpn kan doen! Verder kunnen wij geen enkele compensatie verwachten dus?
Reputatie 7
Badge +27
Dat was nog een aardig gedoe 😞 Administratief is de oplevering hersteld door spoed & herstel. Morgen (2 juli) verandert er dus niets meer. Als Sneller Internet Buitengebied nu werkt ga ik ervan uit dat het blijft werken.

Een vergoeding lijkt me zeker op zijn plaats. Snipperuren/dagen worden niet vergoed. De tijd dat je zonder diensten hebt gezeten uiteraard wel. Gezien de duur van deze storing lijkt het me wel redelijk dat we de laatste maand abonnementskosten crediteren. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat, dan maak ik dit in orde.
@Joran gezien de hoop ellende/tijd en stress is dit nogal een karige vergoeding, maar veel meer zal er bij KPN wel niet inzitten.

Kun je dan tevens even regelen dat we ook weer dubbel zoveel data op ons mobiele abbonement krijgen, want dat is nog niet helemaal gelukt geloof ik...
Reputatie 7
Badge +27
Ik zie het, vreemd. Ik heb het aangepast, dubbele data is nu ook actief. Als het goed is zie je dat direct terug in MijnKPN. Ik ben bang dat dit wel het maximum is wat ik kan aanbieden. De vergoeding is geregeld en wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur.

Dit had nooit zo ver mogen komen, daarvoor nogmaals excuses. Ik hoop dat Sneller Internet Buitengebied nu wel naar wens werkt. Als wij in de toekomst ergens bij kunnen helpen ben je uiteraard welkom op het forum!
@Joran zojuist krijg ik de eerst volgende factuur.. Je raad het al waarschijnlijk.. De maand is niet gecrediteerd.

Wat me ook opvalt is dat er kosten (10,- pmaand) in rekening worden gebracht voor het pluspakket! Deze zou er gratis bij moeten zitten ivm de compleet voordelen...

Het houdt maar niet op...
Reputatie 7
Badge +27
Als er eenmaal iets fout gaat...

Ik heb de creditering gecontroleerd. Het staat goed ingevoerd met het afgesproken bedrag. Het was alleen net niet op tijd voor deze factuur. Op de aankomende factuur wordt dit alsnog meegenomen. Ik had de datum even moeten dubbelchecken, dan had ik deze verrassing kunnen voorkomen. Excuses.

Met het Pluspakket gaat wel iets mis sinds de omzetting naar Internet+TV. Het lukt me niet om dit te herstellen. Ik heb een storingsmelding aangemaakt voor mijn collega's van de Compleetdesk. Dit wordt gecorrigeerd en met terugwerkende kracht worden ook deze kosten weer vergoed.

Ik baal ervan dat er bij de afhandeling nu ook dingen mis gaan. De vergoeding komt in orde, Compleet gaan we rechtzetten.
@Joran Zojuist weer een factuur ontvangen en wat staat hier op vermeld... Pluspakket 9,99!

Er is 15,- aan pluspakket gecrediteerd, wat een vreemd bedrag is. Maar de huidige maand wordt het pluspakket dus gewoon wéér in rekening gebracht?
Reputatie 7
Badge +27
De € 15 begrijp ik ook niet helemaal. Mijn collega van de Compleetdesk heeft die ingevoerd. Overigens heeft zij afgelopen donderdag nog eens € 10 gecrediteerd voor de laatste factuur waarop het Pluspakket nog in rekening wordt gebracht. Er lijkt alleen niets opgelost om dit in de toekomst te voorkomen.

Hoewel we dit onder de streep kunnen blijven corrigeren is dat niet de bedoeling. Ik heb nu een afdeling aangestuurd om de kortingsregel er handmatig in te zetten. Sorry dat dit zo moeilijk verloopt. Ik controleer volgende week of het is hersteld en kom er op terug in dit topic.
@Joran Onze internet snelheid is weer ouderwets traag! Alle juiste lampjes branden op het 4g modem, maar de 4g snelheid is verdwenen! Resetten helpt niet.. Wat nu weer?

Reageer