Beantwoord

klacht: KPN maakt fout door abonnement te beëindigen ipv verlengen, hierdoor geen internet, tv meer!

  • 15 juni 2019
  • 47 reacties
  • 916 keer bekeken


Toon eerste bericht

47 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dit keer sneller resultaat. Ik begrijp dat er net contact met je is opgenomen, we gaan er alles aan doen eerder te leveren. Mijn collega's houden je op de hoogte. Ik begrijp dat Digitenne gelukkig al werkt.
@Joran inderdaad eindelijk gebeld door afdeling spoed en herstel. Zij houden me op de hoogte als het goed is... Digitenne is ook eindelijk werkend na 6 dagen.

Ben erg benieuwd of ik hier nu weer zelf achteraan moet.
Reputatie 7
Badge +28
Ha @RvanCaam fijn dat je Digitenne nu werkt en dat je gebeld bent! Ik ga er voorzichtig vanuit dat je op de hoogte gehouden gaat worden. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, trek dan hier weer aan de bel. Wij zullen het vanuit onze kant ook in de gaten houden.
Vandaag staat de afspraak met monteur (tussen 12.00 en 14.00), wordt ik zojuist gebeld door de monteur: "ik zie bij mij opmerkingen dat op verzoek van de klant de afspraak verzet moet worden naar 2 juli"... !

gelukkig zat hij nog redelijk in de buurt is nu toch onderweg, maar serieus KPN , hoe is het mogelijk ?!?!?!
Reputatie 7
Badge +28
Ontzettend slordig, dit 😞. Heel fijn dat de monteur in de buurt zat en toch naar je toe komt! Hou je me op de hoogte?
Reputatie 7
Badge +28
Dag @RvanCaam, ik begrijp dat alle diensten gelukkig zijn hersteld. Nogmaals excuses voor de manier waarop dit is verlopen. Als we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen zien we je graag terug op het forum.
Reputatie 7
Badge +28
@RvanCaam: Probleem opgelost! De kosten voor de laatste maand zijn ook gecrediteerd. Als je nu in MijnKPN kijkt staat het Pluspakket weer als gratis vermeld.

Hopelijk is alles nu helemaal in orde maar laat het weten als we nog ergens bij kunnen helpen 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @RvanCaam, ik ga nog eens navraag doen. De 18e is ook al voorbij en ik zie nog geen verschil in het abonnement. Je hoort van me.
@Joran gezien de hoop ellende/tijd en stress is dit nogal een karige vergoeding, maar veel meer zal er bij KPN wel niet inzitten.

Kun je dan tevens even regelen dat we ook weer dubbel zoveel data op ons mobiele abbonement krijgen, want dat is nog niet helemaal gelukt geloof ik...
@Joran

De monteur is 3 uur! bezig geweest omdat er administratief nog steeds helemaal niets van klopte. Dat betekent dus ook weer 3 snipper uren opnemen.

Verder werkte het 4g modem niet, omdat de medewerker welke het "nieuwe" abbonement weer aan heeft gemaakt dit vergeten was..

Er zou weer een nieuw 4g modem verzonden worden, deze wordt echter pas 2 juli weer geactiveerd. Een dag later blijkt het huidige 4g modem echter ineens weer te werken!
Ik moet het nieuwe 4g modem maar weer retour zenden kreeg ik te horen.. Maar ik hou mn hart vast wat er 2 juli gaat gebeuren!

Verder is een excuus wel het minste wat kpn kan doen! Verder kunnen wij geen enkele compensatie verwachten dus?
Reputatie 7
Badge +28
De € 15 begrijp ik ook niet helemaal. Mijn collega van de Compleetdesk heeft die ingevoerd. Overigens heeft zij afgelopen donderdag nog eens € 10 gecrediteerd voor de laatste factuur waarop het Pluspakket nog in rekening wordt gebracht. Er lijkt alleen niets opgelost om dit in de toekomst te voorkomen.

Hoewel we dit onder de streep kunnen blijven corrigeren is dat niet de bedoeling. Ik heb nu een afdeling aangestuurd om de kortingsregel er handmatig in te zetten. Sorry dat dit zo moeilijk verloopt. Ik controleer volgende week of het is hersteld en kom er op terug in dit topic.
Reputatie 7
Badge +28
Irritant zeg! Ik kan zo niet verklaren waarom dit gebeurt. Het is plug & play en zou altijd moeten werken wanneer er meer snelheid nodig is. Hoewel het 4G modem nog vrij nieuw is lijkt het me het beste om te testen met een ander modem. Met een beetje geluk is het dan direct opgelost, anders kunnen we kijken naar vervolgstappen (een monteur bijvoorbeeld).

Ik heb een vervangend modem naar een servicepunt in de buurt gestuurd, alle informatie ontvang je per sms. Vanaf morgenmiddag is het pakket om te ruilen, dit kun je de aankomende twee weken doen wanneer het je uitkomt. Je ontvangt nog een tweede sms als het servicepunt het pakket heeft ontvangen. Ik wil je vragen het huidige 4g modem en de stroomadapter in een doos te verpakken. Laat de rest van de bekabeling en de Experia Box gewoon zo zitten. Kun je laten weten of het verholpen is met het nieuwe modem?

Iets anders: Het probleem met het betaalde Pluspakket is in behandeling genomen maar na een (niet gelukte) belpoging zie ik geen verdere voortgang. Ik heb daar een herinnering achteraan gestuurd.
@Joran Is het de bedoeling dat ik dan de simkaart uit het huidige 4g modem haal en in de nieuwe steek? Volgens de afdeling spoed en herstel kreeg ik enige tijd geleden te horen dat ik geen nieuw modem moest gebruiken omdat deze per adres staat geregistreerd.

Niet dat ik straks met een nieuw modem zit wat überhaupt niet werkt omdat het niet geregistreerd staat..
Reputatie 7
Badge +28
Nee, de simkaart hoort bij het 4G modem en werkt alleen met dat 4G modem. Dat is om te voorkomen dat Sneller Internet Buitengebied op een ander adres of in andere apparatuur wordt gebruikt. In die zin is het gekoppeld aan een adres. In het nieuwe 4G modem zit weer een eigen geactiveerde simkaart die direct werkt. Dat komt in orde 🙂
@Joran Onze internet snelheid is weer ouderwets traag! Alle juiste lampjes branden op het 4g modem, maar de 4g snelheid is verdwenen! Resetten helpt niet.. Wat nu weer?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi RvanCaam, Joran is een paar dagen afwezig, vandaar dat ik even reageer. Heb je het nieuwe 4G modem inmiddels binnen en aangesloten? Merk je ook verbetering?
Reputatie 7
Badge +28
Top, wachten we dat even af. En tegen die tijd is Joran er ook weer dus je krijg je van hem dan verdere reactie.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben inmiddels al weer even terug. Hoe staat het er voor @RvanCaam? Het probleem met het Pluspakket wordt als het goed is afgerond op 18 september. Ik had verkeerd begrepen dat er een belpoging is gedaan, deze afdeling zorgt alleen voor de oplossing. Ik controleer het tegen die tijd opnieuw.
Reputatie 7
Badge +28
@RvanCaam Sorry voor de late reactie! Ik kan op het 4G signaal geen metingen uitvoeren maar de VDSL verbinding lijkt nog prima te werken. Vreemd dit. Hoeveel signaalsterkte geeft het 4G modem aan?

Heb je nu nog last van deze storing? Kun je dan een Speedtest uitvoeren en het resultaat hier plaatsen? Dan kan ik dat vergelijken met de VDSL metingen.
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie het, vreemd. Ik heb het aangepast, dubbele data is nu ook actief. Als het goed is zie je dat direct terug in MijnKPN. Ik ben bang dat dit wel het maximum is wat ik kan aanbieden. De vergoeding is geregeld en wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur.

Dit had nooit zo ver mogen komen, daarvoor nogmaals excuses. Ik hoop dat Sneller Internet Buitengebied nu wel naar wens werkt. Als wij in de toekomst ergens bij kunnen helpen ben je uiteraard welkom op het forum!
@Joran Het 4g modem lijkt nu stabiel te werken. Ik blijf het in de gaten houden.

Zojuist weer de maandelijkse factuur mogen ontvangen... En jawel ook hier wordt weer het Pluspakket a € 9,99 in rekening gebracht !
@Joran zojuist krijg ik de eerst volgende factuur.. Je raad het al waarschijnlijk.. De maand is niet gecrediteerd.

Wat me ook opvalt is dat er kosten (10,- pmaand) in rekening worden gebracht voor het pluspakket! Deze zou er gratis bij moeten zitten ivm de compleet voordelen...

Het houdt maar niet op...

Reageer