Ik probeer mijn ouders nu vanaf november al klant te worden bij KPN. Ik heb zeker 9 keer gebeld maar elke keer hoor ik we bellen u terug. Nu bijna 2 maanden verder worden wij niet terug gebeld.
De kpn doos met alle spullen liggen nu al sinds november in huis maar een monteur inplannen is blijkbaar onmogelijk.
Elke aardige medewerker van het klantcontactcenter geeft aan ik maak een notitie/backoffice ga ik informeren en het is weer stil.
Laatste nieuws zou zijn 10 januari word het adres in de wijk technisch gereed gemaakt.
Deze week eindelijk een email me de berichtgeving dat we een monteur zelf kunnen inplannen online… We klikken de link aan en elke datum is grijs (niet klikbaar)
Ik bel wederom met de vraag of er een monteur kan langs komen en ik leg uit dat we een mail hebben gehad. Deze aardige meneer van de klantenservice geeft wederom de reactie dat hij dit niet kan en dat hij de melding bijwerkt en ik teruggebeld zou worden. Zucht gaan we weer.
Wederom de klantenservice staat mij netjes te woord maar kunnen niks betekenen. De backoffice / afdeling die er mee bezig is heeft blijkbaar geen KPN telefoon om ons terug te bellen!
Ik moet bijna smeken om klant te worden in welke tijd leven we nu!
Een klacht indienen schijnt ook niet mogelijk te zijn omdat de “zaak”nog loopt? Achteraf kan dit wel!
Is er dan niemand werkzaam bij KPN die mij kan vertellen wat er nog moet gebeuren en wanneer er wat gebeurd!
HELP??
ps als er iemand van KPN kan helpen voor de persoonsgevens van mijn ouders kan dat uiteraard via pm