Beantwoord

klacht omtrent wifi

  • 20 February 2019
  • 26 reacties
  • 448 keer bekeken

ik ben toch enorm teleurgesteld in kpn...

Mijn wifi signaal in huis is waardeloos (behalve woonkamer)
ik had gebeld met kpn, en ik moest de WiFi tuner gebruiken om te kijken hoe mijn ontvangst is...
*woonkamer 60 mb
*slaapkamer 11 tot 20 mb
*zolder 1 tot 10 mb
na de test heb ik weer met kpn gebeld. Helaas konden ze niks voor mij betekenen.
Ja ik moest alles gaan bekabelen van woonkamer naar slaapkamer door naar zolder...

Terwijl kpn adverteert met 'in elk hoekje en gaatje goede ontvanst' na niet dus, ja bekabeld dus dan wel...(staat niet op de site van kpn dat ik alles moet bekabelen)
Nou ik ga niet overal in boren om maar een kabel te trekken... tjonge jonge schandalig.

ik heb een abbo van 100mb pair bonding nog nooit gehaald max 60...

En het feit dat ze niks voor me kunnen betekenen vind ik echt waardeloos... dus ik moet maar met slechte WiFi in huis zitten...

ik heb zelf de experia box v10 en 2 witte wifi versterker...


Iemand een oplossing voor dit probleem..

ik heb alles bij kpn alle mobiele abonnement.

totaal 190,- per maand goedemorgen kpn waar zijn jullie mee bezig....

m. v. g.

Mario drent
icon

Beste antwoord door Mariodrent 23 February 2019, 22:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Mariodrent, jammer om te lezen dat je internet boven zo slecht is! Begrijp ik goed dat de wifi versterkers niet bekabeld aangesloten zijn? Dat is wel belangrijk voor een optimale ontvangst namelijk. Misschien toch het overwegen waard om gaten te boren, maar ook heel begrijpelijk als je deze keuze niet maakt. In dat geval is dit echter wel de realiteit. Haal je trouwens bekabeld wel zo'n 100 Mbit/s?
Goedemorgen Marcia,
Nee ik ga niet boren in mijn plafond, om een betere ontvangst te hebben... en dan doodleuk naar een kabel kijken die door het plafond gaat.
ik vind dat not done...

Maar het probleem is al opgelost hoor, helaas vernomen via een goede kennis, ipv medewerkers waarbij ik blind vertrouw dat zij technisch zijn aangelegd.

Het kan namelijk via DVS de stopcontacten van kpn... maar dat werd mij niet verteld, dat is de realiteit.

Dus ik krijg nu 2 versterkers naar mijn huis gestuurd die ga ik aansluiten via het dvs systeem, mocht dat niet baten dan krijg ik een monteur thuis gestuurd.

m. v. g.

mario
Reputatie 7
Badge +30
Dat klopt helemaal! Goed dat je het gaat proberen. Wij promoten dit echter niet. De DVS is vrij storingsgevoelig en wordt daarom door ons niet geadviseerd, helemaal niet in combinatie met wifi. De versterkers werken optimaal als je ze bekabeld aansluit, vandaar dat we dit adviseren.
ik laat het weten of het werkt..

fijne dag nog
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed, jij ook!
KPN goedenavond kpn, ik heb gister 2 nieuwe WiFi versterkers mogen ontvangen.. 2 dagen geprobeerd op 5ghz via dvs1200, tot nu toe dik tevreden... alleen schakelt hij de WiFi van experia box v10 uit... geen ontvangst beneden... maandag kan ik een v10a ophalen daar blijft de WiFi namelijk wel van aan... tot nu toe zeer tevreden op het dvs systeem... helaas zeggen jullie dat er niet bij, omdat dat eventueel storingen met zich mee brengt.. ik zelf heb totaal geen storing... boven eerste verdieping gewoon via speedtest 70mb download snelheid zolder ook 40 mb en ja zelf achter in de tuin goede ontvangst... dus raad ik iedereen aan koop een dvs1200 ipv boren Ed...
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te lezen dat het voor jou zo goed werkt! Bedankt dat je dit nog even deelt. Ik wens je er veel plezier van! 🙂
beste Marcia

Helaas voldoet kpn niet aan mijn eisen... 3 dagen gebeld met klantenservice ivm het omruilen van een experia v10 naar v10a.. blijkt verdomd moeilijk te zijn.
Klantenservice heeft beloofd mij een v10a te sturen, ze hebben zelfs een email gestuurd naar logistiek.
Het probleem blijft bij mij, nogmaals ik kan geen extra WiFi versterker plaatsen bij mijn experia box... dat moet wel maar is bij mij onmogelijk.. Nu 2 wifi versterkers boven geplaatst via dvs (prima in orde) maar heb nu geen WiFi beneden...
Omdat de experia v10 de wifi automatisch uitzet.
Na veel gelezen te hebben doet de v10a dat namelijk NIET...

Dus mijn verzoek is aub experia v10 omruilen voor v10a....

Ben veel te lang bezig met mijn klacht bah
Reputatie 7
Badge +30
Voor zover ik weet, sturen we altijd twee Experia Wifi via die wifituner: eentje voor op de plek waar de wifi versterkt moet worden en een naast de Experiabox. In principe ruilen we de V10 niet om voor de V10A, omdat de V10 nog stabieler is op dit moment. Maar als jou dit beloofd is, wil ik hier zeker naar kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kom ik er bij je op terug!
zo gedaan hoor abbo staat op akp drent-vleeming
Reputatie 7
Badge +30
Top! Ik zie dat er vorige week al een V10A geleverd is. Klopt het dat die ook al opgehaald is?
nee ik heb vorige week een WiFi versterker gekregen geen v10a, of ligt die bij de coop.
Kunt u me niet even bellen aub
ik heb vorige week ook een v10 omgeruild bij de coop, ik kwam daarmee thuis en dat was gewoon een v10.... geen v10a




*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
dit heb ik vorige week binnen gekregen... maar geen v10a
Reputatie 7
Badge +30
Pff.. Als we al buiten het boekje omgaan, moeten we dit wel goed doen hè.. 😉. Ik ga er voor je achteraan en hou je op de hoogte. Excuses voor het ongemak.
oké thanx ik hoor van je
Reputatie 7
Badge +30
Inmiddels heb ik bericht gekregen dat we een V10A opsturen. Je krijgt ook een retourdoos, zodat je de andere weer terug kunt sturen. Laat je het nog even weten wanneer hij binnen is?
hartstikke fijn bedankt voor snelle reactie....

ik laat het weten
Goedemorgen Marcia, blijkbaar heb jij ook geen grip op kpn, ik krijg gewoon weer een v10 toegestuurd afschuwelijk dit......

Marcia kan jij geen kontakt leggen met arti van ceva logistics, deze persoon gaat er over...
Als Uzelf belt of mail maakt zei het in orde...
Ik heb zelf maar ceva gebeld, mijn god wat een knullig systeem van kpn...
Reputatie 7
Badge +30
Dit meen je niet.. Ik ga er voor je achteraan hoor!
meen het wel hahahaha
Reputatie 7
Badge +30
😅
ik ben net gebeld door kpn klopt het dat als ik pairbonding heb, dat de v10a dat helemaal niet aankan...... een v10 wel....
godsamme dan heb ik nog een probleem want ik kan dan gastnetwerk niet aanzetten.... doe er wat aan