Beantwoord

klacht omtrent wifi

  • 20 February 2019
  • 26 reacties
  • 448 keer bekeken

ik ben toch enorm teleurgesteld in kpn...

Mijn wifi signaal in huis is waardeloos (behalve woonkamer)
ik had gebeld met kpn, en ik moest de WiFi tuner gebruiken om te kijken hoe mijn ontvangst is...
*woonkamer 60 mb
*slaapkamer 11 tot 20 mb
*zolder 1 tot 10 mb
na de test heb ik weer met kpn gebeld. Helaas konden ze niks voor mij betekenen.
Ja ik moest alles gaan bekabelen van woonkamer naar slaapkamer door naar zolder...

Terwijl kpn adverteert met 'in elk hoekje en gaatje goede ontvanst' na niet dus, ja bekabeld dus dan wel...(staat niet op de site van kpn dat ik alles moet bekabelen)
Nou ik ga niet overal in boren om maar een kabel te trekken... tjonge jonge schandalig.

ik heb een abbo van 100mb pair bonding nog nooit gehaald max 60...

En het feit dat ze niks voor me kunnen betekenen vind ik echt waardeloos... dus ik moet maar met slechte WiFi in huis zitten...

ik heb zelf de experia box v10 en 2 witte wifi versterker...


Iemand een oplossing voor dit probleem..

ik heb alles bij kpn alle mobiele abonnement.

totaal 190,- per maand goedemorgen kpn waar zijn jullie mee bezig....

m. v. g.

Mario drent
icon

Beste antwoord door Mariodrent 23 February 2019, 22:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ik zag de mail net! Ik had hier zelf ook naar moeten kijken, sorry. Betekent helaas op dit moment dat ik er niets anders van kan maken, excuses hiervoor!