KPN wenst dat ik mijn mobiel abonnement Telfort omzet naar KPN. Ik heb het omzettingsformulier ingevuld en verzocht om nummerbehoud. KPN mailde mij de goede ontvangst en stuurde mij een nieuwe SIM-kaart. Na enige dagen stuurt KPN mij een email met “alsnog” (dat was mij eerder niet meegedeeld) per sms het nummerbehoud met “JA” naar 6688 te bevestigen. Echter met mijn mobiel met de nieuwe SIM-kaart kan ik niet bellen en sms’en. Ik heb gebeld met “08000402” en een medewerkster verzekerde mij dat zij intern kon zorgen voor de bevestiging. Vandaag kwam de mededeling van KPN dat ik toch een ander mobiel nummer krijg.
WAAR IS KPN MEE BEZIG ? ZIJ WIL ZO NODIG EEN OVERSTAP EN MAAKT HET DE KLANT ONNODIG MOEILIJK ! BINNEN ÉÉN CONCERN HAD DIT TOCH MOETEN KUNNEN GEREGELD ?
IK WIL MIJN OUDE NUMMER BEHOUDEN EN IK WIL NIET OPGEZADELD WORDEN MET ALLERLEI ADMINISTRATIEVE ROMPSLOMP.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel