Beantwoord

Klacht onjuiste verwerking administratie

  • 12 July 2019
  • 10 reacties
  • 201 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds 15 februari 2019 ben ik verhuisd. Dit is ook tijdig geregistreerd bij de gemeente. Ook heb ik dit meermaals telefonisch doorgegeven. Mijn emailadres staat nog steeds als xxxx terwijl deze al lang is opgeheven.

Ook werden de facturen toch steeds naar mijn oude adres verzonden dus zag ik deze nooit. Ik ontving dan wel per SMS een herinnering voor betaling met een links dus ik heb de facturen altijd voldaan. Dit is ook bij KPN terug te zien. Vervolgens heb ik meermaals telefonisch verzocht een retourdoos voor de digitenne apparatuur aan mij toe te sturen (op mijn nieuwe adres). Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik blijf het natuurlijk niet vragen .

Dan tenslotte de zoveelste slordigheid: 10 juli jl. ontving ik op mijn huidige adres 2 enveloppen van KPN. 1 envelop met daarin een herinnering van een niet betaalde factuur van 3 juni 2019 en een herinnering van de factuur van 2 juli 2019. Ook een dreiging met BKR registratie. In de 2e envelop nota bene de factuur van 2 juli?!. Noch de facturen noch de herinnerinSMS berichten van beide voornoemde facturen heb ik nimmer ontvangen. Zie de bijlagen.
Maar wel mij onterecht zo aanspreken en behandelen?... Dit kan natuurlijk niet en wordt door mij niet geaccepteerd. Al die jaren dat ik bij KPN zit betaal ik altijd netjes en zijn er nooit grote achterstanden geweest. Ook ben ik geen wanbetaler.
Een excuus is het eerste op zijn plaats. En zeker EINDELIJK een goede en volledige verwerking van mijn gegevens in de administratie van KPN.

De factuur van 3 juni ontvang ik graag alsnog op mijn al lang bij jullie bekende adres: xxxx
De facturen zal ik betalen maar niet tegelijk. Tenslotte eis ik een rectificatie van de onterechte dreiging met BKR.
Dat de administratie en of verwerking daarvan bij KPN niet goed verloopt, is niet aan mij te wijten.

Met vriendelijke groet,

Kerstin Velt


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.


icon

Beste antwoord door Marina_ 17 July 2019, 16:50

Bekijk origineel

10 reacties

Overigens zeer omslachtig via een forum ipv een directe mail.
Reputatie 7
Badge +28
Halo Kerstin3,

Vervelend allemaal.

Maar ik raad jou aan om jouw persoonlijk gegevens niet hier zo openbaar te plaatsen. Je kunt ze wel zetten in jouw forum-profiel. Die gegevens zijn alleen maar zichtbaar voor moderators.

Een moderator gaat hier reageren op jouw grieven.

Wel kan ik jou alvast vertellen dat je jouw oude Digitenne-ontvanger kosteloos kunt retourneren in een willekeurige doos. Als je dit doet, adviseer ik je om het verzendbewijs wat je krijgt bij het Post-NL-punt een tijdje te bewaren. Het retouradres is:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Oké bedankt voor zover.
Het is sowieso vervelend naar een forum geleid te worden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Kerstin3, Welkom op het forum. Ik lees dat in je bericht een behoorlijke frustratie over de afhandeling van jouw verhuizing. Begrijpelijk wanneer je alles tijdig hebt doorgegeven en nu onwenselijke herinneringen krijgt. Op dit moment kan ik weinig zeggen over deze gang van zaken en hoe dit zo is ontstaan. Je gegevens die je had geplaatst zijn al verwijderd door een collega van mij. Wanneer je gegevens plaatst in dit topic is het voor iedereen inzichtelijk. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Mocht je meer informatie kwijt willen, dan kun je dit vermelden bij opmerkingen, zodat het niet inzichtelijk is voor anderen. Stuur je hier weer een berichtje wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.
Hallo Marina,
Ik mailde de situatie met bewijzen naar het forum. Dit blijkt de enige manier bij KPN dus vandaar. Als er nou een direct mailadres zou zijn, dan had ik dit probleem niet.
De wijzigingen zijn voor zover mogelijk doorgevoerd. Het klantnummer weet ik zo niet. Ik mag tot zeker hopen dat dit wel bekend is bij KPN...
Ik wens toch dat mijn verhaal met alle bijlagen serieus in behandeling wordt genomen. Dit is nog niet het geval.
Maar wel wordt ik onterecht zo behandeld....
Reputatie 7
Badge +28
@Kerstin3 De door jou geplaatste documenten zijn door de webcare al verwijderd (vanwege persoonlijke informatie die openbaar is geplaatst). @Marina_ heeft die documenten dus nooit gezien.
Dus wanneer en hoe kan er wel voor gezorgd worden dat dit volledig en goed wordt opgelost ? Dit antwoord heb ik nog steeds niet. En over een forum werkt dit blijkbaar niet.....
Reputatie 7
Badge +28
@Marina_ gaat hier bij jou op terugkomen. Even geduld nog.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Kerstin3, Begrijpelijk dat je wilt mailen wanneer je een hele lading aan informatie wilt sturen, om jouw klacht zo compleet mogelijk over te brengen. Het forum leent zich daar helaas niet voor, omdat alles wat je plaatst openbaar staat. Je klantnummer is bij ons bekend, maar we hebben deze van jouw nodig ter verificatie. Met het klantnummer kan ik je oude adres ook achterhalen en kijken waar het fout gaat. Hopelijk zie ik waarom je facturen daar naar toe gestuurd zijn en kan je retourdoos naar je huidige adres sturen. Ook neem ik je facturen onder de loep en zoek ik uit of dit iets is waar ik je mee kan helpen. Zo niet, zet ik dit door naar de klachtenafdeling. Zou je daarvoor alvast je telefoonnummer willen in je forumprofiel? Als ik het doorzet, zoeken zij telefonisch contact met je.
Reputatie 7
Badge +19
@Kerstin3, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer