Sinds 15 februari 2019 ben ik verhuisd. Dit is ook tijdig geregistreerd bij de gemeente. Ook heb ik dit meermaals telefonisch doorgegeven. Mijn emailadres staat nog steeds als xxxx terwijl deze al lang is opgeheven.
Ook werden de facturen toch steeds naar mijn oude adres verzonden dus zag ik deze nooit. Ik ontving dan wel per SMS een herinnering voor betaling met een links dus ik heb de facturen altijd voldaan. Dit is ook bij KPN terug te zien. Vervolgens heb ik meermaals telefonisch verzocht een retourdoos voor de digitenne apparatuur aan mij toe te sturen (op mijn nieuwe adres). Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik blijf het natuurlijk niet vragen .
Dan tenslotte de zoveelste slordigheid: 10 juli jl. ontving ik op mijn huidige adres 2 enveloppen van KPN. 1 envelop met daarin een herinnering van een niet betaalde factuur van 3 juni 2019 en een herinnering van de factuur van 2 juli 2019. Ook een dreiging met BKR registratie. In de 2e envelop nota bene de factuur van 2 juli?!. Noch de facturen noch de herinnerinSMS berichten van beide voornoemde facturen heb ik nimmer ontvangen. Zie de bijlagen.
Maar wel mij onterecht zo aanspreken en behandelen?... Dit kan natuurlijk niet en wordt door mij niet geaccepteerd. Al die jaren dat ik bij KPN zit betaal ik altijd netjes en zijn er nooit grote achterstanden geweest. Ook ben ik geen wanbetaler.
Een excuus is het eerste op zijn plaats. En zeker EINDELIJK een goede en volledige verwerking van mijn gegevens in de administratie van KPN.
De factuur van 3 juni ontvang ik graag alsnog op mijn al lang bij jullie bekende adres: xxxx
De facturen zal ik betalen maar niet tegelijk. Tenslotte eis ik een rectificatie van de onterechte dreiging met BKR.
Dat de administratie en of verwerking daarvan bij KPN niet goed verloopt, is niet aan mij te wijten.
Met vriendelijke groet,
Kerstin Velt
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel