Beantwoord

Klacht: opzegging niet zoals afgesproken verwerkt

  • 5 August 2019
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste Forumleden,
Ik reageer op dit onderwerp omdat KPN het op 29 juli 2019 met mij telefonisch afgesprokene niet nakomt, dan wel beweert dat iets anders is afgesproken.
De kwestie is dat KPN telefonisch (door de medewerkster mevrouw Larbi van de afdeling Opzeggingen) met mij afspreekt dat mijn abonnement in afwijking van het lopend abonnement vanwege zoals mevrouw Larbi het noemt ' een slordigheid van KPN' daarom op 29 augustus 2019 beeindigt, en niet op 20 mei 2020. Die slordigheid van KPN betrof het feit dat KPN mij niet over de prijsverhoging heeft bericht. Daar waren mevrouw Larbi en ik het over eens. Ter afsluiting van het gesprek bevestigde mij nogmaals concreet en duidelijk dat mijn abonnement op 29 augustus 2019 zou beeindigen.
Nu achteraf betreur ik dat ik dit gesprek niet heb opgenomen, want zoals afgesproken ontving 2 dagen nadien een email met de vermelding dat mijn abonnement op 20 mei 2020 afloopt, en niet zoals is afgesproken op 29 augustus 2019.
In reactie hierop neem ik contact op met KPN (Klantenservice) en word ik netjes binnen de afgesproken 5 werkdagen door Klantenservice teruggebeld. De desbetreffende medewerkster noemde desgevraagd haar naam, maar weigerde evenwel de naam te spellen. Uit wat ik kon begrijpen noemde zij haar naam Rijette, maar dat kan ik nu niet met zekerheid zeggen.
Ik neem aan dat de mevrouw van Klantenservice zich voorafgaand aan het bellen ingelezen had wat in het systeem door mevrouw Larbi van de afdeling Opzeggingen is vastgelegd. De medewerkster van Klantenservice zei mij dat in het systeem genoteerd stond dat KPN regulier de prijsverhoging heeft doorgevoerd en dat het abonnement daarom op 20 mei 2020 zou beeindigen.
Dit is volledig in afwijking met wat mevrouw Larbi van de afdeling Opzegging mij heeft gezegd en heeft bevestigd. Ik had er op mogen vetrouwen dat mevrouw Larbi in het systeem noteert wat zij mij heeft gezegd en met mij heeft afgesproken. Dat vertrouwen heeft KPN beschaamd.

Tussen haakjes. Op de middag van 29 juli 2019 ben ik naar de KPN-winkel gegaan (dus vlak na het gesprek met mevrouw Larbi van de afdeling Opzeggingen) omdat ik een voorgevoel had dat het misschien toch wel eens anders zou aflopen. Daar trof ik bij de medewerker (de naam heb ik niet) geen empathie. Volgens hem kon ik maar beter wachten.

Graag zie ik reacties tegemoet.

Nico42
icon

Beste antwoord door Nico42 5 August 2019, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Opnieuw beste Forumleden,

Bovenstaand 'Klacht' is van mij afkomstig. Ik weet niet hoe ik de juiste moderator vind, daarom deze reactie.
Inmiddels heb ik van KPN een email ontvangen met het bericht dat mijn abonnement per 4 september 2019 beeindigt. Dit vind ik prima en wat mij betreft sluit hiermee deze Forumtopic.
Iedereen bedank ik voor het lezen.
Vriendelijke groet.
Nico42.
Reputatie 7
Hoi @Nico42, de opzegging ging in eerste instantie niet helemaal volgens plan dus maar gelukkig is het met de e-mail inmiddels wel rechtgezet. Dat is goed om te lezen!
Als we daarin nog iets voor je kunnen betekenen of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.