Beantwoord

Klacht over afwerken fout van KPN

  • 18 July 2019
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Kunt u mij een rechtstreeks nummer opgeven? Ik heb reeds 19(!!!!) maal gebeld maar altijd is de juiste persoon er niet! DE gesprekken staan trouwens op tape en die zijn terug te beluisteren.
Ik heb de afgelopen dagen helaas niemand van jullie telefoon gehad.
Het is wel triest dat een bedrijf als KPN zijn administratie zo slecht op orde heeft.

Met vriendelijke groet,
Jan van Gorp
T

Van: (...)
Verzonden: donderdag 18 juli 2019 17:13
Aan:
Onderwerp: [Ons kenmerk:1-19CM4PG4]

Goedemiddag,
Naar aanleiding van uw vraag betreft de ontvangen Creditfactuur hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen.
Helaas is dit niet gelukt. Zodoende dat wij dan ook het ticket gaan sluiten.
Mocht u nog vragen hebben kunt u telefonisch contact opnemen met 0800-0403.
Vertrouwende u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
KPN Clouddiensten
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 July 2019, 15:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jan van Gorp Als eerste vind ik het jammer om te lezen dat de communicatie bepaald niet makkelijk verloopt. Ik zie wel direct dat dit over onze Zakelijke dienstverlening gaat. Je hebt je nu gemeld op het Forum voor de consumententak. We hebben ook een Zakelijk Forum. Ik weet zeker dat mijn collega's daar je van dienst kunnen zijn.

Reageer