Vraag

Klacht over gesprek chat en kosten KPN

• 28 mei 2018
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo KPN,

Gister heb ik contact gehad via de chat met jullie webcare afdeling. Ik heb daar aangegeven dat ik het abonnement erg duur vind worden en gevraagd of er mogelijkheden zijn. De medewerker gaf me aan een leuke aanbieding te hebben.. 3 maanden .. per maand, volgende 3 maanden .. per maand en dan 6 maanden normaal tarief! Ik zou dan op jaarbasis goedkoper uit zijn. Nu had ik op dat moment zitten rekenen en bleek ik op jaarbasis juist duurder!!! uit te zijn (meer als €150!).

Ik vroeg waarom het een aanbieding was terwijl ik duurder uit ben.. daar heb ik tot op heden nog geen antwoord op gehad! Ze probeerde het gesprek af te kappen, of ik nog meer vragen had? Anders nog een fijn weekend! Heb aangegeven bij andere providers te gaan informeren en zou laten weten als ik wil overstappen. Reactie: Dat is goed hoor!

Of terwijl; ik krijg een aanbieding van jullie, waarbij ik uiteindelijk op jaarbasis duurder uit ben dan nu? Wat is dat nou? Dat is toch geen aanbieding? Ik voel mezelf nogal voor de gek gehouden door jullie omdat de medewerker me meerdere malen heeft gemeld goedkoper uit te zijn!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Sabrina, jammer om deze ervaring te lezen!

Ik heb het chatcontact nagelezen. In de chat lees ik dat het verschil ongeveer € 13 op jaarbasis zou zijn. Met de aankomende prijswijzigingen zal je alsnog iets goedkoper uit zijn met de aanbieding die is gedaan. Het huidige Alles-in-1 Standaard abonnement zal € 68,50 gaan kosten. Dat had natuurlijk duidelijk uitgelegd moeten worden, spijtig dat je dat niet zo hebt ervaren. Ik koppel dit bericht terug aan deze collega.

Lastig is dat je nu gesproken hebt met de afdeling opzeggingen. Zij kunnen, in ieder geval normaal gesproken, betere aanbiedingen doen dan ik. Het is misschien de moeite waard nog even een second opinion te doen met een nieuwe chat. Als er dan echt geen betere aanbieding mogelijk is snap ik dat je overweegt verder te kijken.
Bedankt voor het uitzoeken, ik ga opnieuw contact opnemen.

De aanbieding scheelde wel meer maar dat komt omdat de medewerker het inclusief Ziggo en Fox aan had geboden. Ik gaf haar al aan wij Ziggo slechts 5/6 maanden per jaar gebruiken dus dat het niet standaard in het pakket hoeft te zitten.

Ik ben benieuwd, heb al contact gehad met andere aanbieders maar ik zal uiteraard KPN alsnog meenemen in mijn overweging.

Reageer