Beantwoord

Klacht over het afhandelen en het leveren van mijn bestelling

  • 14 June 2019
  • 4 reacties
  • 337 keer bekeken

Badge
Goedemiddag,

Toch wil ik via deze week mijn ongenoegen uit spreken over de gang van zaken, dit is het verhaal:

Wij hebben een KPN compleet box afgesloten met glasvezelaansluiting, deze box hebben we ontvangen, maar miste we al 2 kabels en een aansluitdoosje. Hierover hebben we gebeld, en verteld dat onze box niet compleet was, nieuwe kabels (de missende kabels en doosje) zou opgestuurd worden. Wederom waren dit de verkeerde kabels, die we al hadden en dus niet nodig hadden, maar nog steeds kunnen we niet verder met aansluiten. Nogmaals gebeld en nu kregen we toch het goede.
Vervolgens ging het aansluiten goed, alleen wat bleek, de glasvezel moet omgezet worden naar koperaansluiting. Hiervoor is een monteur langs geweest, die heeft alles erg netjes aangesloten en klaar gezet voor gebruik, het enige wat nu moest gebeuren was dat ons signaal/abonnement omgezet moest worden van glasvezel naar koper, hierover zouden we gecontact worden door KPN zelf.
5 (werk)dagen gingen er overheen, en nog steeds geen bericht van KPN, en dus nog steeds geen internet en televisie.
Dit duurt nu dus al 2 weken, zonder internet en televisie.
Nu hebben we zelf maar weer contact gezocht met KPN, en nu wordt er verteld dat https://about:blank (weer 2 weken) een monteur ingepland word, want dit gaat automatisch.
Maar die monteur is helemaal niet nodig want alles staat al helemaal klaar en gereed voor gebruik wanneer het signaal wordt omgezet van glasvezel naar koper, dat is het enige wat we nu vragen en de vraag was alleen hoe lang dat nog ging duren.

Al met al zijn we dalijk een maand verder, met ontzettend veel heen en weer gebel, een monteur (die alles heel goed en netjes heeft gedaan) https://about:blank weer een monteur (geen idee wat die nog voor ons kan doen want alles staat al) en nog steeds geen garantie dat het dan wel werkt.

Maar er wordt al wel betaald.

Sorry maar ik vind dat hier ontzettend onprofessioneel mee om wordt gegaan, en aan de telefoon horen we maar 1 ding en dat is: ja sorry meneer zo gaat dat nou eenmaal.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost want normaliter hebben we nooit problemen gehad met KPN en alles is altijd netjes en vlot gegaan.

Rik van Gennip
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 June 2019, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19
Goed dat je hier je verhaal verteld. Een medewerker pikt dit zeker op. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur. Als je je profiel helemaal ingevuld heb incl. Klantnummer, adres etc kunnen ze meteen voor je aan de slag.
Badge
Dankjewel voor je reactie Joep, het is voornamelijk ook aan de telefoon dat niemand weet waar het nu precies over gaat, en steeds hetzelfde wordt verteld, hoop dat we nu wel tot een oplossing kunnen komen
Reputatie 7
Badge +24
Hi Rik, welkom hier.

Begrijpelijk dat je flink baalt van de vertraging. Ik zal eerst alles op een rijtje zetten wat ik hier voor me heb.

Op 24 mei is er een aanvraag gedaan voor een pakket bij ons op je adres, dit ging in eerste instantie om glasvezel. Als ik het goed zie is de aansluiting van glasvezel op jouw huisnummer in een winkel geplaatst, onder of naast jou, waardoor jij niet op deze verbinding aangesloten kunt worden. Gisteren is er een aanvraag in gang gezet om het signaal over te zetten naar VDSL, een aansluiting die wel aanwezig is in je woning. Klopt dit?

Dit is echter geen simpele omzetting omdat de aanvraag via een geheel andere kabel wordt geleverd, dit verloopt hetzelfde proces als een nieuwe aanvraag. Vandaar dat dit tot de 27ste zal duren tot het signaal gereed is via de VDSL kabel. Een monteur inplannen voor die datum heeft geen nut omdat er geen signaal binnen zal komen.

Ik vind het oprecht spijtig, maar dit kan ik niet versnellen. Anders had ik dit met alle plezier gedaan. Ik zie wel dat je een noodpakket voor internet en televisie hebt ontvangen met 50 Gb. Mocht je hier niet genoeg aan hebben ben ik zeker bereid om dit aan te vullen. Stuur me in dat geval het simkaart nummer dat er op het kaartje in de kleine modem staat.

Ik hoop dat ik het zo beter heb kunnen uitleggen, en verbeter me vooral als ik ik het verkeerd heb gezien.
Reputatie 7
Badge +24
Rik, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.