Beantwoord

Klacht over het contact met KPN

  • 5 December 2019
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

 

 

Sinds 20 november hebben wij problemen met de diensten van KPN, de wifi wordt verbroken de tv valt uit en de vaste telefoonlijn werkt niet meer. 
Hiervoor heb ik de klanten service gebeld. 
De eerste keer werd alles doorgemeten op afstand en de dame die ik aan de lijn had zou een andere kabel opsturen. 
Ik ben keurig te woord gestaan en de kabel kwam met de post. 

 

Helaas is ons probleem niet opgelost en ik heb op zaterdag 30 november weer met de klantenservice gebeld. Wederom keurig te woord gestaan, probleem kon niet opgelost worden en er werd een monteur in gepland op woensdag 4 december. 

 

Monteur zou komen tussen 8.00u-10.00uur.

Mijn echtgenote belt met de klantenservice : 

 

11.18 contact klantenservice: eerst 15 minuten  in de wacht.

Een dame  aan de telefoon, die mij vriendelijk te woord stond. Zij geeft aan dat het inderdaad abnormaal is dat monteur er nog niet is en vraagt mij aan de lijn te blijven zodat zij contact op kan nemen met monteur. Wordt in de wacht gezet en na ongeveer 10 minuten wordt de verbinding verbroken.

 

Dit zorgt voor frustratie, aangezien we steeds niet verder geholpen worden. Meteen opnieuw gebeld.

11.44 opnieuw contact klantenservice, ook nu weer minimaal 10 minuten in de wacht.

Meneer aan de telefoon. Op dat moment geef ik aan erg boos te zijn over de gang van zaken, dat hij er ook niks aan doen kan, maar dat dit ongehoord is. Meneer geeft aan dat de monteur “de bon” geaccepteerd heeft en dat wij het eerstvolgende adres zijn. Op de vraag van mij hoe lang dat gaat duren, kan hij geen antwoord geven. Als ik zeg dat ik niet nog eens 2 uur extra wil wachten, wordt meneer arrogant. “U gaat uit van het slechtste. Als ik u aangeef dat het geen 2 uur meer moet gaan duren, moet u dat aannemen.”

Ik zeg tegen meneer: “ als u zo onbeleefd doet, gaan wij er maar eens sterk overdenken KPN op te zeggen.

Meneer: “ prima mevrouw, doe dat. Bij deze heb ik de storingsmonteur afgebeld en u doet maar. Kan mij het schelen.” 

Vervolgens wordt de hoorn erop gegooid.

 

Mijn echtgenote heeft mij gebeld waarop ik direct zelf met de klantenservice gebeld heb, ik kreeg een heer aan de lijn die erg vriendelijk was. Ik heb hem medegedeeld dat ik wil opzeggen omdat wij zo niet behandeld wensen te worden. 
 

Zit nu met een modem dat niet goed functioneert en een contract wat nog loopt tot 8 september 2020

 

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door ejajonkers 9 December 2019, 20:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs. Opvallend vind ik dat u drie keer meld vriendelijk te woord te zijn gestaan maar dat weegt blijkbaar niet op tegen die ene onvriendelijke keer. Wilt u alleen een officiele klacht indienen of kunnen de leden en /of medewerkers u helpen? Overigens ben ik één van de leden en geen kpn medewerker.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ejajonkers, welkom! Wat jammer om te lezen dat het contact met ons zo slecht gaat! Is er inmiddels een nieuwe afspraak gemaakt voor de monteur? Ik kijk graag met je mee, ook om te zien wat er gebeurd is vorige week. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Inmiddels heeft er een afspraak plaatsgevonden en bleek er in de kabel buiten de woning een storing te zitten deze storing is opgelost. 
De klantenservice heeft mij ook benaderd en dit is naar volle tevredenheid gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn om dit te lezen! Bedankt dat je het nog even liet weten :-).