Beantwoord

Klacht over het weigeren van een betalingsregeling

  • 26 August 2019
  • 5 reacties
  • 174 keer bekeken

Bijna 10 jaar klant van kpn nu heb ik een opendtaande rekening en die kan niet in 2 a 3 keer afgelost worden dat accepteert het systeem niet dus er wordt gezegt enigste oplossing is overstappen en het naar een incasso laten gaan die accepteren namelijk wel aflossingen dus na 10 jaar wordt je aan de kant gezet oplichters
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 August 2019, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @tamaraaaa en andere.

Speciaal voor jou even de definitie van oplichting.

Oplichting is een vorm van bedrog, een misdrijf waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen.

Dus het lijkt mij niet helemaal eerlijk om "jou niet kunnen betalen aan KPN"
Om KPN te betitelen als oplichters.
Voor onS heet dat oplichting hoor na 10 jaar vaste klant
Ik noem dit oplichting punt !!!
Reputatie 5
Badge +5
Rare gedachtegang tamaraaa,
KPN heeft jou in goed vertrouwen producten geleverd die jij achteraf niet kan betalen.
Dat had je beter vooraf kunnen voorkomen door minder te bellen of te internetten.
Bij een bakker krijg je echt geen brood mee als je niet kan betalen. Is die bakker dan gelijk een oplichter ?
Hoi Allemaal en @tamaraaaa ,

Voor onS heet dat oplichting hoor na 10 jaar vaste klant
Ik noem dit oplichting punt !!!


Tegen zoveel intelligentie ben ik niet opgewassen. 😂
Reputatie 7
Badge +24
Dag tamaraa, welkom op het forum.

Ontzettend naar dat een rekening te hoog is uitgevallen. Ik vraag me dan ook af waarom er geen regeling kon worden getroffen. Mag ik aannemen dat dit om de laatste rekening gaat? Overigens ben ook ik het niet met je definitie eens wat oplichting betreft. Een regeling kan niet meer wanneer meerdere rekeningen open staan en/of wanneer het aanvragen van een regeling té laat is gedaan.

Ik kijk dit echter wel graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?