Beantwoord

Klacht over klacht

  • 12 November 2019
  • 6 reacties
  • 171 keer bekeken

Nadat een monteur vanwege de wifi ontvangst was geweest, liet ik de KPN weten dat de klacht niet verholpen was. De KPN stuurde (had zeer veel overtuigingskracht nodig) gratis een monteur om dit alsnog in orde te maken.

De eerste monteur was 2,5 uur bezig en deed allerlei dingen instellen die achteraf niet correct waren. Het probleem was niet verholpen.

Op dezelfde dag kwam een 2e monteur en hij was 2,5 uur bezig om alles weer naar de uitgangspositie te brengen. Helaas liet hij een lcd vernield achter en bleek mij na 7 dagen ook dat hij de poorten had gewist waardoor risico is ontstaan voor de extern opgeslagen backup van bedrijfsgegevens. De klacht werd niet verholpen, maar ik diende een klacht in omdat ik niet meer in de router kom, de poorten niet  meer werken en de wed was vernield.

De helpdesk had begrip en zou zorgen dat er spoedig actie zou worden ondernomen. Na 4 werkdagen nog steeds geen reactie! Ik bellen en wat was het antwoord: Ik kan op uw kosten een monteur sturen. Of u moet gewoon uw beurt afwachten van de klachtenafdeling. Ik kan die niet bereiken en u ook niet. Zit niets anders op dan afwachten! U kunt niemand anders spreken dan mij. Ik kan niets voor u doen. BAH! Schandelijk dat de KPN mijn probleem tot een klacht verheft en dan met de door haar veroorzaakte klacht ook nog eens op deze wijze omgaat. Vervang de helpdesk maar door automaten, want enige menselijke inleving en oplossingsgerichtheid is ver te zoeken! Onbegrijpelijk. De reclameslogans vliegen je om de oren, dat is niet erg, maar kom het dan ook na!

icon

Beste antwoord door Hans50 21 November 2019, 13:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag@Hans50. Wat een bijzonder vervelende situatie. Ik kan mij voorstellen dat je hiervoor een klacht hebt ingediend. Zoals ik het begrijp is deze klacht al doorgezet naar onze klachtenafdeling en moet het nog opgepakt worden. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik nakijken of jouw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Ik zou je in elk geval willen vragen om het af te wachten. Helaas kan ik alleen maar controleren of het op de juiste manier is doorgezet.

Hallo, bedankt voor de reactie. Ik heb de gegevens aangepast. Het zou fijn zijn indien de kpn voor hun eigen fouten een andere, snellere, procedure volgt. Immers dit is vraagt om een andere benadering omdat het buiten de schuld van de klant is. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en jouw klacht is inderdaad naar de juiste afdeling doorgezet. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een oplossing wil voor, helaas kan ik jou zelf niet verder helpen, de klachtenafdeling neemt zo snel mogelijk contact met jou op. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en jouw klacht is inderdaad naar de juiste afdeling doorgezet. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een oplossing wil voor, helaas kan ik jou zelf niet verder helpen, de klachtenafdeling neemt zo snel mogelijk contact met jou op. Laat je mij weten hoe het afloopt?

 

@Hans50 Ik zie dat jouw klacht inmiddels in behandeling is genomen. Ik ga er vanuit dat mijn collega's dit verder netjes oplossen. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Uiteindelijk is het opgelost.

De weg voor de afhandeling van een klacht die in feite door KPN zelf is veroorzaakt, is te lang. Daarvoor zou een andere procedure moeten gelden.

Maar de monteur die nu kwam was super! Hij heeft alles in orde gemaakt wat door de vorige monteurs onafgewerkt was achtergelaten maar….bovendien mijn klacht van al die lange tijd verholpen. Hij spoorde het euvel op en nu is de snelheid overal zoals die moeten zijn.

Hartstikke bedankt monteur! Jij was de ware!

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat het probleem uiteindelijk verholpen is. Het is inderdaad erg jammer dat het zo lang heeft moeten duren. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we het graag van je!

Reageer