Vraag

klacht over klantenservice

  • 14 July 2021
  • 58 reacties
  • 930 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

58 reacties

Dankje das aardig van je. Uhm hoe haal je jezelf weer van het forum af..?

Badge +19

99% van de problemen wordt hier opgelost. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij bij die 99% zit. Daarna kan je vragen om geanonimiseerd te worden.

Ok.., je bent toch al anoniem?, zei je eerdere berichten terug dat alleen moderator in je profiel de prive gegevens kon lezen..?, hoe kan je dan geanonimiseerd worden…?, kan je je profiel niet verwijderen..

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt, je privégegevens staan alleen zichtbaar voor KPN in je profiel. Op jouw verzoek zal KPN dat profiel verwijderen, dat kan je niet zelf. Daarna blijven jouw topics/reacties “anoniem” achter.

Nog niet verwijderen nu.., ik wacht nog even af of mijn klacht oplossen nog iets oplevert.., maar hoe kan je laten weten en aan wie dat je verwijderd wil worden je profiel?

Reputatie 7
Badge +21

Dat vraag je door een verzoek daartoe in jouw topic te plaatsen. Een moderator pakt dat dan op.

Ahh ok… bedankt

Nou nu begin ik het wel zat te worden, nu kan ik weer niet in mijn kpn, spotify staat nog steeds niet op mijn thuis kpn , kan hem nog steeds niet activeren op thuis kpn omdat die nog steeds op mijn oude mobiele kpn abonnement geactiveerd is. ( die al sinds 10 juni niet meer actief is)!, nu gaat er een brief naar kpn want de klantenservice ben ik helemaal klaar mee. Ter attentie van aan wie kan ik de brief sturen?, zodat er hopenlijk wel iets aan gedaan word?, anders zeg ik alles op..

@Klachten klantenservice Klacht indienen | KPN

Niet tevreden? Stuur een brief

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Klachten klantenservice

Mijn oprechte excuses! Ik ben je topic inderdaad uit het oog verloren. Dat is nooit mijn bedoeling geweest! :frowning2: Bedankt @Joep1965 voor het aan de bel trekken. 

Ik ga direct voor je aan de slag, morgen kom ik hier uitgebreid op terug. 

 

Ik hoop het heb de moed een beetje opgegeven en al een klachten brief gestuurd naar kpn over de klantenservice. Niet naar jou bedoeld..( hanna)..

Reputatie 7
Badge +13

Ik snap het!

Nogmaals mijn excuses. We (ik) gaan dit voor je oplossen.

Jah het is jammer dat ik het zelf niet kan doen want ik kom niet meer in kpn mobiel want die is er niet meer sinds 10 juni, en mijn kpn thuis kom ik in de app ook niet bij mn abonnement. Ik heb bevestiging dat spotify op kpn thuis zit, maar zit er nog niet ook niet op factuur van juli. Wat weer gunstig is want k kan m niet activeren omdat ie nog op mobiele nummer loopt...

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Klachten klantenservice

Even de beloofde update hier: ik ben nog steeds voor je bezig, ik heb alleen nog niet kunnen ontdekken wat het probleem is.

Ok.., nou dat spotfy geactiveerd is op kpn mobiel en die moet stopgezet worden daar want die loopt niet meer. En dan geactiveerd worden op kpn thuis....

Hanna:Ik ben gebeld naar aanleiding van mn klachtenbrief en zij gaan er mee aan de slag.. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Klachten klantenservice

Fijn om te horen! Nogmaals mijn excuses voor het uit het oog verliezen. Kan ik nog iets voor je betekenen?

Dat hangt een beetje af van hoe het gaat lopen wie er nu mee bezig is, ik word as maandag als het goed is gebeld erover.., als het hun ook weer niet lukt op te lossen.., zou ik graag nog een beroep op jou willen/kunnen mogen doen..?

Reputatie 7
Badge +13

Dat mag uiteraard! 

Ik zet je topic in ieder geval boven aan mijn lijstje, dan verlies ik hem niet weer uit het oog. Houd je ons op de hoogte?

 

Super! Dankjewel! Ja ik houd je zeker op de hoogte!…

gr

Nou zoals verwacht niet gebeld door kpn..

Hanna..?

Reputatie 7
Badge +13

@Klachten klantenservice,

Dat is balen :/  Ik ga voor je kijken, wellicht is er wel een belpoging gedaan.

Nee dan had ik wel gemiste oproep gezien. Het nummer staat in mn telefoon van afgelopen vrijdag dat ze zeiden dat ze me maandag terug zullen bellen. Klantenservice groningen...