Vraag

klacht over klantenservice

  • 14 July 2021
  • 58 reacties
  • 930 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag een keer iemand aan de lijn die wel verstand heeft van kpn en niet iemand van een extern bureau. Want het is al de 15e keer dat ik bel en elke keer gaat alles fout! Word er moedeloos van en ga anders wel naar een andere provider. Dus ik wil graag teruggebeld worden door de juiste persoon

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

58 reacties

Badge +19

Hier op het forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  U kunt hier uw verhaal/probleem vertellen. We helpen u graag. 

Hoe kan je dan in contact komen met een manager  ofzo want ik ga echt niet voor de 16 e keer bellen met die klantenservice!

Badge +19

Hier geeft u geen manager nodig. Het wordt gewoon opgelost.  Of door de forumleden of door de moderator.  Dus vertel uw verhaal zou ik zeggen.

Ok: ik had kpn mobiel abonnement met spotify, op 10 juni is dat abonnement beëindigd, toen heb ik spotify op mijn kpn thuis abonnement gedaan, duurde een maand voordat dat geregeld was, toen kreeg ik een mailtje activeer je spotify, maar dat kan niet omdat ie nog op mijn kpn mobiel geactiveerd is. Ik heb contact opgenomen met spotify zelf en die zegt dat alleen kpn hem kan stopzetten, zodat ik hem op mijn kpn thuis abonnement kan activeren. Maar het word maar niet begrepen door de klantenservice. Ik weet niet hoe ik het nou stop moet zetten op een abonnement waar ik niet meer inzicht in heb omdat die niet meer loopt..

Badge +19

Een moderator gaat dit zeker oppakken.  Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dr wachttijd is momenteel een een dag of twee. Komt goed!

Er staat dat je je gegevens hier niet op moet zetten.. omdat iedereen het kan lezen..

Badge +19

Dat moet je inderdaad hier niet neerzetten maar in je profiel. Overal waar prive bij staat is alleen te zien voor u en de moderator. Dus rechtsboven in de groene balk klikken en kies dan voor bewerk profiel. 

Gedaan!

Wat is een moderator..

Een moderator is een KPN medewerker op dit forum, zij kunnen ook alles achter de schermen zien en eventueel problemen oplossen en aansturen.

Daarbij hebben zij meer ervaring en tijd om problemen aan te vliegen, doordat de gesprekken op een forum over langere tijd lopen, ze hoeven niet ala minuut met een antwoord of oplossing te komen.

Ah ok. K ben benieuwd!

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Klachten klantenservice, welkom!

Ik ben een moderator en ga jou helpen dit probleem op te lossen. 

Als ik het goed begrijp betaalde jij Spotify Premium via jouw mobiele abonnement, maar heb je dit abonnement nu opgezegd. Nu betaal je Spotify via jouw vaste abonnement.  De bedoeling is om Spotify Premiun te activeren via de nieuwe activatie code die je hebt ontvangen, maar het account wat je wil activeren is al (nog steeds) premium omdat de vorige activatie code nog niet verlopen is. 

Vat ik het zo goed samen?

Nou activatie code weet ik niet eigenlijk. Het lukte niet als k op de link klikte van activeer nu omdat na inloggen kpn k zag dat premium al geactiveerd was op mobiel, maar die moet opgezegd worden zodat ik hem op thuis kan activeren..? Ik kom niet meer in mn mobiele abonnement omdat die er niet meer is, had al contact opgenomen met spotify maar die kon niks doen en zei dat kpn eerst die mobiele activatie naar free abonnement moest zetten?, zodat ik hem dan weer kan activeren naar premium..?

Is er al iets bekend hoe of wat..?

 

gr 

9 dagen geleden, ik dacht dat het 3 werkdagen zou duren.., dit schiet ook niet echt op.., moet ik weer met die slechte klantenservice gaan bellen?????

9 dagen geleden, ik dacht dat het 3 werkdagen zou duren.., dit schiet ook niet echt op.., moet ik weer met die slechte klantenservice gaan bellen?????

Ja dit klinkt echt treurig. Je hebt bijna alles gedaan wat mogelijk is. Het lijkt net of alleen de factureerafdeling van KPN jouw nog wil benaderen. 

Ik denk dat dit je laatste redmiddel is. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

Lijkt me echter geen probleem dat veroorzaakt wordt door medewerkers. Meer iets dat op een hoger level niet in orde is. Wij hebben hebben uiterst goede ervaringen met servicedesk medewerkers.

Maar er was toch een moderator mee bezig voor me?, of is er nog steeds niemand mee bezig.., het gaat niet om de facturering maar om de activatie bij kpn thuis die niet lukt omdat die op mn kpn mobiel nog geactiveerd is die al sinds 10 juni niet meer loopt. Spotify kan hem niet voor me beeindigen op mobiel abonnement dat moet kpn doen. Ik word er echt zoo moe van kpn

Maar er was toch een moderator mee bezig voor me?, of is er nog steeds niemand mee bezig.., het gaat niet om de facturering maar om de activatie bij kpn thuis die niet lukt omdat die op mn kpn mobiel nog geactiveerd is die al sinds 10 juni niet meer loopt. Spotify kan hem niet voor me beeindigen op mobiel abonnement dat moet kpn doen. Ik word er echt zoo moe van kpn

En waarom dien je dan geen klacht in? Is er wat anders aan de hand. Alles valt in deze draad te lezen. Je bent goed geadviseerd door andere forumgebruikers. De opvolging van de reactie van @Hanna_ is echter dusdannig dat het lijkt of er iets meer aan de hand is, want anders lossen moderators het over het algemeen wel op. Ik schreef trouwens niet dat het om de facturering ging en dat Spotify een contract van KPN met jouw niet kan beeindigen lijkt me compleet conform de wet. 

Op klachten wordt over het algemeen wel gereageerd heb ik begrepen en geeft jou misschien de mogelijkheid tot een wat directer contact. 

Het ligt zeker wel aan de klantenservice want ik heb zo vaak gehad dat ik 1 ding vraag en ik krijg iets totaal anders waar ik helemaal niet om heb gevraagd. En het gene waar ik om vroeg duurt maanden voor het voor elkaar is. Ondertussen kan ik niks meer in mijn kpn app omdat er een wijziging is gedaan waar ik niet om gevraagd heb. Ga zo maar door. De klantenservice werkt niet voor kpn maar een extern bedrijf. En het thuiswerken van ze doet meer slecht als goed want ze zijn met totaal andere dingen bezig als met de klant

Omdat er door niemand verteld word hoe je een klacht in kan dienen behalve nu dan..

Badge +19

Ik ga even aan de bel trekken bij de moderators. 

Fijn ! bedankt, want ik ben goed geadviseerd? Ik ben helemaal niet geadviseerd. Er werd gezegd ik ga je helpen maar…

Badge +19

Op de één of andere manier is je topic uit het oog verloren denk ik. Ik heb aan de bel getrokken 😉

Thanks!, ik wacht weer af…, anders gaat er een brief naar kpn hoofdkantoor met alles wat er meerdere malen fout is gegaan met verschillende dingen en dan wil ik echt eens een iemand aan de lijn krijgen niet vd klantenservice. En anders zeg ik alles op. De enige reden dat ik bij kpn blijf is omdat de tv en internet allemaal goed is nooit storing. Bij anderen is dit heel Vaak. Maar iets veranderen bij kpn is echt een ramp!

Badge +19

Ik kan niet anders dan het met je eens zijn. Zo jammer.