Beantwoord

Klacht over klantenservice en experiabox

• 6 augustus 2012
  • 1 reactie
  • 10205 keer bekeken

Klacht: Ik heb net met Klantenservice gebeld, omdat ik een probleem heb met het kopieren van grote bestanden over WiFi (interne netwerk). Zodra ik dit doe, slaat de gehele experiabox 789VN vast. Na tip van uw collega, heb ik een harde reset uitgevoerd. Resultaat: Kan nog steeds geen grote bestanden via wifi (interne netwerk) kopieren. Experiabox slaat nog steeds vast en reset nu ook automatisch. Het probleem zit dus in de experiabox. Sinds de harde reset heb ik ook niet meer de mogelijkheid om wifi op 802.11n mode te zetten.
Met deze problemen heb ik net weer gebeld en kreeg ik J.V. (naam geef ik alleen via PM aan iemand van KPN) aan de lijn. Ze was zeer onbeleefd tegen mij over wifi en dat ik nooit 802.11n zou hebben gehad voor interne netwerk en dat mijn verbinding naar buiten niet hoger dan 30mbit is. 30mbit naar buiten is mij natuurlijk bekend. Maar ik heb altijd 802.11n gehad voor wifi. Ze liet mij niet uitpraten om goede uitleg te geven van de situatie en hierdoor heb ik haar ook af en toe onderbroken. Ik probeerde uit te leggen dat ik op het forum bericht had gelezen dat jullie dit op afstand kunnen herstellen. (link). Het is mij bekend dat alle apparaten over 802.11n moeten beschikken, om hier optimaal gebruik van te kunnen maken. Dit is dus ook het geval. (iPad, iPhone4S, Macbook 2011, iMac 2010). Ze wilde dit niet aannemen en gaf mij ongelijk. 

Afgesproken is dat ik morgenochtend een nieuwe experiabox krijg. Echter zegt zij, dat als deze problemen blijven ik het zelf moet uitzoeken....... Dat kan toch niet. Het is jullie experiabox. Ik huur deze. Als deze vast loopt tijdens een kopieer actie in het interne wifi netwerk is jullie apparaat niet goed en moeten jullie voor een goede service blijven voorzien. Als consument heb ik toch recht op producten die goed werken? Als er iemand van Webcare kan reageren, graag!

icon

Beste antwoord door Ronald_ 6 augustus 2012, 11:26

Beste draaimolen,

Vervelend om te lezen dat je verkeerd voorgelicht bent via de klantenservice. Excuses daarvoor.

Ik ben benieuwd of de nieuwe experiabox het probleem oplost. Mocht dit niet zo zijn kun je dan je postcode en huisnummer in een privébericht sturen? Dan ga ik het voor je uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Ronald

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Beste draaimolen,

Vervelend om te lezen dat je verkeerd voorgelicht bent via de klantenservice. Excuses daarvoor.

Ik ben benieuwd of de nieuwe experiabox het probleem oplost. Mocht dit niet zo zijn kun je dan je postcode en huisnummer in een privébericht sturen? Dan ga ik het voor je uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Ronald

Reageer