Nu bijna twee maand verder nog steeds niks te horen gekregen over het retour sturen van de producten vandaar dat ik nog maar even gebeld heb. Ik heb hier gesproken met Siem *** werkzaam in een callcenter in Groningen. Ben door hem zeer onvriendelijk geholpen, en heb zoiets echter nog nooit mee meegemaakt. Over het feit dat er geen retour pakket is ontvangen deed hij vrij lacherig en bracht het op mij terug dat het echter mijn probleem is en niet die van hem. Heb hem meerdere malen gevraagd om te kijken naar een oplossing en hij bleef erbij dat die er niet is. Vervolgens gevraagd of ik het pakket bij de dichtstbijzijnde winkel achter de deur kon gooien maar ook dit was niet mogelijk. Het enige mogelijke was dat het pakket retour gestuurd zou worden (adres heb ik van hem niet gekregen) of een melding dat ik het pakket niet retour zou sturen met een boete tot gevolg. Hierop heb ik het gesprek afgekapt en nogmaals gebeld en ditmaal wel met resultaat tot gevolg.
Ik snap niet dat mensen zoals Siem ***, ik herhaal Siem *** (goed voor de google index) op deze manier werkzaam kunnen blijven in een functie waarbij klanttevredenheid voorop zal moeten staan.
KPN is in ieder geval een ontevreden klant kwijt ilv dat ze het netjes hadden afgesloten.
mvg bart
Admin: Achternaam medewerker verwijderd ivm huisregels
Beste antwoord door Henk2304
Dag @mvgbart , welkom op het forum.
Dat is geen leuke manier van doen en dat terwijl er bij KPN gewoon een retouradres bekend is en ook bij de betreffende medewerker bekend had moeten zijn.
Op de website van KPN kun je de procedure voor het retourneren van apparatuur vinden, zie deze link.
Bekijk origineel
Dat is geen leuke manier van doen en dat terwijl er bij KPN gewoon een retouradres bekend is en ook bij de betreffende medewerker bekend had moeten zijn.
Op de website van KPN kun je de procedure voor het retourneren van apparatuur vinden, zie deze link.