Beantwoord

Klacht over kosten monteur en gesprek met klantenservice

  • 20 September 2019
  • 9 reacties
  • 710 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb op 9 September gebeld met KPN kreeg een medewerker Arjan aan de telefoon. Moest mijn TV en alles reseten. Het duurde te lang en moest toen terugbellen. Kreeg Sarah aan de telefoon.
Bleek dat er een monteur langs moest komen. Heb uitdrukkelijk gevraagd of deze GRATIS zou zijn en zij bevestigde dit.

Uit eindelijk kon er pas woensdag 11-9-2019 een monteur langs komen en bleek toe dat ik € 50,00 ervoor moest betalen. Zij tegen de monteur als ik dit teken ga ik akkoord met het bedrag wat dus niet zo is.

Heb weer KPN gebeld op donderdag 12 september. Gesproken met Hans Mulder (vriendelijke meneer)

Deze zou het opnemen met Sarah en ik zou door haar terug gebeld worden wat tot op heden niet heeft plaats gevonden.

Bel ik vandaag 20-09-29-19 krijg een een onbeschofte meneer aan de telefoon. Als ik naar zijn naam vraag zegt hij ik heet "DE HANS" oncapabel en absoluut niet KLANT VRIENDELIJK!

Mijn klacht is dat ik het absoluut niet eens ben met de € 50,00 die in rekening gebracht wordt op mijn rekening. Hij zei dat ik het toch maar moet betalen en op mijn volgende rekening zal verschijnen.

Toen ik tegen DE HANS zei dat ik na al die jaren mijn automatische incasso zal intrekken zei hij dat doe je maar.

Ben al zo lang klant bij KPN maar heb nu echt mijn twijfels .

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 September 2019, 11:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Wat heeft de monteur gedaan? Heeft het nut gehad? Probleem verholpen?
De monteur heeft de Wi-Fi stekker van KPN eruit gehaald. Die zijn nu oud. En mijn rechtstreekse kabel die ik reeds had vanuit de meterkast , moest die op mijn TV aansluiten.

Advies van de monteur is nu niet meer via Wi- Fi.
Reputatie 7
Badge +24
Wifi stekker? 😯

Bedoelt deze misschien?

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Capelle Anne, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Allereerst mijn excuses voor deze ervaring met KPN, het natuurlijk niet de bedoeling dat je je bestolen voelt en dat mijn collega's je zo te woord staan.

Voordat ik uitspraken ga doen of conclusies ga trekken, kijk ik graag even naar de notities die mijn collega's hebben achtergelaten en naar wat de monteur heeft genoteerd. Beide kanten van het verhaal bekijken, voordat ik me hier in ga mengen. Ik hoop dat je dit begrijpt!

Om het een en ander te kunnen uitzoeken heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintj wanneer dit gelukt is, dan ga ik voor je aan de slag!
Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintj wanneer dit gelukt is, dan ga ik voor je aan de slag!

Vermeld geen persoonlijke gegevens adviseren jullie en zelf wil ik dat ook niet, omdat het dan voor iedereen zichtbaar is.
Reputatie 7
Badge +21
Persoonlijke gegevens inderdaad niet hier in het topic plaatsen, daar kan iedereen het zien.

KPN moderator @Susan_ bedoelt het KPN Forum profiel, een privé gedeelte van het forum dat alleen door jezelf en KPN ingezien kan worden.
Goedemorgen heb alweer een storing. Tv telefoon en internet doet het sinds vanmorgen niet.
Medewerker Debby van KPN gesproken en er komt nu een storings monteur langs.
Zij heeft mij prima geholpen en het e.e.a. uitgelegd.

@Susan ik heb mijn gegevens ingevuld en hoop dat u mij verder kunt helpen.

Uw eerdere collega had een service monteur langs laten komen ipv een storing monteur.
En begrijp nu dat bij de service monteur er kosten aan zijn verbonden.
Reputatie 7
Badge +21
@Capelle Anne, dat is niet fijn! Een storingsmonteur is inderdaad wat anders dan een servicemonteur. Wanneer komt deze langs? Dan spreek ik je graag erna nog even of alles verholpen is en of we nog kunnen kijken naar de kosten van de service monteur.
Goede morgen Susan,

Is inmiddels opgelost. Uw collega Robert heeft mij prima geholpen.

Reageer