Beantwoord

Klacht over KPN outbound

  • 6 April 2019
  • 4 reacties
  • 213 keer bekeken

Ik heb in 12 jaar kpn alleen maar ellende gehad als ik overstap op n nieuw product of verhuisde, of een extra internetaansluiting nam in een huisje in het buiten gebied. Nu weer met een nieuw mob telefoonnummer. Toen 8k zei dat ik het zo zat was dat ik door de helpdesk nu weer 7 x keer heb moeten bellen en het nog niet goed werkte en weg zou gaan en ik ze daarop aan sprak wilde de onbeschofte jonge heer met een buitenlans nederlands accent wat bijna niet te verstaan was, me gelijk afsluiten, mijn ervaring is dus niet da5 ze je willen behouden. . Ik bedacht me dat als ik de beloofde aansluitkosten nog terug wilde krijgen mijn geschiedenis ook weg zou zijn van dat adres waar ze het mobiel op hadden gezet ipv op de extra aansluiting van mijn recreactiewoning. En heb dus een klacht ingediend. Ik zou willen dat ik met een compleet aansluiting en een internetaansluiting en 3 mobiele telefoons eens een mooi aanbod kreeg om alle ellende te compenseren via die outbound!
ik betaal zo'n beetje 120 euro bij elkaar heb slechte ontvangst op een aantal plekken haal ik nog geen 20 mb downlload. In mijn recreactie woning heb ik 3 maanden moeten wachten voor het aangesloten was en had 4 mb download snelheid. De monteur die er voor me achter aan ging vertelde me dat ik tereug gebeld zou worden, binnen een week en je taad het al....dat gebeurde niet. Toen ik hoorde dat andere mensen het wel hebben gekregen maar weer gebeld en toen kreeg ik het wel maar de juf aan de lijn deed alsof het via een omweg was gelukt , alsof ik er blij mee moest zijn dat ze dat voor me geregeld had. Nu is het zo dat op dit adres kpn de monopolie heeft dus ik zit hier nog zeker 8 maanden vast aan dit abonnement. Ik heb geprobeerd te onderhandelen over de prijs want als ik niet op het ene adres ben, dan op het ander, en wordt er altijd een NIET gebruikt, of ik ben mobiel en gebruik ik beide niet, maar het kpn mobiel abonnement maar dat kon niet. Ik ben nu aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om over te stappen. Je zal denken waarom ben je gebleven? Als je een bedrijf hebt met dito emailadressen is het lastig om over te stappen naar een andere provider dus dat was een lastig problee: wat niet kon. Nu is mij; man met pensioen en gaat het ook gebeuren, tenzij kpn een service heeft voor trouwe klanten, ik betwijfel het dus als die outbound afdeling mij een voorstel kan doen voor een mooie prijs dan wil ik me nog bedenken maar dan zal het een goed voorstel moeten zijn.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door langendoen 8 April 2019, 21:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Langendoen, welkom op het forum! Ik proef uit je verhaal aardig wat frustratie. Je bent al lang klant bij ons, maar dingen zijn niet altijd goed verlopen. Graag kijk ik samen met je naar wat je op dit moment hebt, en wat we kunnen verbeteren. Of er daarin mogelijkheden zijn voor een verlenging met actiekorting kan ik van te voren niet zeggen.

Ik wil je vragen om je gegevens in te vullen op je profiel. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik daarmee je lopende abonnementen erbij pakken en gaan we samen aan de slag.
Hallo Langendoen, welkom op het forum! Ik proef uit je verhaal aardig wat frustratie. Je bent al lang klant bij ons, maar dingen zijn niet altijd goed verlopen. Graag kijk ik samen met je naar wat je op dit moment hebt, en wat we kunnen verbeteren. Of er daarin mogelijkheden zijn voor een verlenging met actiekorting kan ik van te voren niet zeggen.

Ik wil je vragen om je gegevens in te vullen op je profiel. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik daarmee je lopende abonnementen erbij pakken en gaan we samen aan de slag.

E
Ik heb de klacht bij de klantenservice neer gelegd en ik ben al benaderd. Dank voor je reactie eric
Reputatie 7
Badge +30
Goed om dat te horen, Langendoen. Dan ga ik ervan uit dat het via die weg goed afgehandeld gaat worden 🙂