ik betaal zo'n beetje 120 euro bij elkaar heb slechte ontvangst op een aantal plekken haal ik nog geen 20 mb downlload. In mijn recreactie woning heb ik 3 maanden moeten wachten voor het aangesloten was en had 4 mb download snelheid. De monteur die er voor me achter aan ging vertelde me dat ik tereug gebeld zou worden, binnen een week en je taad het al....dat gebeurde niet. Toen ik hoorde dat andere mensen het wel hebben gekregen maar weer gebeld en toen kreeg ik het wel maar de juf aan de lijn deed alsof het via een omweg was gelukt , alsof ik er blij mee moest zijn dat ze dat voor me geregeld had. Nu is het zo dat op dit adres kpn de monopolie heeft dus ik zit hier nog zeker 8 maanden vast aan dit abonnement. Ik heb geprobeerd te onderhandelen over de prijs want als ik niet op het ene adres ben, dan op het ander, en wordt er altijd een NIET gebruikt, of ik ben mobiel en gebruik ik beide niet, maar het kpn mobiel abonnement maar dat kon niet. Ik ben nu aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om over te stappen. Je zal denken waarom ben je gebleven? Als je een bedrijf hebt met dito emailadressen is het lastig om over te stappen naar een andere provider dus dat was een lastig problee: wat niet kon. Nu is mij; man met pensioen en gaat het ook gebeuren, tenzij kpn een service heeft voor trouwe klanten, ik betwijfel het dus als die outbound afdeling mij een voorstel kan doen voor een mooie prijs dan wil ik me nog bedenken maar dan zal het een goed voorstel moeten zijn.
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beste antwoord door langendoen
Bekijk origineel