Beantwoord

Klacht over logistiek

  • 9 October 2019
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb een klacht over de dienstverlening.
Monteur was goed, maar logistiek is het slecht.
Werd gisteren tweemaal gemaild dat er een monteur kwam tussen 17 en 19 uur.
Om 1900 uur nog niemand, gebeld, Na ca 5 min, bericht dat hij alsnog binnen 30 minuten zou komen.
Opnieuw wachten dus.
Na 30 minuten nog niemand. Na lang en aanhoudend bellen bleek dat men een fout had gemaakt en dat de monteur die dag niet meer zou komen.
Ik heb dus drie uur zitten wachten, terwijl mij schriftelijk had bevestigd dat hij , eerst tussen 5 en 7 uur en later binnen een half uur zou komen.
Dat lijkt nergens op KPN,
Henk Stapel

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 October 2019, 20:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@henk stapel . Welkom op het forum.
Erg jammer dat het zo chaotisch verliep. Helaas verloopt de planning niet altijd goed. Ik betreur dat jij hier zelf achteraan moest.
Ik begrijp uit je verhaal dat de monteur wel goed werk geleverd heeft?
Mocht je issues of problemen ervaren met de diensten weet je ons te vinden. Nogmaals excuus namens KPN.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!