Klacht over medewerker

• 11 maart 2016
  • 10 reacties
  • 368 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Wat een waardeloze behandeling van een klant.

Ik wordt slecht te woord gestaan.

Ik kan geen factuur downloaden wat altijd kon.

U moet maar Google Chrome instaleren terwijl ik Mozilla heb.

Dat werkte altijd.

ik weet niet wat KPN bezield maar dit is ECHT HEEL SLECHT.

KPN: heel slechte zaak!

Admin: bericht naar juiste board verplaatst en titel aangevuld

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

f1 schreef op 11 mar '16 om 16:51u

Wat een waardeloze behandeling van een klant.

Ik wordt slecht te woord gestaan.

Ik kan geen factuur downloaden wat altijd kon.

U moet maar Google Chrome instaleren terwijl ik Mozilla heb.

Dat werkte altijd.

ik weet niet wat KPN bezield maar dit is ECHT HEEL SLECHT.

KPN: heel slechte zaak!

Maar, de echte vraag is natuurlijk of het wel in Chrome werkt. Pas dan kan je conclusies trekken of het aan KPN, Firefox of een combinatie daarvan ligt

De telefonist was niet behulpzaam.

Dat is een duidelijke klacht.

Dit overigens na een lange wachttijd.

Komende week nog eens proberen en anders vraag ik wel of ze een hard copy zenden

Reputatie 2
Badge
vervelend dat je de factuur niet kunt in zien.

Maar wat had de medewerker in jouw ogen nog meer kunnen doen? Als hij u verzoekt / vraagt om een andere browser te gebruiken / testen is dat toch een idee om uit voeren?

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum ! Ook ik ben benieuwd hoe het gesprek precies is verlopen en wat je graag anders gezien zou hebben. Rot dat je deze ervaring hebt. Welke versie van Mozilla gebruik je? En ook mijn vraag is om te kijken of het in een andere browser wel lukt. Dan kunnen we nagaan of het aan Mozilla ligt of dat er iets anders aan de hand is. Er is geen algehele storing bekend bij mij. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7
Badge +24
; ik heb geen bericht meer van je voorbij zien komen. Kan ik je nog ergens bij helpen? Ik hoor het graag van je! 

Eerst kon ik Explorer niet gebruiken daarna heb ik Mozilla geïnstaleerd.

Nu weer Chrome.

Lijkt mij dat KPN een probleem veroorzaakt.

Reputatie 7
Badge +24
; deed het openen van facturen het niet of heel internet explorer het niet meer? En lukt dat wel in Mozilla of Chrome? Ik hoor het graag! 

Cindy_ schreef op 22 mar '16 om 15:01u
@f1; deed het openen van facturen het niet of heel internet explorer het niet meer? En lukt dat wel in Mozilla of Chrome? Ik hoor het graag! 

Beide lukt niet meer.

Wat kan KPN eraan doen dat dit weer gewoon werkt.

Beide zijn toch internationale browsers.

Ik wil geen Google Chrome.

Googke wil steeds meer informatie van je weten en ik werk zo min mogelijk met hen.

Met vriendelijke groet en bedankt voor het oplossen.

Frans

Reputatie 7
Badge +24
; welke versie gebruik je van Internet Eplorer en van Google Chrome. Krijg je hierbij nu ook een specifieke foutmelding? 
F1, Niet om het een of ander maar ik denk dat KPN u gewoon internet geeft. Niet of er bepaalde programma,s werken of niet. Wat het probleem is kan ik ook niet zeggen, misschien heeft u hier wat aan. https://support.mozilla.org/nl/kb/ingebouwde-pdf-viewer-uitschakelen-andere-viewer-gebruiken

Reageer