Beantwoord

Klacht over monteurs afspraak

• 23 maart 2016
  • 11 reacties
  • 1275 keer bekeken

Vandaag voor niets een kostbare vrije dag genoemn (als zelfstandige). Monteursafspraak tussen 14 en 16 uur..... komt er niemand opdagen :@afspraak via telefoon gemaakt maar plotseling is er niets over terug te vinden. Is niet de eerste maar de DERDE keer !!!!!!!!! En een klacht mag via de mail, beloven ze dat ze reageren binnen 5 (!!! ) dagen. Ik zeg na 20 jaar ALLES op van de KPN: mobiel, internet, tv, zakelijk internet etc...... Ben er klaar mee. En reken maar dat mijn hele netwerk via alle social media te horen krijgt hoe je behandeld wordt bij de KPN. Als je een klacht telefonisch indient en vraagt naar de procedure zegt ene Danielle : bedankt voor uw klacht maar de procedure is dat we er verder niets mee doen. Ga maar via de mail indienen en dannemen ze over 5 dagen contact op. Dag KPN. Ga nu bellen om alles op te zeggen !!!!!

icon

Beste antwoord door Nicky01 7 juni 2016, 12:52

6 juni in spanning of de monteur na de twee voorgaande niet nagekomen afspraken zal komen opdagen. En ja hoor eerst een telefoontje dat hij onderweg is. Na aankomst vertel ik hem de story, maar is hiervan niet op de hoogte. De monteur John ********** werkzaam voor Schuring Harderwijk in opdracht van KPN heeft al snel door dat er iets met het ISRA punt niet klopt.Controle in de kasten van KPN verhelpen niets. Hij besluit om het ISRA punt deels te strippen en opnieuw aan te maken. Laat dit nou de oplossing zijn. Ik heb eindelijk goed internet. Onder het genot van een kopje koffie vertel ik John ********** dat ik veel problemen heb gehad met internet.

Zegge en schrijve 8 monteurs van KPN zijn hier in het verleden over de vloer geweest, ja u leest het goed 8 monteurs en eindelijk is het nu opgelost. Een pluim voor John ********** van Schuring.

* Admin: gegevens bewerkt i.v.m. privacy

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Alvast succes met opzeggen. Als je daar geen aanbod wilt kan je dit ook online doen. Ben je er meteen van af.

Verder, je kan een (schriftelijke) (aangetekende) klacht indienen. Als je dan niet tevreden bent kan je naar de geschillencommissie, en ben je daar ook niet tevreden met de geboden oplossing dan kan je nog juridische stappen gaan nemen.

Robin
Haha.... En dan succes gewenst krijgen met opzeggen zonder in te gaan op de klacht. Misschien zijn ze bij de KPN juist wel graag af van klanten met een klacht.... niet door het op te lossen maar door ze succes te wensen met opzeggen.... :@

Reputatie 5
Badge +11
Beste @karin-jes, welkom op het forum van KPN en uiteraard erg jammer om te lezen dat je direct wenst te vertrekken! :S

De reden is zeker begrijpelijk, het is absoluut niet goed dat er geen monteur is komen opdagen. Dat ook nog eens voor de 3e keer achtereen! Hoe zou je dit graag opgelost willen zien? Het beste is om inderdaad een klacht per e-mail in te dienen, zodat de juiste medewerker hier over kan gaan. Belangrijker is misschien het oplossen van het probleem, waar komt de monteur precies voor? Heb je de klacht al ingediend? Zo niet, wil ik graag kijken wat ik voor je kan doen!

Gebruiker @RobinFlikkema is geen medewerker van KPN en wenst je waarschijnlijk oprecht succes met opzeggen en afhandeling van de klacht.

Reputatie 5
Badge +11
Beste @karin-jes, mijn aanbod om je te helpen met de klacht blijft staan. Dan zie ik graag een bericht van je!

karin-jes schreef op 23 mar '16 om 16:51u
Vandaag voor niets een kostbare vrije dag genoemn (als zelfstandige). Monteursafspraak tussen 14 en 16 uur..... komt er niemand opdagen Smiley Boosafspraak via telefoon gemaakt maar plotseling is er niets over terug te vinden. Is niet de eerste maar de DERDE keer !!!!!!!!! En een klacht mag via de mail, beloven ze dat ze reageren binnen 5 (!!! ) dagen. Ik zeg na 20 jaar ALLES op van de KPN: mobiel, internet, tv, zakelijk internet etc...... Ben er klaar mee. En reken maar dat mijn hele netwerk via alle social media te horen krijgt hoe je behandeld wordt bij de KPN. Als je een klacht telefonisch indient en vraagt naar de procedure zegt ene Danielle : bedankt voor uw klacht maar de procedure is dat we er verder niets mee doen. Ga maar via de mail indienen en dannemen ze over 5 dagen contact op. Dag KPN. Ga nu bellen om alles op te zeggen !!!!!

Het is godgeklaagd hoe je wordt behandeld bij KPN. Heb internet bij Vodafone aangevraagd. Modem werkt niet en Vodafone stuurt een monteur (ZZP er) Hij komt er niet uit en sloopt het ISRA punt in de meterkast waar hij niet aan mag komen, want dit is een KPN gedeelte. Hij belt Vodafone dat er een KPN monteur moet komen. Na een week maar eens gebeld wanneer de KPN monteur het blieft om te komen. Vandaag zal hij langs komen tussen 10 en 12 uur. Om 12 uur geen monteur dus maar eens gebeld. Een dame vertelt me dat hij misschien vertraagd is. Dat antwoord had ik zelf ook kunnen bedenken, maar schiet er niets mee op. Een uur later maar weer eens gebeld en deze dame zal de planning laten terugbellen. Weer een uur later gebeld en wordt er medegedeeld dat er helemaal geen afspraak in de planning staat. Terwijl ik wel een SMS heb ontvangen met datum en tijd afspraak en een incidentnummer. Duizend maal excuses ontvangen en nu staat er een afspraak voor de volgende dag tussen 8 en 10 uur. Ik ben benieuwd of ik weer tevergeefs vrij heb moeten nemen.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi , welkom op het forum! Wat een onfortuinlijke gang van zaken!

Is de monteur inmiddels geweest en is het probleem opgelost? Stuur als dat onverhoopt niet het geval is een reactie op m'n privébericht. Ik help je dan verder!

Nicky01 schreef op 3 jun '16 om 18:10u
karin-jes schreef op 23 mar '16 om 16:51uVandaag voor niets een kostbare vrije dag genoemn (als zelfstandige). Monteursafspraak tussen 14 en 16 uur..... komt er niemand opdagen Smiley Boosafspraak via telefoon gemaakt maar plotseling is er niets over terug te vinden. Is niet de eerste maar de DERDE keer !!!!!!!!! En een klacht mag via de mail, beloven ze dat ze reageren binnen 5 (!!! ) dagen. Ik zeg na 20 jaar ALLES op van de KPN: mobiel, internet, tv, zakelijk internet etc...... Ben er klaar mee. En reken maar dat mijn hele netwerk via alle social media te horen krijgt hoe je behandeld wordt bij de KPN. Als je een klacht telefonisch indient en vraagt naar de procedure zegt ene Danielle : bedankt voor uw klacht maar de procedure is dat we er verder niets mee doen. Ga maar via de mail indienen en dannemen ze over 5 dagen contact op. Dag KPN. Ga nu bellen om alles op te zeggen !!!!!

Het is godgeklaagd hoe je wordt behandeld bij KPN. Heb internet bij Vodafone aangevraagd. Modem werkt niet en Vodafone stuurt een monteur (ZZP er) Hij komt er niet uit en sloopt het ISRA punt in de meterkast waar hij niet aan mag komen, want dit is een KPN gedeelte. Hij belt Vodafone dat er een KPN monteur moet komen. Na een week maar eens gebeld wanneer de KPN monteur het blieft om te komen. Vandaag zal hij langs komen tussen 10 en 12 uur. Om 12 uur geen monteur dus maar eens gebeld. Een dame vertelt me dat hij misschien vertraagd is. Dat antwoord had ik zelf ook kunnen bedenken, maar schiet er niets mee op. Een uur later maar weer eens gebeld en deze dame zal de planning laten terugbellen. Weer een uur later gebeld en wordt er medegedeeld dat er helemaal geen afspraak in de planning staat. Terwijl ik wel een SMS heb ontvangen met datum en tijd afspraak en een incidentnummer. Duizend maal excuses ontvangen en nu staat er een afspraak voor de volgende dag tussen 8 en 10 uur. Ik ben benieuwd of ik weer tevergeefs vrij heb moeten nemen.

Zo zaterdagmorgen vroeg uit bed want de monteur van KPN komt tussen 8 en 10 uur. Ik verheug me erop dat mijn internet weer gaat werken en ik niet dat van de buren hoef te gebruiken. Maar de teleurstelling is groot. De monteur verschijnt weer niet en zitten we weer voor niets te wachten. Om 10 uur maar weer eens gebeld. Vriendelijke jongen die er ook niets aan kan doen volgens mij. Weer duizendmaal excuses en weer een nieuwe afspraak voor de derde keer op maandag tussen 8 en 12 uur. Ik ben benieuwd of het ditmaal wel gaat lukken.

Reputatie 7
Badge +21
Hi , wat balen zeg. Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen :(

Stuur je me morgen weer een update? Ik hoop uiteraard dat je dan wel goed nieuws hebt!

Koen schreef op 5 jun '16 om 19:14u
Hi @Nicky01, wat balen zeg. Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen Smiley Verdrietig

Stuur je me morgen weer een update? Ik hoop uiteraard dat je dan wel goed nieuws hebt!

6 juni in spanning of de monteur na de twee voorgaande niet nagekomen afspraken zal komen opdagen. En ja hoor eerst een telefoontje dat hij onderweg is. Na aankomst vertel ik hem de story, maar is hiervan niet op de hoogte. De monteur John ********** werkzaam voor Schuring Harderwijk in opdracht van KPN heeft al snel door dat er iets met het ISRA punt niet klopt.Controle in de kasten van KPN verhelpen niets. Hij besluit om het ISRA punt deels te strippen en opnieuw aan te maken. Laat dit nou de oplossing zijn. Ik heb eindelijk goed internet. Onder het genot van een kopje koffie vertel ik John ********** dat ik veel problemen heb gehad met internet.

Zegge en schrijve 8 monteurs van KPN zijn hier in het verleden over de vloer geweest, ja u leest het goed 8 monteurs en eindelijk is het nu opgelost. Een pluim voor John ********** van Schuring.

* Admin: gegevens bewerkt i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21
Hoi , heel goed om te lezen dat je nu eindelijk goed internet hebt! Bedankt voor je terugkoppeling. Als er in de toekomst iets is weet je ons te vinden :)

Reageer