Beantwoord

klacht over niet nakomen prijsafspraak

  • 7 December 2019
  • 6 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik heb een aanbod via afdeling behoud gekregen voor mijn pakket,  maar in de bevestiging staat een hogere prijs. Heb gechat met hen, maar zij zeggen dat de medewerker een fout had gemaakt. Nu moet ik opdraaien voor die fout, maar ik heb een foto gemaakt van de chat waarin die 1e prijsafspraak is gemaakt en heb dus een schriftelijke toezegging. En dus een overeenkomst. Waar kan ik nu nog terecht om hier een  klacht over in te dienen? Kom via de chat steeds terecht bij mensen die hier niets aan kunnen of willen doen. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 December 2019, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Ik denk dat je beter kan bellen met de desbetreffende afdeling kan bellen. Dan maak je meer kan dat er iets geregeld kan worden. Overigs als aangetoond kan worden dat er daadwerkelijk een fout is gemaakt dan trek je toch echt aan het kortste eind. En laten we eerlijk zijn niemand is foutloos.

Reputatie 7
Badge +28

@HaroldS

 

Een klacht kun je via internet, het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

 

Internet

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm  

 

Via dit forum: 

Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, Een KPN moderator  komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Per brief : 

KPN B.V 

Postbus 30000

2500 GA Den Haag 

 

Hoi @HaroldS . Welkom op het forum.

Jammer dat er blijkbaar fouten zijn gemaakt. Dat kan natuurlijk gebeuren maar is nooit leuk. 

In de meeste gevallen kun je binnen 14 dagen van iets afzien. Dus mocht je er nu van af willen zien, lijkt me dat een optie.

Ik wil je sowieso aanraden om dan contact te zoeken met die betreffende afdeling. Zij zijn de enige die hier (hopelijk) iets in kunnen betekenen.  

Reputatie 7
Badge +28

@HaroldS 

Is het indienen van de klacht gelukt?  Als je binnen 14 dagen wilt afzien van de aankoop adviseer ik jou om dit via meerdere kanalen aan te geven. (En zeker ook per brief) 

Reputatie 7
Badge +28

@HaroldS

Is het indienen van de klacht gelukt?  Als je binnen 14 dagen wilt afzien van de aankoop adviseer ik jou om dit via meerdere kanalen aan te geven. (En zeker ook per brief) 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.