Beantwoord

Klacht over niet werkende wifi

  • 14 July 2019
  • 12 reacties
  • 749 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij dien ik een serieuze klacht in.

Vrijdag jl. ben ik overgegaan van Ziggo naar KPN. Er zijn twee monteurs langs geweest die ongeveer 5 uur werkzaamheden hebben verricht. Ik moet voor hun werkzaamheden aan KPN betalen € 323,00. Vanaf zondagochtend hebben wij geen Wifi meer met als gevolg dat onze verlichting (hue) en beveiliging camera’s niet meer werkten. Ik heb drie keer contact gehad met uw service en ik ben ongeveer 2 uur bezig geweest tevergeefs voor herstel. Mijn derde telefonische contact vroeg ik of een monteur langs kon komen. Dat was volgens uw medewerker xxx niet eerder mogelijk dan 19 juli 2019 vanwege een ‘wijziging’.

Ik verzoek en voor zover vereist sommeer u thans om binnen 2 werkdagen de WiFi te herstellen. Zo niet, dan stel ik u aansprakelijk en ben ik voornemens om het contract te ontbinden. Ik zal alsdan alle betalingen opschorten of storneren. Indien u de stelling in neemt dat ik op basis van uw algemene voorwaarden verplicht ben te betalen, mag u een procedure tegen mij aanspannen. Ik zal dan als advocaat die procedure voeren en die gehele kwestie openbaren in de social media en de normale media.

Herstel de problemen waarvoor ik betaal. Zo niet, dan heeft u echt een mega groot probleem.

Met vriendelijke groet,
Mr M.M. Kroone

admin: nieuw topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic en naam medewerker verwijderd.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 July 2019, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19
Een klacht kan je beter via het klachtenformulier indienen op de site. Op dit forum zijn medewerkers en klanten aktief om mensen met problemen te helpen om deze op te lossen. Maar er zal zeker een medewerker reageren. Doorgaans duurt dat 48 uur.
Reputatie 7
Badge +11
Inderdaad zie ook ,https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/hoe-snel-krijg-ik-een-reactie-op-mijn-topic-op-het-kpn-forum-434085
Reputatie 7
Badge +11
Klagen bij je internet provider
,(Stap 6 is een goede) zie https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider
Hoi @Milo Kroone . Welkom op het forum!
Wat een nare binnenkomer is dit! Je mag toch verwachten dat je na zo'n bezoek plus investering zorgeloos van je diensten kunt genieten. Ik begrijp dat de monteur(s) het oorspronkelijk naar wens hebben opgeleverd en dat het allemaal goed gewerkt heeft maar dat het plotseling allemaal uitviel? Ik kijk graag met je naar de mogelijkheden en hoop dat we dit zo snel mogelijk weer aan de praat kunnen krijgen.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Hoi allemaal,

En ik maar denken dat advocaten eerst de weg bewandelen van Redelijkheid en billijkheid

BRON:
Dit begrip verwijst naar verstand (rede) en naar gevoel (billijk). Als een rechtsregel in een bepaalde situatie niet duidelijk is, kan met deze begrippen een rechtvaardige oplossing worden bereikt. Ze spelen een rol bij de uitleg van rechtsregels in een bepaald geval.

Maar goed ik ben geen advocaat.
Geachte Mr @Milo Kroone ,

Gewoon een vraagje.
Bent u een echte advocaat ?

Als ik u posting cq brief lees dan denk ik het mijne daarvan, dat kan en mag natuurlijk ook.
En als u advocaat bent, dan bied ik bij deze mijn welgemeende excuses aan.

Wat in mijn denken overeind blijft staan, en dat mag ook.
Het is en blijft een slecht geschreven posting cq brief. Niet echt juridische vaktaal, maar goed wie ben ik in deze.
Goed dat wilde ik even aan u kwijt.

En ik ben mij bewust, dat ik ook geen schrijver ben.
@genetic blijkbaar wel het buro waar mr M. Kroone voor werkt is vrij snel gevonden via google.

De problemen zeker de camera's bevestigen wel niet te vertrouwen op wifi sluit deze bedraad aan zoveel veel betrouwbaarder. Voor een consumenten aansluiting is het verzoek binnen 2 dagen te herstellen niet redelijk 5 dagen komt eerder. Voor een snellere response zal er een zakelijk abonnement noodzakelijk zijn.
Hoi@Galdor68

Ja dat had ik ook gevonden.

En toch als ik lees wat hij schrijft en hoe hij schrijft, dan denk ik toch dat hij het een volgende keer beter aan zijn secretaresse kan overlaten om de klacht te formuleren.

Over het algemeen zijn die wel bij machte om het een en ander goed te omschrijven.
Er staan echt veel stijlfouten in.

Goed het voordeel van de twijfel heeft hij, maar daar blijft het dan ook bij.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je het op een andere manier hebt opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!
Hoi Allemaal en @Milo Kroone

Geen antwoord gekregen op mijn vraag de datum 17-07-2019

Dan ga ik er toch vanuit dat u niet bent voor wie u zich uitgegeven hebt.
Ik verwacht van een advocaat toch een eerlijk antwoord, want op deze manier maakt u geen reclame voor u zelf en het kantoor waar u aan gelieerd bent.

Och ja het is wat het is.
wens u allen nog een fijne dagen voor de komende tijden
Badge +19
Ik snap wel dat @Milo Kroone niet antwoord. @genetic en @Galdor68 ik lees vaak hele goeie reactie's van jullie maar hier zijn jullie wel wat te ver gegaan.
Hoi @Joep1965

Dit is mijn laatste bijdrage aan dit topic.
Want om nu te reageren om te reageren daar zie ik weinig waarde in.

Ik heb in mijn berichten mijn twijfels op een uitermate nette en beleefde manier verwoord.
Twijfels hebben dat kan en mag. Vragen stellen ook.

ook @Erwin_ heeft met zijn nette reactie geen reactie verkregen.

Dat noem ik minder beleefd.
Van een advocaat verwacht je anders (en hij weet @Milo Kroone daar de nadruk op te leggen in zijn eerste berichtje)

Ik ben geen advocaat, maar ik denk dat als ik de wifi problematiek had ondervonden dat anders naar voren had gebracht in mijn eerste berichtje.
Ik denk zelfs dat als ik advocaat was geweest wel andere wegen had gevonden om mijn probleem onder de aandacht te brengen.

Zo dat is mijn antwoord en daar mag jij het mee doen @Joep1965