Hierbij dien ik een serieuze klacht in.
Vrijdag jl. ben ik overgegaan van Ziggo naar KPN. Er zijn twee monteurs langs geweest die ongeveer 5 uur werkzaamheden hebben verricht. Ik moet voor hun werkzaamheden aan KPN betalen € 323,00. Vanaf zondagochtend hebben wij geen Wifi meer met als gevolg dat onze verlichting (hue) en beveiliging camera’s niet meer werkten. Ik heb drie keer contact gehad met uw service en ik ben ongeveer 2 uur bezig geweest tevergeefs voor herstel. Mijn derde telefonische contact vroeg ik of een monteur langs kon komen. Dat was volgens uw medewerker xxx niet eerder mogelijk dan 19 juli 2019 vanwege een ‘wijziging’.
Ik verzoek en voor zover vereist sommeer u thans om binnen 2 werkdagen de WiFi te herstellen. Zo niet, dan stel ik u aansprakelijk en ben ik voornemens om het contract te ontbinden. Ik zal alsdan alle betalingen opschorten of storneren. Indien u de stelling in neemt dat ik op basis van uw algemene voorwaarden verplicht ben te betalen, mag u een procedure tegen mij aanspannen. Ik zal dan als advocaat die procedure voeren en die gehele kwestie openbaren in de social media en de normale media.
Herstel de problemen waarvoor ik betaal. Zo niet, dan heeft u echt een mega groot probleem.
Met vriendelijke groet,
Mr M.M. Kroone
admin: nieuw topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic en naam medewerker verwijderd.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel