Beantwoord

Klacht over nieuwe order

  • 12 November 2019
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Mw. Souhalha, gesproken over mijn factuur nu is gebleken dat na 25 jaar klant bij kpn mij hebben ingeschreven als nieuwe klant, wat betekent dat al mijn voordelen zijn vervallen. Mw. Souhalha laat weten dat dit een gegronde klacht is. Ik moet dit als klacht in dienen bij deze dus. Jammer dat kpn zo met zijn trouwe klanten omgaat. Ik hoop dat ze deze klacht serieus nemen... Grt. Rene 

 

admin: eigen topic. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 November 2019, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Rene_francois 

Jammer te horen dat je een klacht hebt ergens over. Klachten kun je via alle reguliere contactopties bij KPN kwijt. Via chat, telefonisch (0800-0402), Facebook, Twitter en natuurlijk ook hier op het forum. 

En bovendien en vooral : Er is nu ook een contactformulier kunt invullen om een klacht in te dienen.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Rene, welkom terug. Wat is er precies aan de hand? Ik zie hier dat je in september bent ingegaan op een aanbod voor contractsverlenging. Op dat moment is je abonnement aangepast van het oude stijl pakket dat jij had naar een nieuwe stijl pakket. Daar heb je op 18 september  een bevestiging van gekregen per e-mail op het bij ons bekende mailadres (dezelfde als je hier op het forum gebruikt). Die bevestiging vermeldt precies wat je in je nieuwe pakket hebt en wat de kosten zijn.

Ik begrijp uit de notitie van je gesprek vorige week dat je het niet eens bent met het betalen voor vaste telefonie, klopt dat? Daar kan ik niets aan doen, die kosten staan ook op de bevestiging. Je had dan op dat moment daarover contact op moeten nemen.

 

Je noemt verder ook nog iets over voordelen die vervallen zijn. Bedoel je hier KPN Compleet? Want dat zie ik op dit moment gewoon netjes actief. 

Reputatie 7
Badge +28

@Rene_francois  Is het indienen van de klacht gelukt? 

Â