Beantwoord

Klacht over omzetten privé-abonnement naar zakelijk abonnement

  • 13 January 2022
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Beste klantenservice van KPN,

 

wat maakt u er toch een bende van....

 

De feiten:

 

Ik had een mobiel abonnement op naam van mijn B.V. Klantnummer (...) .

Mijn partner had een privé mobiel abonnement  en een Thuis abonnement (Internet, Televisie, vaste Telefoon, klantnummer (….) ).

 

Op 13 december jl. togen wij naar de KPN winkel in Doetinchem met het verzoek om het Thuis abonnement van partner om te zetten naar een zakelijk abonnement op rekening van B.V.

Daarbij kon de vaste telefoon vervallen.

 

De KPN medewerker bood ons een 2 jarig abonnement aan waarbij de eerste drie maanden gratis zouden zijn. Ook bood hij ons Spotify family aan voor 50%.

Het afgesprokene is zichtbaar op Mijn KPN.

We kregen meteen de nieuwe TV ontvanger mee, dus weer verlaat een tevreden klant het pand.

Maar de tevredenheid sloeg snel om in verbazing.

En nu, 13 januari,  19 mails van KPN (echt waar!) en minstens 4 uur telefoongesprek met KPN medewerkers van de helpdesk  later, is e.e.a nog steeds niet goed geregeld.

We hebben voor januari 2022 een factuur (Factuurkenmerk (...) ) gekregen op naam van B.V. met het rekeningnummer van partner met de prijs en producten van het oude thuis abonnement.

Daarbij ... we zouden de eerste drie maanden gratis krijgen, daarom hebben wij de incasso gestorneerd.

De ontzettend aardige dames (zoals bijna alle KPN medewerkers ontzettend aardig zijn) die ik vrijdagavond 7/1 aan de telefoon had, kon uiteindelijk niet anders zeggen dan:

"Ik snap uw frustratie, maar mijn leidinggevende zegt dat u maar een klacht in moet dienen!!". De leidinggevende zelf was niet aanspreekbaar.

De medewerkster die ik vanavond belde n.a.v. de betaalherinnering van de foute factuur was overigens niet zo aardig. Deze dame, Hayal genaamd, was ronduit onvriendelijk, niet klantgericht en wilde al helemaal niet nadenken over een oplossing. Het enige wat zij kon zeggen was: “Ga maar naar de KPN winkel”.

U zult begrijpen dat ik zeer ontevreden ben over deze gang van zaken.

Toch is niet alles kommer en kwel.

Toen onze TV en Internet er mee stopte rond de jaarwisseling (had te maken met de abonnementswijziging) werden wij geweldig geholpen door een Technische KPN medewerker.

Wij verwachten op zeer korte termijn nog twee zaken van u:

       - Een creditnota voor factuur  (...) , plus een nota met een nul bedrag voor januari (ook in februari en maart).

       - Z.s.m. het juiste abonnement voor de afgesproken prijs met de juiste kortingen.

 

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Met vriendelijke groeten,

 

Johan (via het klantnummer kunt u mijn naam en telefoonnummer achterhalen.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 January 2022, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@Johan van Kleeff Hi Johan, nog van harte welkom hier op ons forum. Dit forum is openbaar, dat betekent dat je berichten ook zichtbaar zijn voor andere bezoekers. Ik raad je daarom aan om voorzichtig te zijn met je persoonlijke gegevens. Om je privacy te beschermen hebben we je persoonlijke gegevens uit je bericht hierboven gehaald.

Dank voor het delen van je verhaal, ik vind het rot om te horen dat 't zo gelopen is en snap goed dat je het je niet zo had voorgesteld. Wél fijn dat je rond de jaarwisseling goed geholpen bent, maar dat zet de situatie rond jullie abonnementen natuurlijk niet recht. Ik zou je er graag zelf mee helpen om dit recht te zetten, we hebben alleen die mogelijkheden niet via het forum. Daarom help ik je graag op weg de goede kant op. Wat je inderdaad het beste kan doen is het doorgeven van jouw klacht aan onze klachtenafdeling. Mijn collega's van de klachtenafdeling pakken het dan verder voor en met je op binnen uiterlijk 10 werkdagen, dat gebeurt zo snel mogelijk. Zij helpen je om de situatie op te lossen. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.