Beantwoord

Klacht over onderaannemer aanleg glasvezel

  • 18 May 2021
  • 3 reacties
  • 484 keer bekeken

Op 5 mei heb ik een klacht ingediend over van Gelder, een onderaannemer verantwoordelijk voor de uitrol van glasvezel. Ik kreeg direct een reply dat ik binnen 10 werkdagen teruggebeld zou worden. Helaas nog steeds geen enkele reactie ontvangen.

Hoe serieus bent U??

 

groet,

 

John Bakkum

icon

Beste antwoord door Joep1965 18 May 2021, 23:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Als het over de aanleg van glasvezel bent u hier op het verkeerde adres. Hier bent u bij KPN  de provider.  U moet waarschijnlijk bij KPN de netwerkbeheerder zijn. 2 verschillende bedrijven.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 

Waarde Joep,

 

Vooropgesteld dat het een drama is om in contact te komen met KPN, het gaat om een onderaannemer van KPN die zijn werk niet naar behoren doet (afspraak niet nakomt). Uw organisatie kan wel klachten aannemen over eigen medewerkers, maar niet over onderaannemers. Uw 0800 nummer kwam niet verder dat het sturen van een papieren brief ………..

Later vond ik een manier om een klachten formulier in te dienen. Daarop kreeg ik een reply dat ik binnen 10 werkdagen teruggebeld zou worden. Bij zo'n toezegging verwacht ik dan ook een reactie.

Uw reactie slaat dan ook als een tang op een varken!!! U had dan op zijn minst aan kunnen geven hoe ik welmet klantenservice in contact kan komen. Een reply op een verzonden mail geeft als reactie dat het onbezorgbaar is. Als uw directeur Jörg Kramer, klantenservice,  iets toezegd dat behoort het nagekomen te worden!!!!

 

grtz

Fam. Bakkum

Reputatie 7
Badge +9

Boos reageren op een vriendelijke gebruiker haalt weinig uit. Het antwoord van de klantenservicezal echter hetzelfde zijn. U mag zich melden bij KPNnetwerk.nl