Normaal hang ik mijn vuile was niet buiten, echter na mijn telefoongesprek van zojuist ben ik toch van mening veranderd.
Ik krijg een herinneringsmail vanuit KPN dat ik een automatische incasso moet betalen binnen 3 dagen...want anders!!!
Best KPN, ik ben al ruim 2 weken geleden door jullie afgesloten i.v.m. een overstap naar T-Mobile thuis. Op 6 juni(hiervan ook bevestiging). En inderdaad op de ochtend van 6 juni waren al jullie diensten 'dood' bij ons in huis.
Nu werd er zojuist tegen mij gezegd dat de opzegging pas 8 juli plaatsvindt...beetje raar als al mijn diensten al ruim 2 weken geleden door jullie beëindigd zijn.
Ik heb aangegeven dat ik graag, om juridische confrontatie te voorkomen, wil dat jullie de factuur per direct terugtrekken, en zelfs mij nog ruim 30 euro gaan terugbetalen(factuur betaald 15 mei t/m 15 juni en afgesloten op 6 juni😉).
Jullie callcenter medewerker vond het nodig om te benadrukken dat dat niet zo handig was, dit aangezien KPN een wel erg groot bedrijf is....met andere woorden, wat wil je nou eigenlijk tegen ons beginnen.🤔.
Als dit de wijze is waarop jullie omgaan met een klant welke de laatste 9 jaar in totaal zo'n 10000 euro aan maandabonnementen heeft voldaan, dan vindt ik dat vrij respectloos....deze opmerking maken is uberhaubt respectloos naar wie dan ook.
Beste KPN, u krijgt van mij nog de kans om dit op een normale en volwassen wijze af te ronden, zo niet dan hebben wij echt een juridisch 'probleempje' met elkaar, en ik zou er niet zo zeker van zijn, gezien de feiten dat KPN hier als winnaar uit gaat komen.
Mvgr,
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel