Beantwoord

Klacht over overstap naar KPN

  • 15 August 2019
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Beste KPN,
Op 2 juli telefonisch een aanbieding gehad, deze geaccepteerd MET overstap service. Op 3 juli bevestiging gehad. In de orderbevestiging stond dat wij geen gebruik maakte van de overstapservice. Op 5 juli telefonisch contact gehad, er werd ons verzekerd dat dit een fout was in de orderbevestiging, dat dit er standaard in stond maar dat het allemaal geregeld zou worden. Gevraagd om een bevestiging per mail, dit was niet mogelijk. We zijn er vanuit gegaan dat dit goed opgelost zou worden. Op 22 juli weer telefonisch contact gehad omdat we nog steeds geen opzegbevestiging van ziggo hadden. Telefonisch werd ons weer verzekerd dat het geregeld zou worden. Onze twijfels geuit maar we hoefden geen zorgen te maken. We konden de rekening opsturen van ziggo in geval het mis zou gaan. Het is dus mis gegaan. Gisteren is KPN bij ons geinstalleerd, alleen ziggo is nog steeds niet opgezegd. Gisteren meteen WEER telefonisch contact gehad, er werd verteld dat wij verkeerd ingelicht waren door collega’s , ze konden de aansluitkosten vergoeden maar verder niks voor ons betekenen. Wij zijn het hier niet mee eens. Wij hebben verschillende malen dus contact gehad met jullie, elke keer werd ons verzekerd dat het in orde zou komen. Nu wordt er eigenlijk verteld dat het ons probleem is. Wij hebben nu zelf maar ziggo opgezegd en we verwachten dat jullie de dubbele maandlasten aan ons gaan vergoeden. Wij ontvangen graag reactie.
Mvg ontevreden klant
icon

Beste antwoord door Kabouter12345 18 August 2019, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Kabouter, welkom hier.

Wat een gek verhaal. Ik kijk dit graag voor je na, daar heb ik wel je gegevens voor nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Beste Alex, bedankt voor je reactie! Wij hebben gisteren nogmaals telefonisch contact gehad met jullie en een passende oplossing gevonden.
Reputatie 7
Badge +24
Beste Alex, bedankt voor je reactie! Wij hebben gisteren nogmaals telefonisch contact gehad met jullie en een passende oplossing gevonden.

Nog beter, fijn om te lezen! Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. 🙂