Beantwoord

Klacht over overstap naar KPN en kosten monteur

• 26 mei 2016
  • 7 reacties
  • 391 keer bekeken

Goedemiddag.
In April heb ik bij jullie kpn compleet afgesloten.
Kpn zou de overstap regelen van ziggo naar kpn.
Er kwam binnen 1 week een pakket binnen waar alles in zat.
18 mei zou er een monteur komen na de hele dag tevergeefs wachten is er niemand geweest.
Ik heb daarna gebeld met de vraag hoe het nou zat. Oh dan zullen we even een monteur regelen. 13 juni zou hij langs komen. Ik zou nog niet afgesloten worden van ziggo dus dat zou geen probleem zijn. 25 Mei had ik ineens geen internet meer en digitale tv. Toen heb ik opgebeld. Oh ja nou dan moet u even naar ziggo bellen om het een maandje te verzetten. Maar de spullen moesten opgestuurd worden en aangezien ik geen zin had in boetes weigerde ik dit. Ik was van mening dat kpn dit op moest lossen. De datum werd veranderd naar 26 mei. Ik moest om 12 uur terug bellen of de datum in de computer stond want het systeem liep steeds vast...?(Goede reclame ) Ik belde 12 uur terug. Er was geen afspraak en 13 juni was weg. Uiteindelijk het expert team laten komen om alles aan te sluiten. Ik moest zelf €135,- voorschieten de rekening zou gedeclareerd worden door kpn. Waar kan ik deze naartoe sturen?!

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Erik_ 1 juni 2016, 11:11

Na privécontact zijn vanmorgen de kosten gecrediteerd en is het hele gebeuren naar tevredenheid afgesloten :)

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Jezus man...hoe moelijk kan het zijn om dit te regelen en in het belang van de klant te denken. Ik hoop voor je dat webcare dit snel oplost voor je. Hun kennende moet dat wel goed komen maar reclame voor KPN is het zeker niet. Sterkte.

Nee ik werd er ook niet blij van.. Zeker niet nadat ik vanmiddag weer gebeld heb met de vraag waar ik de declaratie moet indienen. En wat krijg ik te horen. Maar Mevr dat doen wij normaal helemaal niet. Die kosten zijn voor u zelf. Ik heb gezegd dat een van zijn medewerkers mij dat gegarandeerd heeft. (De naam van de medewerker is bij mij bekend) En nu zit ik dus weer te wachten tot die medewerker mij terug gast bellen om het op te lossen... Nou ik ben benieuwd.... maar het gaat wel allemaal heel erg naast elkaar heen....
Reputatie 6
Badge +10
Kan iemand van webcare dit oppakken? Gaat nu wel heel erg langs elkaar heen..

Reputatie 7
Badge +27
Hallo , welkom op het forum! Wat een gedoe allemaal rond je overstap naar ons, geen goede eerste indruk. Ik ga dit met je oppakken, eens zien of we die indruk beter kunnen krijgen :)

Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop, dan gaan we dit samen tot een goed einde brengen.

Oké ik ga kijken of ik je privé bericht kan vinden. Bedankt alvast
Reputatie 7
Badge +27
Na privécontact zijn vanmorgen de kosten gecrediteerd en is het hele gebeuren naar tevredenheid afgesloten :)

Ja top bedankt Erik voor het oplossen van dit probleem.

Reageer