Vraag

Klacht over storing KPN

• 21 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Geachte Hr. Kramer.

Onderstaande afspraak heb ik geannuleerd omdat het niet meer nodig was.

Dit niet dank zij Uw medewerkers.

Ik heb van ca. 15 uur tot en met 21 uur getracht met Uw medewerkers te praten, aangezien Uw afspraak in mijn geval niet haalbaar was,

Ik ben een invalide vrouw van 88 jaar en had geen enkel contaCT MEER, GEEN INTERNET, GEEN TELEFOON,GEEN TV, maar het ergste was dat mijn medisch alarm het ook niet meer deed. Dus wachten tot Maandag 22 -10. was voor mij onmogelijk.

Maar gelukkig belde ik iemand hier in s,Heerenberg (via mijn handy,0 die wist mij te vertellen dat het grootste gedeelte van,-Heerenberg zonder zat. Tor mijn grote geluk was alles ná een half uur weer hersteld,

was er nu niemand van Uw medewerkers die van dit euvel op de hoogte was?

Ik heb expres Uw dure KPN genomen,omdat ik dan mijn inziens dan altijd verzekerd was van onmidelijke service in geval van nood een monteur. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Ik moet mij dus eens goed bedenken of ik wel van Uw diensten gebruik zal blijven maken.

Met vr. gr.

W.A. van Twisk

Op 19-10-2018 om 22:56 schreef KPN:
> No title given 
> Geachte heer/mevrouw Twisk,
> Hierbij bevestigen wij de annulering van uw bestelling.
> Afspraak gegevens met de monteur
> Referentienummer
>
>
> Datum
>
> 22 oktober 2018
> Aankomsttijd monteur
>
> 08.00-10.00 uur
> Status
>
> Geannuleerd
> Hebt u nog vragen?
> Kijk op kpn.com of bel gratis 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
> Met vriendelijke groet,
>
> Jörg Kramer
> Directeur Klantenservice
hier staat dus mijn klacht, hoop daar antwoord op te krijgen

Admin: eigen topic aangemaakt en telefoonnummer verwijderd

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Beste mevrouw van Twisk. Allereerst dank voor de genomen moeite om het verhaal hier te doen. Waar wij normaliter tutoyeren, vind ik dat gezien uw leeftijd niet helemaal op zijn plaats en hou ik het bij 'u'.

Om het verhaal eerst samen te vatten. Uw diensten, tv en internet ga ik vanuit, vielen weg en u nam contact op. Dat is niet heel soepel verlopen, want u heeft er uren aan besteed. Uiteindelijk is er een afspraak met een monteur gemaakt, waarop u enkele dagen (?) moest wachten. Dat is al vervelend zat, maar bij u speelt er mee dat u een medisch alarm heeft. Ik snap uiteraard goed dat u dan niet wilt wachten. Vervolgens bleek dat er niet zozeer bij ú een storing was, maar dat er een algemene storing was.

Het eigenlijke probleem bleek gelukkig snel hersteld, maar ik kan me voorstellen dat u met een naar gevoel bent blijven zitten. Storingen kunnen helaas voorkomen en soms kun je niet anders dan wachten. Het is voor mij of welke collega dan ook niet altijd direct inzichtelijk wat de oorzaak van een storing is. Soms moeten er een aantal achtereenvolgende meldingen zijn van een storing, zodat duidelijk is dat er geen sprake van een geïsoleerd maar van een generiek probleem. Natuurlijk wil je als klant gewoon duidelijkheid, helemaal als je een medisch alarm hebt.

Vaak zijn problemen goed op te lossen en kan er snel een monteur komen, helemaal bij noodgevallen. In uw situatie was de oorzaak als ik het zo lees niet snel genoeg duidelijk. Ik kan niet anders dan mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken en de frustratie die dit bij u heeft opgeleverd.

Reageer