Beantwoord

Klacht over wifi in verband met zonnepanelen

  • 28 November 2019
  • 31 reacties
  • 616 keer bekeken

Na veel wachten eindelijk een help desk medewerker aan de  chat ( chat met meerdere klanten en antwoorden duren lang ) Uitleg mijnerzijds dat wij op de 3e etage regelmatig slecht WiFi signaal nodig hebben ivm installatie zonnepanelen ( monitoring ) 

KPN  is ongeïnteresseerd in het probleem en ik leg uit dat andere aanbieders WiFi in het huis ( gratis ) garanderen . KPN haar oplossing koop zelf maar een WiFi versterker … ik verbaasd over het gemak en onbeschofte toon van het gesprek . Chat conversatie is echt onplezierig , vertel de KPN medewerker dat ik al 46 jaar trouwe klant ben van KPN ( tv internet mobile telefoons ) en dat deze KPN medewerker mee wel dwingt om over te stappen naar een andere provider met deze opstelling ( zelf kopen / installeren) dus geen garantie WiFi in het huis 

KPN haar antwoord: dat moet JE dan maar doen Watt een enorm teleurstelling  

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door JohM 17 December 2019, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Geen enkel probleem om tot zaterdag te wachten 

 

gr 

Reputatie 7
Badge +15

@Rutger_ Ik zie nog geen bon van de monteur terugkomen. Zodra ik deze kan zien zal ik contact opnemen. Mocht ik deze maandag nog niet kunnen zien dan zal ik sowieso contact opnemen. 

Ik stel het zeer op prijs dat u een reactie stuurt , we wachten even af .

Voor uw informatie gisteren viel de WiFi op de 3e etage weer 3 keer uit .  Moeilijk proberen ( soms werkt het , soms werkt het niet ) 

Reputatie 7

Heb je al eens op de 3e verdieping met de WiFi Analyzer app gemeten hoe sterk 2.4GHz wifi daar is?

Zo nee, installeer de WiFi Analyzer app dan eens en meet de veldsterkte op de 3e verdieping.

Hoeveel dBm meet je?

Hierbij sluit ik de discussie over het WiFi signaal , ik ben zeer tevreden over de communicatie en de juiste adviezen die ik van Rutger ( KPN) mocht ontvangen 

Beleefd , klantvriendelijk maar vooral klantgericht. Een zeer prettige ervaring , ik blijf hierdoor klant van KPN 

Reputatie 7
Badge +15

@JohM Goed om te horen dat deze tevredenheid er is! Dat is mijn doel geweest! Ik heb een privé bericht verstuurd met verdere informatie. Mochten er toch nog problemen zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag. Mochten we elkaar niet meer spreken dan alvast hele fijne feestdagen gewenst. 🎄🎁