Geachte heer Kramer,
ondanks eerder toezegging volgens onze bestelling in december zijn ondertussen al 2 zaken verkeerd gegaan mbt. onze aansluiting bij KPN
- Nummerbehoud. Om de een of andere reden kregen we een nieuw nr. Gelijk s avonds, na de installatie/overstap over gebeld, uw medewerkster verzekerde me dat ze het had opgelost, zou allen 24-uur duren voordat we dat merkten. 24-uur later kom ik erachter dat we nóg een nieuw nr. hadden gekregen. WEER gebeld en deze medewerker heeft toen beide nieuwe nr. verwijderd, het nummerbehoud doorgegeven aan Ziggo en verder en correct afgehandeld. Wij hebben gelukkig ons nummer dankzij deze medewerker kunnen behouden. Dus ondanks bevestinging is nummerbehoud niet correct afgehandeld en moesten wij er zelf bovenop zitten en meerder keren hierover bellen met KPN.
- Overstapservice. We hadden al een vermoeden, aangezien nummerbehoud ook mis is gegaan. Helaas is ons vermoeden juist de overstap welke KPN zou regelen is niet gebeurt! Wij hebben nl. een factuur van onze vorige provider Ziggo ontvangen mbt. de maand januari 2020. Dit zou niet moeten, want zoals hieronder is te lezen, zou KPN de overstap regelen. Wederom moeten we er weer zelf mee aan de gang. Vanmiddag een medewerker van u gesproken maar deze was zeer warig en verstrooid aan de telefoon, “u heeft uw contract opgegeten” en “u bent van en KPN naar een concurrent eeeeh van een concurrent naar KPN eeeehhhh wacht…..”. volgens deze meneer moest ik maar gewoon mijn factuur betalen en dan zouden we van KPN het weer teruggestort krijgen. En we moesten zelf de beeidiging met Ziggo regelen! NOU JA ZEG! LEKKER MAKKELIJK.
Mijn vertrouwen in deze meneer ( en dus KPN) is tijdens dit telefonisch gesprek diep gedaald en heb maar een beetje met meneer meegepraat om het gesprek snel te beëindigen.
WIJ VERZOEKEN U DRINGEND OM DE OVERSTAP VAN ZIGGO NAAR KPN ALSNOG EN OP ZEER KORTE TERMIJN MET ZIGGO TE REGELEN EN AF TE HANDELEN! Dit zoals u heeft bevestigd. Zie hiervoor onderstaande gegevens.
Ons klantnummer is************
*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel