Beantwoord

Klacht overstapservice, foutieve factuur, incasso

  • 27 July 2021
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 1

We zijn naar T-mobile overgegaan en hebben gebruik gemaakt van de overstap service. Aangezien we per maand aan KPN betalen, hebben we als einddatum 30/09/2020 opgegeven. Volgens T-mobile heeft Reggefiber/Kpn vervolgens de datum 2 weken naar voren gehaald. Hierdoor hebben we enorme problemen gehad voor 10 dagen, waaronder 2 belangrijke online gesprekken moeten missen op 15 september. Waarvan de ene zonder waarschuwing halverwege afgekapt is (conferencecall met 18 klanten) en een andere geannuleerd is. Gelukkig werkt internet en tv nu eindelijk na 10 dagen. Maar wat een ellende zeg allemaal. We hebben de maandbetaling voor september terug laten storten en zouden liefst helemaal niets betalen voor alle misère, maar anders gewoon tot 15 september. Graag uw reactie KPN, want ik wacht daar al sinds september 2020 op. 

Telefonisch is dit ook reeds gemeld. Er is toen teruggebeld waarin vermeld werd dat men het zal gaan uitzoeken en er nieuwe belafspraak gepland werd. Helaas is er toen niet meer teruggebeld. Heb het al een paar keer gemaild naar service@kpn.nl (zoals mij is doorgegeven) maar blijkbaar werkt die mail niet.

Inmiddels wil een incassobureau de foutieve KPN factuur innen en vanuit KPN blijft het stil.

 

KPN: Kunt u ons via dit forum wél helpen? Graag een privébericht, dan stuur ik u onze gegevens. 

E-mailen kunnen wij ook, chatten kunnen wij ook… KPN ook???

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 29 July 2021, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Ron200000002 Ja, via dit forum kunt u door een moderator geholpen worden, duurt soms even maar dan krijg je ook wat :wink: . Mailen met de klantenservice kan niet i.v.m. geen mailadres, bellen wel via gratis nummer 0800-0402 en chatten via Contact en klantenservice | KPN   kan je kiezen voor '’Ik heb een andere vraag'’ en daar kiezen voor chat door een stukje naar onderen te scrollen. 
 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Ron200000002, bedankt voor je bericht. Ik moet eerlijk bekennen dat ik je bericht eerst niet helemaal begreep, want je hebt het over september 2020, maar zegt ook dat de diensten weer werken na 10 dagen problemen. Maar ik denk dat ik hem nu begrijp. Klopt het dat je dit bericht eerder als klacht hebt ingediend? Na aanleiding van de klacht zou je gebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Het kan zijn dat mijn collega's je telefonisch niet konden bereiken. Je hebt hierover per e-mail contact proberen op te nemen, zonder succes. Dat is niet zo gek, want e-mailen doen wij eigenlijk niet aan. Nu wil ik je via dit kanaal wel helpen, maar ik lees dat jouw factuur is overgedragen aan het incassobureau. Dat betekent dat ik je niet meer mág helpen. Je kunt contact opnemen met het incassobureau voor al jouw vragen.

Reputatie 1

Beste Denise,
Ja het loopt al even. Hoorde ook niets meer, dus keek wel op van een incassobrief. Helemaal als je al een paar hebt aangegeven dat de factuur niet klopt en ook nog eens bedrijfsmatig hoge kosten hebt gemaakt en kansen hebt verspeeld. 
 

Het gaat om klant ***en incassodossier ***, mocht jij of KPN toch nog willen helpen/gewoon zoals normaal service willen verlenen. 

Dank voor je bericht!

 

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

@Ron200000002 Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt, als je die laatste factuur niet terug had laten boeken was er vanzelf een eind factuur gekomen waar het teveel vooruit betaalde bedrag terug gestort zou worden, nu heb je meerdere herinderingen gehad met het verzoek om te betalen en de mogelijke gevolgen.

Het is nu zover opgelopen dat je die incasso kosten voor je kiezen hebt, waarschijnlijk (is wel zeker eigenlijk) aangemeld bent bij het BKR als wanbetaler waar je minimaal 5 jaar last van houd, dit voor een niet betaand probleem, na de eindfactuur een belletje en als je niet genoeg had terug gekregen was dit alsnog vergoed.

Wat betreft het te vroeg afsluiten, T-Mobile geeft de latende partij een seintje en daar heeft die zich aan te houden, als je hun forum leest zie je dat dit daar vaker mis gaat ook al ontkennen ze dat het hun schuld is, geen enkele partij is er bij gebaad om jou te vroeg af te sluiten, zetten ze zich gelijk met 1-0 achter als de nieuwe partij niet bevalt.

Nu het bij het incasso bureau ligt zul je met hun moeten dealen, de KPN medewerkers mogen niks meer voor je doen ook al zou @Denise_ dit met alle plezier en liefde voor je willen doen.

Reputatie 7
Badge +17

@Ron200000002 Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt, als je die laatste factuur niet terug had laten boeken was er vanzelf een eind factuur gekomen waar het teveel vooruit betaalde bedrag terug gestort zou worden, nu heb je meerdere herinderingen gehad met het verzoek om te betalen en de mogelijke gevolgen.

Het is nu zover opgelopen dat je die incasso kosten voor je kiezen hebt, waarschijnlijk (is wel zeker eigenlijk) aangemeld bent bij het BKR als wanbetaler waar je minimaal 5 jaar last van houd, dit voor een niet betaand probleem, na de eindfactuur een belletje en als je niet genoeg had terug gekregen was dit alsnog vergoed.

Wat betreft het te vroeg afsluiten, T-Mobile geeft de latende partij een seintje en daar heeft die zich aan te houden, als je hun forum leest zie je dat dit daar vaker mis gaat ook al ontkennen ze dat het hun schuld is, geen enkele partij is er bij gebaad om jou te vroeg af te sluiten, zetten ze zich gelijk met 1-0 achter als de nieuwe partij niet bevalt.

Nu het bij het incasso bureau ligt zul je met hun moeten dealen, de KPN medewerkers mogen niks meer voor je doen ook al zou @Denise_ dit met alle plezier en liefde voor je willen doen.

Dit klopt helemaal, @Ron200000002. Ik mág je niet helpen, hoe graag ik het ook zou willen. Ik raad je aan contact met het incassobureau op te nemen.