Beantwoord

Klacht tegen wifi wegval

  • 7 August 2019
  • 8 reacties
  • 129 keer bekeken

Beste leden van Kpn,

Hierbij een klacht tegen het wifi verbinding die elke keer weg valt al een jaar,
Ten gevolge hebben we meerdere keren contact gehad met de kpn, maar wifi verslechtert alleen maar, wij hebben een huis van 130 veerkanten meter,

Graag zie ik u oplossing tegemoet anders zal ik eind van het jaar overstappen naar een andere provider.

Echter behoort een product het naar behoren te verken zeker als langere klant hier word namelijk voor betaald.

In afwachting op uw reactie

Met vriendelijke groet,
Jennifer Flotman.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 August 2019, 13:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19
We hebben wat meer informatie nodig om je te kunnen helpen. Welke experiabox heb je? Wat is de snelheid bedraad en welke snelheid haal je via Wi-Fi. Waar staat de experiabox? Is het probleem in het hele huis? Heb je de zogenaamde Wi-Fi versterkers? Graag zoveel mogelijk info.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Jennifer! Vervelend dat je wifi zo wegvalt. We helpen je daar graag mee. Ik onderschrijf echter wat Joep al aangeeft. Om te kunnen gaan helpen hebben we meer informatie nodig. Wil je zijn vragen beantwoorden en ook je gegevens invullen op je forumprofiel? Dan kan ik hier wat metingen uitvoeren 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Je bent niet meer teruggekomen, Jen. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog.
Beste,

Bedankt voor uw bericht

Nee de klacht is tot heden niet opgelost .

Word gewoon nergens op gereageerd door de KPN,

Alle stappen hebben we doorlopen Turnof eerste verdieping komt de wifi niet hoger dan 4 en de twee de verdieping haald niet eens 1 mt/b met de meting.

Badge +19
Genegeerd???? 7 dagen geleden wordt er hulp aangeboden en zeg je niks!!! Wil je nog hulp of haak je af?
Beste,

Er is tot heden niks aangeboden ook geen monteur geweest en geen Wi-Fi versterkers ontvangen.

Er ligt een schriftelijke officiële klacht daar zie ik een schriftelijke besluit tegemoet zoals in de wet geregeld is,

Blijft besluit uit zal jullie in gebreke stellen en een beroep Schrift indienen bij rechtbank midden Nederland.

Zie een schriftelijk besluit tegemoet

Met vriendelijke groet,
Badge +19
Zoals je wellicht weet valt Wi-Fi niet onder de verantwoording van de providers. Wat ik niet begrijp is dat ik 8 dagen geleden je aangeboden hebt om te helpen en kpn medewerker @Erik_ ook op je bericht reageert en je vragen stelt en je dan niet reageert. Succes met de rechtbank.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je ook nog op andere wijze contact gehad, Jennifer? Ik zie in het screenshot inderdaad dat je wifi op de bovenste verdiepingen van je huis erg slecht is. Wat gebeurt er als je in de Wifi Tuner de vervolgstappen doorloopt? Hij zou, als je aangeeft dat je geen Wifi Versterkers gebruikt, de Experia Wifi als optie moeten gaan geven. En afhankelijk van de situatie ontvang je deze dan gratis.

Een schriftelijke klacht indienen staat je vrij natuurlijk, maar dat heeft wel een wat lange doorlooptijd. We kunnen ook via hier verder kijken, ik ben immers KPN medewerker. En Joep, als medegebruiker, wil ook graag helpen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik eerst al je verbinding doormeten en zien of daar al wat te verbeteren valt. En of er een monteur nodig is.