Beantwoord

Klacht tv-ontvanger aansluiten

  • 5 April 2019
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik wil een klacht indienen omdat mijn zus 3 dagen (na een update van de KPN) zonder tv heeft gezeten.
Ik heb haar geholpen en na veel getelefoneer en om wachten kon zij om een nieuwe tv-ontvanger. Daarna begon voor ons een nieuwe ellende: het aansluiten. Weer lang wachten aan de telefoon en na veel frustratie dan eindelijk weer tv. Mijn zus is een digibeet en begrijpt niks van al die rottig lange nummers en kreten, gelukkig begrijp ik er een beetje van, maar werd er toch ook er moe van. Hoe moet iemand, die alleen is en er niks van snapt in gods naam een nieuwe tv-ontvanger aan de praat krijgen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 April 2019, 10:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @knikkendeknieen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Laat ik beginnen met mijn excuses aanbieden, voor het feit dat je zus 3 dagen zonder televisie heeft gezeten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kan je ook aangeven wat er precies aan de hand was? Dan kunnen we het misschien herleiden, en ook voorkomen de volgende keer. Was het een foutmelding, of ging de ontvanger helemaal niet meer aan?

Verder ben ik benieuwd of het om Digitenne of interactieve televisie gaat, want de oplossing voor beide verschilt nogal. Bij Digitenne is het bekent dat er, vaak na 1 week, problemen voorkomen. Die kunnen gelukkig ook snel weer opgelost worden. Bij interactieve televisie kan er meer aan de hand zijn..

Fijn om te lezen dat het in ieder geval, na heel wat inzet, gelukt is om het aan de praat te krijgen. Indien haar gegeven bij mij bekend worden, kan ik kijken naar een vergoeding van die 3 dagen (3 dagen van de 30 worden dan vergoed). Dit zal niet een heel groot bedrag zijn, maar dat is wel naar verhouding voor de problemen die dagen. Mocht ze dat willen, wil je dan in een privébericht haar gegevens doorsturen? Het gaat dan om haar naam, postcode + huisnummer en klantnummer.
Reputatie 7
Badge +21
@knikkendeknieen, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog verder mee helpen? Dan hoor ik het graag!
Susan, ik moet wat gegevens doorsturen en doe dat dan maar hier.
Het gaat over de nieuwe tv-ontvanger die uiteindelijk geïnstalleerd raakte, na vele moeilijkheden en telefoontjes met KPN.
Gegevens van mijn zus:
Mevr. S.W. Volkert-Gagel
***
Terneuzen.
Het gaat om interactieve TV, die totaal niet meer reageerde na een update van de KPN.
Er moest een nieuwe TV-ontvanger geïnstalleerd worden, maar dat heb ik voor haar moeten doen.
TV Abon..nr ****

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +21
@knikkendeknieen, bedankt voor je reactie en excuses voor mij late reactie! De maandelijkse kosten zijn zo'n € 68,00. Hiervan heeft ze 3 dagen geen televisie gehad. € 68 : 30 (gemiddeld aantal dagen in de maand) = € 2,26. Dit keer 3 kom ik uit op € 6,80 als vergoeding. Dit heb ik ook in mindering gebracht bij haar abonnement, dit zal op de factuur van mei zichtbaar zijn! Hopelijk is het hiermee dan afgehandeld en kan zij weer zonder problemen televisie kijken 😉

Reageer