Zeer ondeskundige medewerkers in de chat! Wordt ze te heet onder de voeten omdat zij inhoudelijk niet mijn vragen kunnen beantwoorden en problemen niet kunnen oplossen,ze geven zgn tip's en dat werkt ook niet en geef dat duidelijk aan! “Kan ik nog verder iets voor u doen”Chat ten einde na de 1000x! KPN denkt goede beoordelingen te hebben maar schijn bedriegt! Ik ga nu maar eens de consumenten kanalen in schakelen...en wordt het dan weer een zgn sorry verhaal??Ik heb nu bewijs genoeg verzameld..dat wordt smullen KPN! Tvens ga ik de aankomende bedragen(behalve mijn mobiele,die wel naar behoren werkt..storneren!) Immers kan het niet zo zijn dat de klant fors betaald iedere maand en niet krijgt wat men beloofd!!En ga niet de onzin uitkramen om een topic aan te maken oid..immers kan men alles terug lezen..dus ga wat doen voor uw geld! En hou op met "gekke Henkie”spelen! Ik ben nu heel duidelijk lijkt mij??
admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
Beste antwoord door Bert11
Bekijk origineel