Beantwoord

Klachten over KPN

  • 16 December 2019
  • 15 reacties
  • 298 keer bekeken

Zeer ondeskundige medewerkers in de chat! Wordt ze te heet onder de voeten omdat zij inhoudelijk niet mijn vragen kunnen beantwoorden en problemen niet kunnen oplossen,ze geven zgn tip's en dat werkt ook niet en geef dat duidelijk aan! “Kan ik nog verder iets voor u doen”Chat ten einde na de 1000x! KPN denkt goede beoordelingen te hebben maar schijn bedriegt! Ik ga nu maar eens de consumenten kanalen in schakelen...en wordt het dan weer een zgn sorry verhaal??Ik heb nu bewijs genoeg verzameld..dat wordt smullen KPN! Tvens ga ik de aankomende bedragen(behalve mijn mobiele,die wel naar behoren werkt..storneren!) Immers kan het niet zo zijn dat de klant fors betaald iedere maand en niet krijgt wat men beloofd!!:rage::rage::sleeping::thinking::thinking:En ga niet de onzin uitkramen om een topic aan te maken oid..immers kan men alles terug lezen..dus ga wat doen voor uw geld! En hou op met "gekke Henkie”spelen! Ik ben nu heel duidelijk lijkt mij??

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Bert11 18 December 2019, 20:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Een 'manager' is niet bezig met het beantwoorden van klachten van klanten, deze zul je ook nooit te spreken krijgen. Op de onderstaande pagina vind je alle mogelijkheden om een klacht in te dienen, deze komen bij de klachten afdeling uit, zij zullen dan binnen enkele dagen contact opnemen om de klacht te bespreken.

https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm
Onderin mobiel of tv/internet/bellen selecteren voor juiste adresgegevens.


Ach een manager die heeft geen intresse en kijkt uit naar zijn vet betaalde salarissen en bonussen en het liefst met hun luie kont op de Bahama's zitten! Auww doet dat effe pijn KPN?? Maar wel de waarheid! Wil men oorlog..?? krijgt men het!! Mijn geduld is nu OP!!!!!!!!

Badge +19

Zo te lezen ben je woest. Ik lees alleen nergens waarom dat zo is. Op dit forum helpen klanten elkaar en zijn er natuurlijk medewerkers die ook helpen.  Kunnen wij je ergens mee helpen?

Hoe kun je op een goede manier rechtstreeks in contact komen met een manager om een klacht neer te leggen over een gesprek met een medewerker? Ik vind het raar om eerst een telefonist te moeten bellen of er mee te chatten om dit te vragen, waarbij je maar mag hopen dat je "hogerop" komt (wat vanmiddag door de betreffende telefonist geweigerd werd). Het zit me hoog, dus mail vind ik prettiger. maar die mogelijkheid wordt niet geboden.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


1 persoon vind dit leuk op de zgn like??? Wellicht de manager zelf of een andere bobo?? Kan mij niet voorstellen dat iemand deze misstand "liked"??

Zo te lezen ben je woest. Ik lees alleen nergens waarom dat zo is. Op dit forum helpen klanten elkaar en zijn er natuurlijk medewerkers die ook helpen.  Kunnen wij je ergens mee helpen?


Hoi Joep 1965 dank voor uw reactie en dat stel ik op prijs! Is het niet zo dat de KPN mij moet helpen en moet na komen wat men beloofd??Ja ik ben woest! een arrogant bedrijf met zeer veel ondeskundige medewerkers in de zgn helpdesk..BTW bent u toevallig ook een medewerker van de KPN??

Badge +19

Als het iets wat je zwart op wit heb dan zeker. Maar vertel eens wat is er aan de hand? Overigens ben ik geen medewerker hoor.

Als het iets wat je zwart op wit heb dan zeker. Maar vertel eens wat is er aan de hand? Overigens ben ik geen medewerker hoor.


Hoi Joep,wederom bedankt voor uw reactie! Om mijn rechten niet te verspelen lijkt het mij zinvol om even geen uitlatingen te doen..immers leest de KPN mee en zou ik hun mee laten kijken in mijn kaarten….hopelijk begrijpt u dit? KPN is 1 grote ellende en bull shit(dat is wat ik even kwijt wil). Ik hou jullie op de hoogte okee?? Immers gaat het meer gevolgen hebben voor ander klanten..KPN het contract niet na komen?? Ik dus ook niet en zal strijden voor andere gedupeerden! Ben trouwens benieuwd hoelang ik op dit forum mag blijven naar eerdere zgn ban's op social media..ik ben recht voor zijn raap/open en eerlijk en dat zint men niet blijkbaar?? Dus gaan ze je de mond snoeren op deze manier en dat laat ik niet gebeuren,immers speelt KPN mij de troeven toe..LOL

Badge +19

Is het niet verstandiger om het klachtenformulier in te vullen? Mocht je er dan niet uitkomen ga je naar de geschillencommusie. Dat is de koninklijke weg. Laat die dan beoordelen wie het gelijk aan zn kant heeft. Succes en laat weten hoe het afloopt. Het klachtenformulier vind je hier. https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Wat ik al zei: “De tijd van gekke Henkie “spelen is voor bij en tevens politiek correct zgn hou ik mij niet aan! Immers hun liegen en bedriegen,niet ik! Duidelijkheid en ja soms hard is mijn methode men krijgt meerdere malen de kans zij gaven toe met een bosje bloemen(die snel in mijn prullebak lag,dezelfde dag nog!) een bosje bloemen?? Wat is dit?? Schuld bekennen en tevens niets doen??Vreemd en raar ..toch??Dit is 1 voorbeeld..vlgs mij zegt dit al iets?? rn lees even terug wat ik benoemd heb?? Ik hou jullie op de hoogte. Mvrgr Bert

Hoi @Bert11 . Welkom op het forum.

Ik werk wél voor KPN en ik hoop dat je met mij een gesprek wilt aangaan. Ik lees dat je erg boos en teleurgesteld bent en dat vind ik zeer vervelend maar we weten nog niet waarom. Kun je dat uitleggen? Wie weet kunnen we helpen. 

 

Hallo Erwin,

Bedankt voor uw bericht.

Praten gaan wij nu doen in de rechtzaal met wie dan ook van de KPN.Ik ben al heel lang bezig met het bedrijf KPN,er wordt te veel gepraat en een oplossing komt er niet blijkbaar. Gekke Henkie spelen is nu echt voorbij en ga de KPN eens met de neus op de feiten drukken,zoals gezegd genoeg bewijs verzameld nu..

Nog 1 tip: zorg dat er deskundige medewerkers rond lopen en met name bij de zgn helpdesk!!!

Diensten aanbieden en ze mooier wegzetten dan men beweerd bij de KPN is NOT DONE!! Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg en beloofd wordt,redelijk lijkt mij??

Reputatie 7

Whahahaha :joy::joy: ​​​​​​

 

#haalt de popcorn uit de kast :joy:

En wie bent u hr Jeroen?? Alvast aangenaam..

:wink:

klopt dat er veel mis gaat bij kpn en langs elkaar heen

vooral als het om korting voor trouwe vaste klanten gaat maar goed daar wil ik niet over beginnen

hier op het forum kunt u geholpen worden

kun je stap voor stap uitleggen waar het probleem in zit

ps ik ben geen medewerker van kpn en probeer te helpen

 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt en/of je probleem ergens anders hebt aangekaart.  Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Fijn bedankt, gewaardeerde klant😥Krijg ik ook inflatie correctie op mijn salaris..

Wordt gewoon door je strot geduwd!!

-----

Inflatiecorrectie op KPN Mobiel

Elk jaar stijgen de prijzen in Nederland door inflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 oktober onze abonnementsprijzen exclusief kortingen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vaststelt. Dat noemen we inflatiecorrectie.

In 2022 is de inflatiecorrectie 5,8%. Wij passen dit toe met een maximum van 2,- per maand per mobiel abonnement.