Vraag

Klantenservice bereikbaarheid

• 25 november 2018
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Sinds paar dagen kan ik geen contact opnemen met KPN! De wachttijden zijn te lang en niet duidelijk aangegeven. Chat functie werkt niet, terugbel verzoek ook niet. Ik snap dat jullie druk zijn met werven van nieuwe klanten, maar iets meer aandacht voor bestaande klant is, denk ik, niet veel gevraagd!

Wanneer zijn jullie 'echt' bereikbaar?!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Mal, welkom op het forum. Het is de laatste tijd inderdaad iets drukker geweest, op chat echter iets minder. Hoe dan ook, ik help je graag! Wat kan ik voor je doen? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Badge
Done
Badge
xxx
Reputatie 7
Badge +19
Dankjewel voor je gegevens. Nog wel onduidelijk wat ik precies voor je kan doen. Zou je dat willen toelichten? xxx terug. Hopelijk worden we bff's.
Badge
ik wilde mijn reactie weghalen omdat dit niet mijn topic was, maar ik moest iets ingeven daarom heb ik 3 xxx gezet!!
Maar aangezien ik geen reactie krijg op mijn eigen topic, stel ik de vraag maar aan jou.

Ik krijg mijn voicemails van mijn mobiele nummer niet binnen of een week later!
Dit wil ik telefonisch met de klantenservice opnemen maar dan krijg ik steeds: 'gesprek mislukt'.
Erg irritant dat het zo moeilijk is om met jullie in contact te komen!
Reputatie 7
Badge +19
Oeii, ik was nog zo in mijn nopjes. Uiteraard pak ik dit voor je op. Ik zie aan jouw nummer van onze kant geen gekke dingen. Zou je je telefoon opnieuw willen opstarten en anders je simkaart even eruit willen halen en schoonmaken? Wat de bereikbaarheid betreft; welk nummer probeer je te bellen waarbij je de melding 'gesprek mislukt' te horen krijgt?
Reputatie 7
Badge +19
Kim, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer