Toch bijzonder voor een communcatie bedrijf. Ja, via 0900. Weet je wat dat kost met een mobiele telefoon! Niemand heeft toch meer een vaste lijn! Op m'n werk ja, maar bel je daarmee betaalnummers...?
Als je KPN wil emailen zeggen ze dat je beter kan bellen. Het email team is dus blijkbaar opgedoekt.
Wij hebben al maanden problemen met Interactieve TV via de zogenaamde draadloze verbindingsset (draadloos?). Imiddels tien-tallen euros aan 0900 verbelt en het werkt nog steeds niet. Dan maar opzeggen. Dan moet je dus weer 0900 bellen. Dat doen we niet meer en dus maar naar de KPN winkel in Leidschenhage.
Heel vriendelijk geholpen en de jongen belde namens mij de technische dienst. Legt het probleem uit en vraagt op er een monteur langs kan komen. Dat kan, maar op kosten van de klant! Hoezo!!?? KPN, jouw service werkt niet!! Ok, dan stellen we voor dat KPN alleen gratis een monteur stuurt als het probleem aan KPN ligt. Ligt het aan de bedrading, dan betalen wij. Nee, dat kan ook niet.
Nou dan maar opzeggen. Dus de vriendelijke jongen zegt, deze klant wil opzeggen. De reactie is dat kan niet. Bel later maar terug!! WTF??!!
Uiteindelijk de winkel verlaten met de belofte dat KPN binnen een dag zou bellen. Dat was afgelopen dinsdag...
Heeft iemand wellicht een truc om met KPN in contact te komen voor een klacht zonder dat het als klant geld en tijd kost?
Hartelijk dank!
Beste antwoord door esleijffers
Beste Ivette,
Dank voor je reactie. Helaas krijg ik die pas vandaag (4 juni) binnen in mijn email. En ik maar denken dat er niet gereageerd wordt...
Het probleem is inmiddels verholpen door een monteur. Ik heb nu wel het modem in m'n huiskamer staan in plaats van in de kelder (met de CAT6 kabels door de gang), maar het werkt nu redelijk consistent. Heb nog steeds af en toe problemen met IPTV in de slaapkamer en dat komt dan denk ik door de verbindingsset.
Anyway, het werkt goed genoeg om niet verder te klagen en wij gaan over een maand emigreren, dus dan zeggen we sowieso op.
Moet overigens wel toevoegen dat de monteur pas kwam nadat mijn vrouw een 'bel me terug' link had ontdekt op de website. De jongen die haar (vrijwel direct) belde was zo aardig haar door te verbinden met de technische dienst. Kan die link nu niet meer vinden...
Succes met deze job, zal niet makkelijk zijn met al die ontevreden klanten. Ik hoop dat je wat meer support krijgt van je technische collegas. Al is het maar dat jouw berichtjes sneller worden afgeleverd in mijn email box!
Mvg,
Edward Sleijffers
Bekijk origineel
Dank voor je reactie. Helaas krijg ik die pas vandaag (4 juni) binnen in mijn email. En ik maar denken dat er niet gereageerd wordt...
Het probleem is inmiddels verholpen door een monteur. Ik heb nu wel het modem in m'n huiskamer staan in plaats van in de kelder (met de CAT6 kabels door de gang), maar het werkt nu redelijk consistent. Heb nog steeds af en toe problemen met IPTV in de slaapkamer en dat komt dan denk ik door de verbindingsset.
Anyway, het werkt goed genoeg om niet verder te klagen en wij gaan over een maand emigreren, dus dan zeggen we sowieso op.
Moet overigens wel toevoegen dat de monteur pas kwam nadat mijn vrouw een 'bel me terug' link had ontdekt op de website. De jongen die haar (vrijwel direct) belde was zo aardig haar door te verbinden met de technische dienst. Kan die link nu niet meer vinden...
Succes met deze job, zal niet makkelijk zijn met al die ontevreden klanten. Ik hoop dat je wat meer support krijgt van je technische collegas. Al is het maar dat jouw berichtjes sneller worden afgeleverd in mijn email box!
Mvg,
Edward Sleijffers