Beantwoord

KlasseContact (Amsterdam) - werk niet!

  • 13 May 2019
  • 32 reacties
  • 2263 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn zoon is onlangs geopereerd om zijn heup dysplaxie te corrigeren. Hij moet 6 weken in bed liggen en de revalidatie duurt nog 1-3 maanden voordat hij weer kan lopen. Zijn Groep 6 klaslokaal bevindt zich op de 2e verdieping in een school zonder lift.

We zijn zeer hoopvol dat het mooie pakket en de mogelijkheid (zoals te zien in de advertentie van KPN KlasseContact) dat dit de beste oplossing is om bij zijn klas te zijn en zijn les voort te zetten.

De school geeft aan dat ze de beste WiFi-bundel hebben (Ziggo) omdat ze onlangs een nieuw project ondersteunen op school met meer dan 60 laptops. KPN Support geeft echter aan dat het Wifi-netwerk niet stabiel is. KPN Support heeft ook vermeld dat er geen 4G in de buurt is. Wie kan duidelijk aangeven welke benadwidth KlasseContact vereist om de verbinding tot stand te brengen?

Zo niet, dan is dit gewoon een leuke advertentie.

https://overons.kpn/nl/kpn-voor-nederland/midden-in-de-samenleving/klassecontact

Wij zijn gevestigd in het centrum van Amsterdam. Ik begrijp dat KPN het grootste bereik heeft, zelfs naar het afgelegen gebied. Hoe is dit mogelijk?

School heeft geen problemen met wifi omdat ze beweerden dat hun netwerk super goed is en dat ze alle wifi-gebruik kunnen ondersteunen, inclusief 60 laptops, digiboard, enz.KPN Support beweert dat de wifi niet stabiel is en er geen 4G-netwerk is.

En wij zijn in het donker. Alles is dus een mooi verhaal. This is only part 1 of the 2 operations my zoon needs to undergo. We hebben echt hulp nodig.

Admin: tekst zonder 'code; geplaatst
icon

Beste antwoord door Nadia 24 May 2019, 14:00

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Hallo @Kuan Ypma, welkom op de KPN community 🙂 Wat moet dit een vervelende periode voor jullie zoon en de familie zijn. Ik hoop dat het herstel maar spoedig mag verlopen, zo'n lange periode niet buiten spelen en in de klas kunnen deelnemen is geen pretje. Gelukkig hebben we daarvoor het KPN Klasse Contact Fonds, zo helpen we langdurig zieke kinderen met een Klasgenoot. Door de ICT-set wordt het mogelijk om weer interactie op afstand met de leerkracht en klasgenoten te hebben!

De ICT-set werkt met een kabel of via de draadloze netwerkomgeving van school. Voorafgaand aan de plaatsing neemt een technische medewerker van KPN contact op met de ICT-medewerker(s) van de school om het proces door te nemen. Hierbij zal geïnformeerd worden naar het netwerk van de school en aangeven wat de randvoorwaarden zijn voor een goed gebruik van de set. De snelheid van de internetverbinding is van groot belang voor een kwalitatief goede beeld- en geluidsverbinding. De set werkt met het (draadloze) netwerk van de school of het mobiele 4G-netwerk van KPN. De ICT- medewerker van de school kan voor meer informatie en technische ondersteuning contact met ons opnemen via de speciale KPN Klasse Contact Helpdesk op 088 6610862.

Ik wens jullie veel sterkte met de voorbereiding en het herstel van de operatie 🙂
Reputatie 1
Dag Nadia,



Bedankt voor uw aandacht en begrip van onze situatie.

Het is al een lange levensduur voor een jongen van 10 om 6 weken in bed te liggen. Het is martelend dat hij wordt afgesneden van zijn school (wanneer er een mogelijkheid beschikbaar is). Dit is 2019 en we zijn gevestigd in een internationale stad, Amsterdam. Het is belachelijk dat we dit niet kunnen laten werken!

Dit zijn de feiten die we van de school hebben verkregen: 1) Er is geen ICT-personeel op school; 2) Er is geen KPN 4G-netwerk beschikbaar op school of in de buurt. De school gebruikt de ZIGGO-provider. Moet we een nieuw KPN adbonnement kopen voor school? ;-)
Wat zou onze volgende stap zijn?

Kent u een school in Amsterdam (of in de buurt van onze school) met een succesverhaal met KlasseContact?

Onze school is Cornelis Vrij School. Het adres is Van de Veldestraat 3
1071 CW Amsterdam

Dankjewel!
Tze Moi (moeder van Kuan)
Reputatie 7
Hey Tze Moi, ik ben het op alle punten roerend met je eens. Dit is in de eerste plaats voor jullie zoon erg vervelend om mee te maken. Dat we via KlasseContact het voortzetten van de lessen op afstand mogelijk kunnen maken is een lichtpuntje. Vergeet daarnaast het contact met schoolvriendjes via de Klasgenoot niet. Een beetje afleiding is juist nu zeer gewenst, we werken daar graag aan mee 🙂

KPN faciliteert scholen met een langdurig zieke leerling al sinds 2008 met de KPN Klasgenoot. In de afgelopen jaren hebben een paar duizend leerlingen deelgenomen aan KlasseContact. Dit schooljaar helpen we zo'n 480 leerlingen met deze techniek. Ik mag om privacyredenen van deze kwetsbare groep geen specifieke scholen in de omgeving Amsterdam noemen. Maar ik ben via het internet een voorbeeld uit 2015 tegengekomen van een jongen die lessen heeft gevold via de KPN Klasgenoot op het Orion College in Amsterdam.

De techniek die we hebben ontwikkeld, de KPN Klasgenoot, bieden we kosteloos aan op scholen. Om de apparatuur die hiervoor bestemd is optimaal werkend te krijgen zijn we sterk afhankelijk van de telecominfrastructuur van de school of het mobiele 4G-bereik . Met name de snelheid van de internetverbinding is van belang voor een kwalitatief goede beeld- en geluidsverbinding. Ik weet niet tegen welk probleem jullie exact aanlopen. Is de apparatuur geplaatst en werkt deze niet goed? Of is de aanvraag voor een KPN Klasgenoot afgewezen omdat we vooraf hebben geconstateerd dat de verbinding niet toereikend genoeg is om een kwalitatieve verbinding tot stand te brengen? Heel jammer dat de onderwijsinstelling geen ICT-medewerker in dienst heeft om deze vragen en zorg bij jullie uit handen te nemen.

Een aanvraag voor KlasseContact verloopt altijd in overleg met de consulent Ondersteuning Zieke Leerlingen (OZL). Tijdens een voorbereidend gesprek met de ouders en de school wordt de individuele situatie besproken. De consulenten OZL hebben veel expertise en ervaring in het begeleiden van chronisch en ernstig zieke leerlingen. Zij kunnen vaststellen of de inzet van KlasseContact voor de zieke leerling zinvol is. De consulenten OZL zijn werkzaam bij onderwijsadviesbureaus en educatieve voorzieningen van de academisch medische centra verspreid door het land. De consulenten zijn verenigd in het netwerk Ziezon (Ziek zijn en onderwijs). Via de school van jullie zoon kun je in contact komen met de consulent.
De consulent dient na overleg met de ouders en de school de aanvraag in bij EDventure, de vereniging van onderwijsadviesbureaus in Nederland. EDventure neemt op basis van de insluitingscriteria een definitieve beslissing of KlasseContact geschikt is. Zowel bij een toewijzing als een afwijzing krijgt de betrokken consulent een bericht. De consulent bespreekt dit met de ouders en eventueel de school.

Storing met de KPN Klasgenoot? Dan is het verstandig om de internetverbinding te controleren. Is het WiFi- en 4G-netwerk niet voldoende om een kwalitatief goede beeld- en geluidsverbinding tot stand te krijgen? Sluit bij voorkeur de KPN Klasgenoot aan op een kabel, dat is het minst storingsgevoelig. Is bovenstaande al geprobeerd en nog steeds geen goede verbinding? Neem gerust contact met ons op via de KlasseContact-helpdesk (088-6610862), we helpen je graag verder!

Ik hoop dat jullie met bovenstaande informatie voldoende op weg geholpen zijn. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten!
Reputatie 1
Nadia,

We hebben het opnieuw geprobeerd met een kabelverbinding. Met KPN Support aan de telefoon wachtend op goed nieuws. De verbinding duurde ongeveer een minuut en toen werd het scherm zwart. Kuan kan alleen horen, maar kan de klas niet meer zien. De leraar heeft het uitgeschakeld! Zoner waarschuwing!

De leraar heeft dit twee keer gedaan!

Op de eerste dag dat we verbinding met de klas kregen, zette ze de machine uit omdat ze zei dat het te veel afleiding veroorzaakt en te hard is (ze kan het volume niet regelen) en te veel ruis.

Gisteren toen we het met een kabel probeerden; ze deed het weer uit! Dezelfde redenen; kan ze het volume niet lager zetten, zodat ze het apparaat moet uitschakelen?

De machine lijkt achteraf te zijn gebroken. Dus we wachten volgende week op een vervangende machine.

We stellen het erg op prijs wat KPN heeft gedaan voor kinderen die gedwongen zijn om thuis te zijn. Het is een prachtig sponsorschap! Alleen als iedereen meewerkt!

We hoop dat we een goede nieuws kan delen!

Groeten
Tze Moi
Reputatie 7
Goedemorgen Tze Moi, erg teleurstellend dat de apparatuur defect is. Jammer dat de leerkracht de stekker uit de KPN Klasgenoot (zonder waarschuwing) heeft moeten trekken. Het spijt mij hiervoor. Het is een erg mooie dienst, die het ziekte verblijf thuis of in het ziekenhuis voor jullie kindje toch iets moet veraangenamen.

De apparatuur wordt ondersteund vanuit KPN. Een speciaal getraind team zorgt ervoor dat de apparatuur werkt en dit team staat dagelijks klaar om het contact tussen leerling en school goed te laten verlopen. Jammer dat de school hierin geen initiatief kan nemen om ons van het mankement op de hoogte te stellen, door een ICT-medewerker. Dat is normaal wel een vereiste, om zo alle zorg uit handen van de zieke leerling en ouders te halen. Fijn dat de oorzaak is gevonden en dat er volgende week een vervangende KPN Klasgenoot wordt geleverd. Ik ben erg benieuwd hoe het afloopt, houd je me op de hoogte? :)
Reputatie 1
Nadia,

Ik zal je zeker op de hoogte houden. We moeten de technologie er niet door laten hinderen. Ik vind het belachelijk dat een school in Amsterdam zo achterlijk kan denken en traag reageert. Wij als ouders vechten elke minuut onze kans om ervoor te zorgen dat deze apparatuur het kind helpt zonder de leerkracht en het kind extra en onnodige lasten te bezorgen.

Ik heb de school en HetABC.nl laten weten dat KlasseContact dit schooljaar voor meer dan 400 studenten werkte.

Volgende week, op 23 mei, wordt een nieuwe KlasseContact naar school gebracht om de andere te vervangen. Ik zal je op de hoogte houden van de voortgang.

Het moet werken !!

Mijn enige angst is dat er alleen op school een Ziggo-netwerk beschikbaar is dat niet compatibel is met KPN-apparatuur?

Tot de volgende week!!!

Groeten,
Tze Moi
Reputatie 7
Tze Moi, geen zorgen. De KPN Klasgenoot is compatibel met een Ziggo-verbinding. Daar kan het niet aan liggen! Uiteraard zien we graag dat de schoolinstelling op ons netwerk zit, maar dat is geen vereiste 😉

Fijn dat je me op de hoogte houdt, tot volgende week!
Reputatie 1
Nadia,

Vanmorgen is KPN Support een vervangende Klasse Genoot (de aparaat) geleverd. Internetverbinding tussen de klas en Kuan werkte! Ik heb een mail aan iedereen op school gestuurd en vertelt de juf dat zij niet de Klasse Genoot gewoon uitschakel zonder signaal or waarschuwing omdat dat is niet leuk voor Kuan omdat hij gewoon buitengesloten werd zonder het te weten. En iedereen dacht de verbinding is weer niet stabiel. Ik vraag dat haar hem vertel wanneer haar de Klasse Genoot uit wilt zetten en wanneer je hem weer wilt inschakelen zodat hij zijn lessen kan volgen. Als er een storing is, bel me dan of whatsapp me.

We hopen dat dit voor iedereen werkt zonder al te veel moeite, dus Kuan mist zijn les niet. We waarderen de hulp, steun & geduld vooral KPN Support en Eddy.

Ik wil graag een kaart sturen aan de Support Team van KPN, hoe kan ik dit doen? Cynthia, Jeffrey & Dennis hebben we veel geholpen!

En dankjewel voor je steunen en advice! We hoop dat er niks is met de KlasseGenoot tot Kuan is herstel!

Dankjewel!

Groeten,
Tze Moi
Reputatie 7
Hallo @Kuan Ypma, wat een geweldig nieuws! Ik ben heel blij en trots op ons Support team dat ze het hebben weten op te lossen, Klasse. Ik ga proberen in contact te komen met mijn collega's om jouw dankbaarheid voor hun inzet over te brengen. Dat is altijd fijn om te horen :D

Ik hoop dat Kuan nu weer zonder veel moeite zijn lessen kan volgen, en de interactie met zijn klasgenoten en juf op een prettige manier voort kan zetten. Daar doen we het voor! Heel veel sterkte en herstel toegewenst voor Kuan en jullie als ouders / familie :)

Mocht er wat zijn? Bel ons gerust, we zullen er alles aan doen om te helpen!
Reputatie 1
Nadia,

Ik heb een paar suggesties voor toekomstige gebruikers:
-Een korte handleiding voor het regelen van het volume, b.v.
-Hoe de microfoon op te laden
-Docent bevestigt de microfoon veel op haar om ervoor te zorgen dat de student thuis hem kan horen

Ik moet 2 keer naar school gaan om te zorgen dat de leraar de microfoon op haar legt omdat ze weigert het op te doen. Ze liet de microfoon achter op het bureau.
Microfoon is niet goed opgeladen en niet lang genoeg.

De helft van de tijd vandaag kan Kuan niets horen!

Groeten & hartelijk dank voor jullie hulpen!!

Groeten,
Tze Moi
Reputatie 7
Hallo @Kuan Ypma, dat is zeer spijtig om te horen. De Klasgenoot is een heel mooi apparaat, het kan alleen optimaal werken wanneer alle betrokken partijen (ouder, school en onderwijsondersteuning) één doel nastreven en hierin goed samenwerken. Ik vind het erg treurig dat de juf moeite heeft hierin te voldoen. Dat is ook één van de redenen dat we graag zien dat er een ICT-medewerker aanwezig is op school. De KPN-monteur bereidt samen met de ICT-specialist van school de installatiewerkzaamheden voor en doet de kennisoverdracht over de werking van de Klasgenoot. Zo wordt de leerkracht minder belast met de technische gegevens van het apparaat en kan hij/zij meteen hulp krijgen bij eventuele (gebruikers)vragen of (kleine) storingen met het apparaat.

Bedankt voor de tips, als we op die manier ervoor kunnen zorgen dat de Klasgenoot beter wordt ingezet kunnen we er zeker wat mee doen. Ik zorg ervoor dat dit het KPN Mooiste Contact Fonds bereikt.

Als ik zo vrij mag zijn wil ik je adviseren om in gesprek te gaan met de juf en de schoolinstelling. Maak gezamenlijk afspraken over de start en einde van de schooldag in de klas en met Kuan. Wanneer wordt de Klasgenoot 'aan' en 'uit' gezet? Stuur van te voren een berichtje via Whatsapp bijvoorbeeld. Houd tijdens het herstelproces van Kuan periodiek een evaluatie op school, wat werkt goed? en wat kan beter? Communiceer daar allen open over. Mocht dit lastig zijn, dan kan ik je aanraden om contact op te nemen met een consulent van OZL. Samen met school realiseert de consulent OZL continuïteit in de educatieve en sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind, die door ernstige en/of langdurige ziekte aangewezen zijn op ‘onderwijs op maat’. De school is en blijft verantwoordelijk voor het onderwijs van een zieke leerling, de school kan hierbij ondersteuning krijgen van een consulent van het OZL. Aan deze ondersteuning zijn geen kosten verbonden. Ze kunnen helpen om het onderwijstraject tijdens het ziekte en herstel uit te stippelen.

Een heel fijn weekend Tze Moi en Kuan :)
Reputatie 1
Nadia,

Wat je zei is heel waar. Ik communiceer al sinds het begin met de hoofdleraar (met kopiëren aan de director & Eddy van OZL).

Ik ga de hele incidentie opnieuw samenvatten en naar de directeur van de schhol sturen. Ik zal dit ook met OZL bespreken.

Wat je zeg " ......continuïteit in de educatieve en sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind, die door ernstige en/of langdurige ziekte aangewezen zijn op ‘onderwijs op maat’. De school is en blijft verantwoordelijk voor het onderwijs van een zieke leerling, de school kan hierbij ondersteuning krijgen van een consulent van het OZL. Aan deze ondersteuning zijn geen kosten verbonden. Ze kunnen helpen om het onderwijstraject tijdens het ziekte en herstel uit te stippelen. "

Zonder het initiatief van KPN, het KPN Support Team en jij, ga ik deze weken niet verder. Ik waardeer heel erg al je steun en hulp. Nu ga ik de school herinneren aan hun verantwoordelijkheden. En om wat medeleven van hen te vragen.

We hebben nog vele weken om door te nemen. En dan nog een operatie van zijn rechter heup en been.

Heel veel dank!

Groeten,
Tze Moi
Reputatie 1
Nadia,

Een negatieve update ... de verbinding werkt nu, maar de microfoon werkt niet.
1) De leraar weet niet hoe hij hem moet aanzetten;
2) De opladen van de microfoon was niet succesvol en niemand weet echt of de microfoon defect was of dat er geen batterij is.
Dus weer een dag zonder les......
Wij zijn bezig met de microphone van ochtend en nu weer met de Helpdesk. Maar niemand weet precies wat de probleem sta.
Dus, misschien deze zijn goede feiten om de Klasse Contact systeem ever controleren & aanwijzing boekje te bij! ;-)

Groeten,
Tze Moi
Reputatie 7
Dat is erg balen Tze Moi, wat ontzettend vervelend! Je geeft aan dat de leraar niet precies weet hoe de microfoon aan moet, en/of de microfoon niet correct is opgeladen, klopt dat? Hebben jullie, met hulp van de helpdesk, de microfoon goed aan de lader gedaan zodat er morgen weer gewoon lessen kunnen worden gevolgd?

Ik houd mijn vingers gekruist, hopend op goed nieuws morgen!
Reputatie 1
Nadia,

Ik was bij KPN Helpdesk twee keer vandaag. Hij werk nu maar de les is voorbij.
Dus morgen probeer nog eens als alles kan goed gaan zonder moeite!!

School heeft geen enkele hulp! Eerlijk zegen!!

Groeten,
Tze Moi
Reputatie 1
Nadia,

Goedemorgen!
Hier ben ik weer!!

We begin onze dag met IT Support voor Kuan's klas. Vandaag Klasse Genoot doe het niet meer. Hij hang......... dus weer geen les.....Vader van Kuan moet restart en restart. Microphone werk voor paar minuten en dan werk niet meer.

Ik wil jullie een 'case' maken voor deze ervaring:
1) School zonder ICT kan niet deze support hebben
2) Leraar en school die er geen interesse in toont dat de student zijn / haar juiste opleiding krijgt, kan niet deze support hebben

De school maakt geen plannen om ervoor te zorgen dat de student zijn / haar vervolgonderwijs en examens ontvangt.

De houding van de leraar is afschuwelijk. Ze behandelt onze zoon gewoon als niet-bestaand.

Jullie mag onze ervaring delen. Nogmaals, bedankt voor je tijd en hulp. Anders kan ik niet door.

Groeten,

Tze Moi
Reputatie 1
Nadia,

Vandaag is de microfoon 'koppeling' opnieuw mislukte tijdens de les. KPN Support heeft direct contact opgenomen met de docent, maar ze heeft geen enkele koppelling uitgevoerd, dus er is geen les voor Kuan. Ik mag niet de les sturen dus ik kan geen oplossing vinden. Kuan heeft dus weer geen les.

Mijn suggestie en verzoek, indien mogelijk; is voor KPN Support om een ​​monteur op locatie te sturen om te achterhalen of de school en de docent opmerken dat de machine en microfoon niet werken.
Op dit moment is dit de conclusie van de school, Klasse Contact werkt niet!

Ik heb alles geprobeerd. En dank voor je support.

Groeten,
Tze Moi
Reputatie 7
Hey Tze Moi, wat een uiterst vervelende situatie. Ik tast een beetje in het duister wat betreft de oorzaak van het probleem. Mogelijk heeft de juf gelijk, en is er een mankement met de Klasgenoot. Dat kan ik op deze afstand moeilijk beoordelen. Wat me wel opvalt, zo te lezen in deze case, is dat de communicatie tussen ouders en school niet optimaal is. Dit kan ik helaas niet oplossen, hopelijk zullen jullie daar gezamenlijk een goede weg in vinden. Want, hier moet het kind centraal staan.

Ik heb mijn collega's van Klasse Contact een mail gestuurd met de hulpvraag of wij hierin nog wat kunnen betekenen, ik kom daarop terug. Sterkte en hopelijk nog een fijn weekend 🙂
Reputatie 1
Nadia,

Wat fijn dat jij door onze hulpen, met je reactie.

KPN Helpdesk bevestigde dat de microfoon niet werkte. Ik stuurde het terug naar hen zoals gevraagd. Ik ging ervan uit dat de helpdesk van KPN te zijner tijd nog een andere zal terugsturen.
Ik heb een ultimatum gemaakt voor de school omdat Kuan zijn Citos gemist heeft en zal blijven missen. We hebben thuisonderwijs ingeschakeld om ervoor te zorgen dat Kuan een rapport kan hebben en door kan gaan naar Groep 7.

Ik ben voor IT!

Maar deze ervaring is er volledig niet in geslaagd om te leveren wat we verwachtten; deels vanwege
1) De school and de leraar is niet enthousiast om deel te nemen aan KlasseContact; en
2) Apparatuur van KlasseContact werkt niet goed

Dus school en leraar wijzen figuren naar de machine terwijl wij als ouders en Kuan in het midden vastzitten. Ik ben natuurlijk erg teleurgesteld in de school, maar tenzij we van school veranderen, is er niets dat we kunnen doen. Je kunt een leraar niet dwingen deel te nemen aan KlasseContact.

We geven niet op met KlasseContact. Omdat
1) we tot nu toe zijn gekomen; en
2) Kuan heeft nog een operatie om doorheen te gaan

Dus wij blijft hangen tussen af-en-toe contact en thuisonderwijs...

Nogmaals bedankt!

Groeten,
Tze Moi
Reputatie 7
Hey Tze Moi, bedankt dat je jouw vertrouwen naar ons nog steeds uitspreekt. We zullen er voor jullie zijn wanneer dat nodig is. Een goede samenwerking met school, ouders en Klasse Contact is cruciaal voor het laten slagen van de dienst. Wij zullen er alles aan doen om het tot een succes te maken. Vandaag gaan we de microfoon controleren / vervangen, heb ik begrepen van mijn collega van het Mooiste Contact Fonds. Hopelijk kan de juf na vandaag weer goed communiceren met Kuan 🙂
Reputatie 1
Nadia, ik ging naar school om samen met Cynthia van KPN Support de microfoon te 'koppelen' aan Klasse Genoot. We hebben een paar keer onsuccesvol geprobeerd, maar we hebben het uiteindelijk gehaald! We hebben het zelfs uitgezet en opnieuw gestart om te kijken of het nog werkt. Het doet! Dat is de situatie voordat ik rond 14:00 vertrok. Dus ik hoop dat het zo blijft! Daar zijn we bovenop!
Dus, fingers' crossed!!!
Als je me niet meer hoort, dan hebben we het gehaald!
💪🏼
Reputatie 7
Hey @Kuan Ypma, ik heb je niet meer gezien. Betekent dat goed nieuws? Ik ben wel erg benieuwd. We hopen dat alles goed gaat met Kuan zijn herstel én zijn lessen met de Klasgenoot 🙂
Reputatie 1
Nadia,

Nadat we de nieuwe microfoon hebben ontvangen en de koppeling hebben ingesteld, werkt alles zoals verwacht!

We zijn niet elke dag online omdat er veel Cito-examens zijn, dus de docent schakelt het in als er les is.

So far so good! Wij been blij met wat we hebben nu!!

Bedankt voor jullie hulpen!!

Groeten,
Tze Moi
Reputatie 7
Yay!! Dat is erg goed nieuws Tze Moi. Bedankt voor je bericht, erg fijn om te horen dat het met de lessen goed gaat. Ga zo door. Daar doen we het allemaal voor. Succes met Kuan zijn herstel.


Mocht je nog eens een vraag hebben dat weet je ons te vinden 😉
Reputatie 1
Nadia,

Vandaag gingen Kuan online maar microfoon werk niet meer..... ik kan niet naar school onderzoeken of oplossing (koppelen van microfoon) doen en de juf is nu les geven....... dus geen KlasseContact...

Eigenlijk ben ik heel moe met deze ervaring..... ik weet niet wat de reden is:
  • niemand had de microfoon opgeladen?
  • microfoon ging weer niet koppelen?
  • apparaat fout
Ik weet niet hoe het ging met andere school maar ik geef bijna af.... mijn battery is ook op.... ;-(

Groeten
Tze Moi

Reageer