Beantwoord

Klimmen in zendmast

  • 7 November 2019
  • 13 reacties
  • 674 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Heb hier filmpje dat mensen in zendmast klimmen vind dat niet kunnen kan zendmast van kpn zijn hoop dat kpn hier in actie onderneemt is ook strafbaar. Als de  mast niet van kpn is hoop dat ze dan aan juiste provider  door geven 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 November 2019, 18:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Dit is gewoon niet normaal! En dan ook nog zonder tuigje! Ze hadden kunnen vallen! En vooral die ene op zijn sokken! 😱🙈

Reputatie 7
Badge +9

IK ben hier niet mee eens wat een stelletje gevaarlijke jongens 😡😟

Reputatie 7
Badge +9

Hopelijk zijn ze niet al te lang bovenin de mast gebleven, anders zouden ze weleens minder goed voor nageslacht kunnen zorgen…  #straling

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, 

Bijzonder gevaarlijke actie, alles voor de likes en aandacht tegenwoordig. Ik heb om eerlijk te zijn geen idee waar deze mast staat, ziet iemand aanwijzingen?  Ik lees iets over omgeving Urk, maar daar zijn zo ongeveer 8 a 12 masten aanwezig van 4 providers. 

Het is i.i.g. op Urk. Dat wordt verteld aan het begin van de video.

Reputatie 7
Badge +28

Ja, die ene jongen komt uit Urk. Daar in de buurt moet die zendmast staan. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Zo te zien staat er een degelijk hekwerk omheen. Er zou een extra prikkeldraadje boven kunnen, maar verder, wat zou KPN er verder nog aan kunnen doen? Iemand die er echt overheen wil, die lukt dat toch uiteindelijk altijd wel. Op een gegeven moment houd het ook wel op zou ik zeggen, en ... :thinking: *moppelt iets over natuurlijke selectie*

Reputatie 7
Badge +28

Vermoedelijk in dat bos vlak boven Urk: 

http://stratix.umtsmasten.nl/dekking/3g-netwerk/Urk

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb het doorgezet naar onze Security afdeling, hopelijk kunnen ze hier wat mee. Aangezien dit flink wat schade kan opleveren, zowel aan de mast als aan die jongens. 

Verder inderdaad weinig tegen te doen, als iemand naar binnen wil zal het ze lukken. Of er moet een flinke spanning op dat hek komen, maar dan loop je weer tegen andere zaken aan. ;)

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb het doorgezet naar onze Security afdeling, hopelijk kunnen ze hier wat mee. Aangezien dit flink wat schade kan opleveren, zowel aan de mast als aan die jongens. 

Verder inderdaad weinig tegen te doen, als iemand naar binnen wil zal het ze lukken. Of er moet een flinke spanning op dat hek komen, maar dan loop je weer tegen andere zaken aan. ;)


beetje dom om het ook op YouTube te zetten dan is kans dat anderen dit zien niks doen  was voor mij geen optie dacht zet hier en zie het wel wat er mee gebeurd maar ook nog rookbom afsteken gewoon dom dit  hoop wel dat ik een terug koppeling krijg als er echt actie is ondernomen word

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan iig verklappen dat het eentje van Vodafone is, we zijn aan het kijken of deze ook door ons wordt gebruikt. De afdeling Security pakt het nu verder op, ik zal hier verder ook geen updates over krijgen gok ik. Er wordt in ieder geval serieus naar gekeken. 

Reputatie 7

Dit is de mast aan de Westermeerweg bij het vakantiepark 't Urkerbos.

Reputatie 7
Badge +24

Dit is de mast aan de Westermeerweg bij het vakantiepark 't Urkerbos.

Sherlock! :nerd::sunglasses: