Beantwoord

Kom ik als woonzorgcentrumbewoner in aanmerking voor het goedkopere abonnement?

  • 19 December 2021
  • 14 reacties
  • 1622 keer bekeken

Ik ben particuliere bewoners in een woonzorgcentrum.

De bewoners die onder de zorg vallen,

 in aanmerking voor het goedkope abonnement.

kom ik als particuliere bewoner in dit zorgcolex ook in aanmerking voor deze aanbieding?

De aanbiedings-prijs is 37,50, is deze blijvend, of is er een prijsrhoging na 3 maanden?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 December 2021, 21:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Beste Willy,

Ik denk dat u het beste contact kunt opnemen met het Woonzorgcentrum. Waarschijnlijk regelt het Woonzorgcentrum de aansluitingen voor TV, Internet en telefoon, althans zo is dat geregeld in het Woonzorgcentrum waar mijn broer woont. Niet geschoten is altijd mis.

Succes.

Reputatie 7
Badge +12

KPN heeft inderdaad speciaal voor bewoners van zorginstellingen aannbiedingen. Ook hebben hun een aparte email voor vragen en/of bestellingen namelijk: zorginstellingen@kpn.nl

 

Zo ver ik weet is de prijs die u noemt voor internet, 1 tv en onbeperkt bellen. Dit is dan voor altijd en niet voor een paar maanden. 

Reputatie 7
Badge +22

@Willy Meijer hebt u zorg nodig van die woonzorgcomplex? Als u daar als particulier daar woont en geen zorg gebruikt dan krijgt u die korting niet, en dan vind ik het niet zo netjes als u daar alsnog gebruik van wilt maken van die korting. 

ik maak er geen gebruik van. Dat is wat een KPN medewerker hier vertelt aan de particuliere bewoners. Ik geloof het niet en stel daarom deze vraag hier. 

Reputatie 7
Badge +22

Als je geen gebruik maakt van de zorg, mag je ook geen gebruik maken van die korting wat het zorgcomplex met KPN heeft afgesproken. 😉

Reputatie 7
Badge +24

Mag ik vragen hoe jij aan deze informatie komt? Zover ik weet zijn dit overeenkomsten die met een gehele zorginstelling zijn afgesloten en waar alle bewoners gebruik van kunnen maken. Laat staan dat we bij bewoners gaan natrekken of ze wel of niet zorg krijgen. Lijkt mij ook ontzettend privacygevoelig, ethisch gezien ook twijfelachtig. 

 

Ik woon in een woonzorgcentrum. Dat is een groot complex met particuliere woningen en zorgwoningen. Ik woon er particulier. De kpn heeft ivm de aanleg van glad vezel, briefjes in de hrievenbus gestopt met de kortingsaanbieding. Belt overal aan en vertelt dan dat het hele complex gebruik van deze korting kan maken. Omdat ik hem niet geloof,  heb ik deze graag hier gesteld. mijn vermoeden is dus juist geweest  

dank je wel voor je reactie, mocht je nog wat willen vragen e/o een opmerking hebben dan hoor ik het graag  


 

Reputatie 7
Badge +24

Ik woon in een woonzorgcentrum. Dat is een groot complex met particuliere woningen en zorgwoningen. Ik woon er particulier. De kpn heeft ivm de aanleg van glad vezel, briefjes in de hrievenbus gestopt met de kortingsaanbieding. Belt overal aan en vertelt dan dat het hele complex gebruik van deze korting kan maken. Omdat ik hem niet geloof,  heb ik deze graag hier gesteld. mijn vermoeden is dus juist geweest  

dank je wel voor je reactie, mocht je nog wat willen vragen e/o een opmerking hebben dan hoor ik het graag  
 

Dit kan kloppen hoor. De mogelijkheid voor een pakket met korting wordt opengezet op basis van instelling/zorgcentrum en dus postcode en huisnummer. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met je postcode en huisnummer en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken. 
 

Reputatie 7
Badge +22

@Alex_P klant zei zelf dat ie geen gebruik maakt van de zorg:

ik maak er geen gebruik van. Dat is wat een KPN medewerker hier vertelt aan de particuliere bewoners. Ik geloof het niet en stel daarom deze vraag hier. 

 

ik heb geen kpn profiel. Ga het informeren bij de zorginstelling die hier in het gebouw zit. Nu sluit ik mijn vraag af. Bedankt voor jecrescties. Groet. 

Reputatie 7
Badge +12

ik heb geen kpn profiel. Ga het informeren bij de zorginstelling die hier in het gebouw zit. Nu sluit ik mijn vraag af. Bedankt voor jecrescties. Groet. 

Het gaat om je profiel van dit forum account. De kpn Medewerker vraagt of je deze kan aanvullen met je postcode en huisnummer om te kijken of de korting ook voor jouw geld. Dit kunnen overige gebruikers dan niet zien.

Ikbga morgen naa get kantoor van de zorginstelling. Brdankt voor je reactie. 

@Alex_P klant zei zelf dat ie geen gebruik maakt van de zorg:

ik maak er geen gebruik van. Dat is wat een KPN medewerker hier vertelt aan de particuliere bewoners. Ik geloof het niet en stel daarom deze vraag hier. 

 

Ja en dan, KPN mag niet op zorg vraag schiften, dus of iedereen mag er gebruik van maken of niemand, anders gaat het op (positieve) discriminatie lijken en dat mag ook weer niet.

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P klant zei zelf dat ie geen gebruik maakt van de zorg:

ik maak er geen gebruik van. Dat is wat een KPN medewerker hier vertelt aan de particuliere bewoners. Ik geloof het niet en stel daarom deze vraag hier. 

 

Ja en dan, KPN mag niet op zorg vraag schiften, dus of iedereen mag er gebruik van maken of niemand, anders gaat het op (positieve) discriminatie lijken en dat mag ook weer niet.

:point_up_2_tone1:  Klopt helemaal.