Beantwoord

Kom mijn router van buiten af niet meer in

  • 15 April 2019
  • 3 reacties
  • 245 keer bekeken

Sinds de KPN gisteren mijn xperiabox heeft gereset werken mijn ip camera’s niet meer heb er een Apple AirPort tussen staan welke stappen moet ik ondernemen voor dit weer werkbaar te krijgen....
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 April 2019, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Ericvbeurden . Welkom op het forum! Wat vervelend dat je ip camera's niet meer te benaderen zijn! Hoe heb je ze oorspronkelijk aan de praat gekregen? Het zou kunnen dat er in het modem een vinkje bij UPnP moet komen te staan. Dat is een systeem dat automatisch poorten open zet.. Je kunt het modem benaderen via 192.168.2.254 . Als het een v10a is dan staat de inlog op het kaartje achterop. In alle andere gevallen kun je zelf een wachtwoord aanmaken. Vaak is het voldoende om de camera's opnieuw te verbinden. Het kan ook zijn dat er speciale poorten open gezet moeten worden. Dat ondersteunen wij niet maar zou uitgelegd moeten worden in de handleiding van de ip camera's. Wat voor ip camera's zijn het? ( merk en type) Wie weet zijn er forumgebruikers die hier tips voor hebben.
Werkt je airport al wel weer zoals voorheen?
Reputatie 7
Sinds de KPN gisteren mijn xperiabox heeft gereset werken mijn ip camera’s niet meer heb er een Apple AirPort tussen staan welke stappen moet ik ondernemen voor dit weer werkbaar te krijgen....
Waarom heeft KPN jouw Experia Box dan gereset, wie heeft daar de opdracht toe gegeven?

Is die Airport ingesteld als router of als accesspoint (bridge-mode)?
We hebben niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat het is opgelost. Zo niet, laat het weten!