Beantwoord

Komt de monteur nog? (Tele2)

  • 5 March 2021
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik kan geen telefoonnummer vinden dus probeer het maar even zo.

Ik heb een afspraak voor een monteur en zit sinds 8.00 klaar. Helaas is er nog steeds niemand geweest. De eindtijd is inmiddels al bijna een uur verstreken. 

Kunnen jullie zien of de monteur nog komt vandaag? 

 

P.S. Ik ben geen KPN maar Tele2 klant

Groetjes Kelli 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 5 March 2021, 13:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Kelli, welkom op het KPN forum. 

Wat balen dat je nog steeds op de monteur zit te wachten! Helaas kan ik enkel gegevens van KPN klanten (dus met een KPN klantnummer) inzien. KPN als provider en KPN Netwerk NL (waarvan Tele2 de kabels in bruikleen heeft) zijn twee compleet andere bedrijfstakken. Tele2 is jouw provider en zou jou van alles op de hoogte moeten kunnen stellen. :wink:

PS. Het nummer van onze Tele2 concullega's is: 020-754 4444

Dankjewel. 

Ik ben er inmiddels achter dat er (hopelijk) iemand onderweg is en dat de vorige afspraak waarschijnlijk is uitgelopen. Ik had het wel fijn gevonden als dit was gecommuniceerd, zodat ik weet dat ik niet voor niks zit te wachten;)