Beantwoord

Komt geen signaal binnen van glasvezel

  • 10 October 2019
  • 9 reacties
  • 2251 keer bekeken

Geen signaal komt binnen van glasvezel
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 October 2019, 11:18

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Marbab, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen signaal binnen krijgt! Heb je het glasvezelkastje al een keer even stroomloos gemaakt en losgekoppeld? En kan je aangeven welke lampjes er branden?

Verder is het handig als ik het een en ander kan nakijken in onze systemen. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan help ik je zo snel mogelijk verder!
Gedaan
Reputatie 7
Badge +21
@Marbab dankjewel. Jouw abonnement start pas op 15 oktober. Dus vandaar dat je nog geen signaal door krijgt! Daarnaast is er ook een monteur ingepland voor dinsdag de 15e. De monteur komt het installeren, en daarna zou je gewoon diensten van KPN moeten hebben. Nog even geduld dus! 🙂
Beste Susan, wat is dan de reden dat ik van jullie op 8 oktober een bericht ontvang dat mijn verbinding gereed is, dat aansluiten mogelijk is en de apparatuur een dag later binnen was?
Hallo @Marbab , de spullen moet je bijtijds in huis hebben voor de monteur om e.e.a. aan te kunnen sluiten en de lijn moet bijtijds gereed zijn om door de monteur actief gemaakt te kunnen worden.
Het is dus allemaal correct gegaan, zoals KPN ook belooft, ongeveer een week van te voren ontvang je de spullen voor installatie, zodat op de activatiedatum, in jouw geval, 15-10, de monteur alles bij de hand heeft om aan te sluiten en actief te maken.
Reputatie 7
Badge +21
@Marbab, klopt. Het kan ook zijn dat je verbinding al wel actief is (wat eerder dan verwacht) maar dat het signaal nog niet doorgegeven wordt omdat je abonnement pas op 15 oktober ingaat. Maar morgen wordt alles aangesloten en kan je gebruik maken van je diensten!
Reputatie 7
Badge +21

@Marbab, is alles inmiddels aangesloten en werkt het allemaal? :)

Het is aangesloten en het werkt rede

Reputatie 7
Badge +21

Top, fijn om te horen @Marbab. Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan weet je ons te vinden ;)

Reageer